במקום סולומון? טוטנהאם העמידה תקציב לשחקן כנף חדש

play
מנור סולומון | Stu Forster / Staff
תקציר: מנור סולומון בישל פעמיים, טוטנהאם הביסה 2:5 את ברנלי 02:56

דיווח באנגליה: התרנגולים הקצו 15.5 מיליון לישט לשחקן כנף, כאשר הישראלי הפצוע עשוי לעזוב כמו גם בריאן חיל וטימו ורנר. שחקנה הצעיר של יובנטוס על הכוונת, גם שמם של ראפיניה ופדרו נטו הוזכר

(גודל טקסט)

גם בעידן בו הכדורגל הישראלי מצליח לייצר לא מעט כישרונות צעירים, מנור סולומון היה ונשאר התקווה הגדולה של הענף. אבל הילד הנצחי של מכבי פתח תקוה הוא למעשה כבר לא באמת ילד, וכשהוא נושק לגיל 25 ומתמודד עם עוד פציעה טורדנית – סימני השאלה סביב העמידות הגופנית שלו הולכים ומתרבים.

סולומון ממשיך להרשים כמעט בכל דקה בה הוא נמצא על כר הדשא, אפילו בליגה התובענית והמאתגרת בעולם, אבל יש רק בעיה אחת: הוא נמצא הרבה יותר זמן על מיטת הטיפולים או ביציע. הפציעה הנוכחית שסולומון סוחב במיניסקוס מאז אוקטובר 2023, גרמה לו להיעדר במשך 176 ימים עד כה – והספירה נמשכת. אם התחזיות האחרונות על כך שלא יחזור לשחק העונה יתממשו, זה ייעדר למעלה מ-200 ימים, במה שכבר הופך למגמה מדאיגה.

שחקן טוטנהאם מנור סולומון
שחקן טוטנהאם מנור סולומון | GettyImages, MB Media

אבל האם טוטנהאם תיתן לסולומון עוד הזדמנות להוכיח את עצמו במדיה? ממש לא בטוח. בתקשורת הלונדונית מדווחים בשעות האחרונות שהספרס הקציבו 15.5 מיליון ליש"ט לרכש של שחקן כנף בקיץ, כאשר המועמדים המובילים לעזוב הם מנור סולומון ובריאן חיל שממעטים לשחק, כל אחד מסיבותיו. גם טימו ורנר המושאל מלייפציג, לא צפוי להמשיך כאשר במועדון לא צפויים לממש את אופציית הרכישה שלו.

אחד השמות שהוזכרו כמועמדים להחליף את סולומון הוא סמואל אילינג ג'וניור. מדובר בשחקן כנף אנגלי בן 21 שגדל בצ'לסי ומשחק בקבוצת המילואים של יובנטוס עד גיל 23. חוזהו של לינג מסתיים בשנה הבאה ובטוטנהאם מאמינים שיובה תסכים למכור את השחקן הקיץ. עוד שמות שהוזכרו כמועמדים להצטרף בקיץ הם ראפיניה, שכיכב כבר בפרמיירליג במדי לידס ועשוי לעזוב את ברצלונה בעקבות מצבה הכלכלי. גם שמו של פדרו נטו מוולבס הוזכר כמועמד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי