בגיל 39 ולאחר קריירה מפוארת: טיאגו סילבה קיבל החלטה לגבי עתידו

play
טיאגו סילבה צ'לסי | GettyImages
צפו: צ'לסי חזרה מפיגור כפול ל-2:2 אצל אסטון וילה ואולי קופחה בתוספת 03:01

הברזילאי הוותיק הודיע ברשתות החברתיות שיעזוב את צ'לסי לאחר ארבע שנים והתייחס לשלב הבא בקריירה: "באתי לכאן מתוך כוונה להישאר רק שנה. מקווה לחזור בעתיד בתפקיד אחר"

(גודל טקסט)

לאחר חוסר הוודאות ששרר סביבו, עכשיו זה סופי: טיאגו סילבה יעזוב את צ'לסי בתום העונה. הברזילאי בן ה-39, שהיה אחד מגיבורי הזכייה של הבלוז בליגת האלופות ב-2021, הודיע כי הוא יפתח פרק חדש בקריירה הארוכה שלו ולא יתלה את הנעליים כפי שרבים חשבו שיעשה בסיום העונה.

"באתי לצ'לסי מתוך כוונה להישאר רק שנה ובסוף נשארתי במועדון ארבע שנים", פתח סילבה את הודעת הפרידה שלו אותה פרסם ברשתות החברתיות, והמשיך: "הבנים שלי משחקים כאן, ועבורי זו גאווה גדולה להיות חלק ממשפחת צ'לסי – פשוטו כמשמעו. מקווה שהם ישחקו במועדון בעתיד כשחקנים בוגרים", שיתף הבלם הוותיק.

הודעת הפרידה של סילבה מגיעה לאחר שביום שבת האחרון הוא נפצע במפשעה בתיקו 2:2 של קבוצתו עם אסטון וילה, מה שאומר שייתכן שהוא לא יחזור למגרשים עוד העונה, בהתחשב בגילו המתקדם ועקב העובדה שלצ'לסי נותרו עוד חמישה משחקי ליגה בלבד.

למרות זאת, הברזילאי נותר נאמן לבלוז והפתיע: "אני מקווה שבזמן הקרוב אוכל לחזור למועדון, אך הפעם בתפקיד אחר". נזכיר, סילבה הגיע לצ'לסי ב-2020 לאחר שהצטרף אליה מפ.ס.ז', כאשר במהלך הקדנציה שלו בסטמפורד ברידג' הוא רשם 151 הופעות בכל המסגרות, לצד זכייה בגביע העולם של פיפ"א למועדונים ובסופר קאפ של אופ"א, ופעם אחת כאמור בליגת האלופות.

שחקן צ'לסי טיאגו סילבה | GettyImages, BEN STANSALL/AFP

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי