שערורייה באנגליה: מאמן הכדורגל ניהל רומן עם שחקנית שלו ופוטר

ווילי קירק, מאמן קבוצת הנשים של לסטר, הושעה לפני מספר שבועות בעקבות חשד לרומן אסור עם כדורגלנית. כעת הוא גם פוטר: "הוא הפר את קוד ההתנהגות של המועדון"

(גודל טקסט)

בזמן שקבוצת הגברים של לסטר נמצאת בעונה נהדרת ושועטת לקראת חזרה לפרמיירליג, בקבוצת הנשים של המועדון מתמודדים עם שערוריית מין. מאמן הקבוצה, ווילי קירק, פוטר לאחר שלפי החשד הוא ניהל רומן עם אחת השחקניות שלו.

קירק, בן 45, הושעה מוקדם יותר החודש על ידי המועדון בעקבות חשדות שעלו בנושא, כאשר המאמן הסקוטי לא נכח על הקווים בשלושת המשחקים האחרונים. "ווילי הפר את קוד ההתנהגות של המועדון ברמה שמקשה על המשך תפקידו", נמסר מהמועדון.

ווילי קירק עם שחקנית לסטר סיטי
הפר את הקוד האתי. ווילי קירק | GettyImages, Catherine Ivill

לאחר ההשעיה של קירק, עוזרת המאמן ג'ניפר פוסטר ומאמן הקבוצה הראשונה סטיבן קירבי ניהלו את הקבוצה ברבע גמר גביע ה-FA לנשים נגד ליברפול ב-9 במרץ והם יעמדו על הקווים עד שימונה מאמן קבוע.

ההחלטה לפטר את קירק, מגיעה לאחר ביקורת וגינויים נוספים של מערכות יחסים בין שחקניות למאמנים. בפברואר, פוטר ג'ונתן מורגן, המנהל לשעבר של לסטר, על ידי שפילד יונייטד לאחר ש"מידע חדש התגלה לגבי ההתנהגות שלו" לפני שהצטרף למועדון. סוכנות הייצוג לשעבר של מורגן סיימה את הקשר איתו ומסרה בהצהרה כי "למדה מידע חדש לגבי ג'ונתן מורגן ומערכת יחסים עם שחקנית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי