"חיפשתי בגוגל דברים על מוות. חשבתי לוותר על הכל"

play
רישרליסון, חלוץ נבחרת ברזיל | רויטרס
צפו בדרמה המטורפת: 3:3 משוגע בין ספרד לברזיל, שהשוותה בדקה ה-96 03:20

רישרליסון שיתף בראיון נוגע ללב על התקופה הקשה שחווה אחרי ההדחה ברבע גמר המונדיאל: "הייתי בדיכאון, הרגשתי שהכל מתפרק. הפסיכולוג שלי הציל לי את החיים, הטיפול אצלו הוא הדבר הכי טוב שקרה לי"

(גודל טקסט)

מבחינת מקצועית, רישרליסון ככל הנראה חווה את אחת מהעונות הטובות ביותר שהיו לו בקריירה. עם עשרה שערי פרמיירליג ומקום של קבע בהרכב טוטנהאם ונבחרת ברזיל, החלוץ בהחלט חווה פריחה על כר הדשא בשנה האחרונה.

למרות זאת, וכפי שהצהיר לא אחת לאחרונה, רישרליסון הודה כי סבל מדיכאון קשה מאז שהסלסאו הודחו ברבע גמר המונדיאל נגד קרואטיה בתום דו קרב פנדלים דרמטי. בראיון גלוי לב שערך ל"ESPN", הברזילאי שיתף בדמעות על הקושי אותו הוא חווה בשנה האחרונה: "שיחקתי במונדיאל, הייתי בשיא. אני לא רוצה להגיד שחשבתי על התאבדות, אבל הייתי שם בדיכאון קשה וחשבתי לוותר על הכל", שיתף באומץ והמשיך: "אפילו שאני מגדיר את עצמי כאדם חזק נפשית, הרגשתי שאחרי המונדיאל הכל מתפרק".

רישרליסון, שסיפר בחודשים האחרונים כי הוא עובר טיפולים אצל פסיכולוג, לא שכח להודות לו: "אני חושב שהמטפל שלי הציל לי את החיים. חשבתי רק על זבל. חיפשתי בגוגל דברים על המוות. בעבר הייתה לי דעה קדומה על פסיכולוגים, חשבתי שזה שטויות ושכל מי שהולך לטיפול הוא משוגע. לאחר שגיליתי את זה, הבנתי כמה זה דבר נפלא. זה הדבר הכי טוב שקרה לי, ללא ספק התגלית הכי טובה שהייתה לי בחיים".

שחקן נבחרת ברזיל רישרליסון | GettyImages, Pedro Vilela

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי