מסי או רונאלדו? המאמן האגדי הכריע מיהו השחקן הגדול ביותר – והסביר מדוע

play
מסי, רונאלדו | אימג'בנק GettyImages
צפו: שער דרמטי של מיליק העניק ליובנטוס את הכרטיס לגמר על חשבון לאציו 02:16

פאביו קאפלו האגדי שזכה בשלל תארים תפס צד בוויכוח שפילג את אוהדי הכדורגל במשך שנים רבות: "הוא שחקן נהדר, אבל לא גדול כמוהו"

(גודל טקסט)

מאמן העבר האגדי פאביו קאפלו, שאימן בין השאר את מילאן, רומא, יובנטוס וריאל מדריד, התבקש להכריע ולקבוע מי לדעתו שחקן גדול יותר – כריסטיאנו רונאלדו או ליאו מסי. כידוע, הוויכוח על מי מהם הוא הטוב ביותר פילג את אוהדי הכדורגל ועמד במוקד במשך שנים רבות.

האיטלקי, שיחגוג 78 בעוד כחודשיים, הבהיר במי מבין השנים הוא היה בוחר: "רונאלדו נהדר. הוא זכה בתארים קבוצתיים ואישיים רבים, אבל הוא לא גדול כמו מסי. אם אצטרך לבחור, אקח את מסי. רונאלדו סקורר גדול שיודע לעשות הכל על המגרש, אבל זה פשוט מאוד – הוא לא גאון".

פאביו קאפלו | Alberto Gandolfo/Pacific Press/LightRocket via Getty Images

קאפלו, שפרש מאימון ב-2018, ירש מאריגו סאקי את מילאן הגדולה של סוף שנות ה-80 והצעיד אותה להצלחות כבירות בזירה המקומית ובזירה האירופית. בהמשך אימן את ריאל מדריד בשתי קדנציות שונות ומוצלחות מבחינת תוצאות, עבד תקופה קצרה נוספת במילאן ועמד על הקווים גם של רומא ויובנטוס. את הג'אלורוסי הוביל לאליפות האחרונה שלהם.

ב-2008 קאפלו מונה למאמן נבחרת אנגליה. הוא הוביל אותה למונדיאל ובהמשך גם לאליפות אירופה, אבל בפברואר 2012 התפטר מתפקידו אחרי שההתאחדות לכדורגל של אנגליה שללה מג'ון טרי את סרט הקפטן. האיטלקי הוותיק מונה זמן לא רב לאחר מכן למאמן נבחרת רוסיה ומיד החלה להישמע ביקורת עצומה על שכר העתק אותו הוא מרוויח. אחרי שלוש שנים מאכזבות הוא פוטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי