טירוף באולד פירם: ריינג'רס חילצה 3:3 מול סלטיק בדקה ה-93

המארחת חזרה מפיגור 2:0 בדקה ה-86, סלטיק שבה להוביל בחלוף דקה ואז הגיע ראבי מאטונדו עם שער אדיר. הירוקים בפסגה הסקוטית עם יתרון נקודה, אבל ליריבה העירונית משחק חסר

קבוצות: ריינג'רס סלטיק
(גודל טקסט)

האולד פירם השלישי של העונה בסקוטלנד הבטיח רבות וגם קיים היום (ראשון) באייברוקס, כאשר ריינג'רס חזרה מפיגור 2:0 ועמוק בתוספת הזמן גם איזנה ל-3:3 משוגע מול סלטיק. התוצאה הזו הותירה אמנם את הירוקים בראש הטבלה עם יתרון נקודה, אבל למדורגת שנייה יש משחק השלמה ברביעי מול דנדי והיא תוכל לעלות לפסגה עוד לפני פתיחת הפלייאוף.

הפתיחה הייתה כולה של סלטיק, שעלתה ליתרון תוך 21 שניות עם השער הכי מהיר בדרבי של גלזגו מאז כריס סאטון ב-2009. ג'ו הארט שלח כדור ארוך, ג'יימס טאברנייר לא הבחין בדאיזן מאדה והכדור פגע ביפני וטס אל הרשת. האלופה המשיכה ללחוץ, ג'ק באטלנד הציל פעמיים ואז נגיעת יד של קונור גולדסון נקלטה על ידי שופט ה-VAR ומאט אוריילי דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-34.

ראבי מאטונדו שחקן ריינג'רס חוגג שער מול סלטיק
שער פנטסטי. ראבי מאטונדו | רויטרס

נראה היה כי המשחק כבר בידיים של סלטיק, אבל המחצית השנייה הגבירה את הטירוף. עבדאללה סימה שחזר מפציעה הוקפץ מהספסל וריינג'רס הלכה קדימה וקיבלה פנדל, אותו טאברנייר ניצל כדי לצמק בדקה ה-55. מיד לאחר מכן סיריל דסרס כבר השווה, אבל ה-VAR התערב והשער נפסל בגלל עבירה. הקהל באייברוקס קיבל את מבוקשו עם שוויון של סימה בדקה ה-86 לאחר בעיטה שפגעה בשחקן הגנה, המחליף אדם אידה החזיר את היתרון לסלטיק במתפרצת קטלנית בחלוף דקה ובתוספת הזמן הגיע עוד מחליף, ראבי מאטונדו, שעבר את השומר שלו וסובב בימין אל החיבורים הרחוקים כדי לקבוע 3:3 סופר-דרמטי בדקה ה-93.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי