פרש מכדורגל והפך לנזיר בודהיסטי: "מצאתי את התשובה למהו אושר אמיתי"

play
קווין לידין | מסך אינסטגרם
"הרגשתי שהפועל תל אביב השתמשה בי, היה לי רק מה להפסיד שם" 13:34

הוא שיחק בשבדיה ובאיטליה, אך נאלץ לתלות את הנעליים עקב פציעה ועשה שינוי של 180 מעלות בחייו: "אחרי הפרישה התחלתי לשאול את עצמי שאלות. למדתי איך להרגיש מאושר ואיך לשמר את התחושה"

(גודל טקסט)

הנה סיפור לא שגרתי: קווין לידין פרש מכדורגל בגיל 22, הפך לנזיר בודהיסטי ועבר לחיות בתאילנד. כדורגלן העבר גדל ושיחק בשבדיה, התקדם לאיטליה ואף העפיל עם פיזה מהליגה השלישית לליגת המשנה, אך נאלץ לתלות את הנעליים בשנת 2021 בעקבות פציעה טורדנית.

מאז, הוא החליט לשים את אורח החיים הראוותני שכלל חופשות בדובאי והרבה נשים, לטובת חיים חדשים כנזיר בתאילנד. הכל התחיל מריטריטים של יוגה שלקח וגרמו לו להתאהב בגן העדן, אז הוא נשאר לעבוד כמדריך טיולים בקופנגן. השבדי העיד שהפסיק לצרוך אלכוהול לצמיתות במסגרת המסע שלו במציאת "אושר אמיתי".

את 12 אלף העוקבים שלו הוא שיתף בדרך החדשה שלו והסביר: "אחרי שפרשתי מכדורגל התחלתי לשאול את עצמי שאלות על מהי משמעות החיים האמיתית עבורי. רוב האנשים לא ישאלו עצמם את השאלות הללו. אנשים מאמינים שחירות כלכלית או פרסום יהפכו אותם למאושרים. אחרי שלמדתי את מדעי האושר, הפכתי לנזיר ותירגלתי יוגה במשך כל יום – מצאתי את התשובה למהו אושר אמיתי. למדתי איך להרגיש אותו ואיך לשמר את התחושה הזאת תמיד".

לסיום, העצה שלו לעוקבים הייתה: "אל תקחו את החיים ברצינות כל כך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי