כוכב העל הכחיש שקיים יחסי מין עם אישה בזמן שבעלה צפה: "זה שקר מוחלט!"

סקנדל חדש מסעיר את ברזיל. עיתונאי חשף שכוכב הנבחרת בעבר היה חלק מלילה סוער והוביל לפרידת הזוג המפורסם: "הייתה להם מערכת יחסים פתוחה". החלוץ מיהר להכחיש: "מעולם לא קרה"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

אדריאנו, שחקן העבר הברזילאי, עזב את אשתו מיקאלה מסקיטה, 24 ימים בלבד אחרי החתונה, לאחר שלא הצליח להיפטר מהרגליו כמלך חיי הלילה וחיית מסיבות. הסיפור הזה כבר מזמן נשכח, כי עכשיו אקס אינטר החליט לשבור שתיקה בנוגע לפרשייה אחרת לחלוטין, במסגרתה נטען כי קיים "שלישייה" עם דוגמנית פיטנס ובעלה הזמר – והיה האחראי לכך שהם נפרדו.

העיתונאי ברונו דה סימון חשף שכוכב נבחרת ברזיל לשעבר נהנה מלילה סוער שכלל "שלישייה" עם גרקינה ברבוסה (40), דוגמנית הפיטנס הידועה, ובן זוגה לשעבר הזמר בלו (50). השניים התגרשו בתחילת החודש אחרי 12 שנות נישואים. דה סימון הסביר מדוע: "הייתה להם מערכת יחסים פתוחה, לאדריאנו היה קשר עם גרקינה, ובלו צפה בהם. הבעיה התחילה כשהדוגמנית התאהבה באדריאנו ונפגשה איתו גם מאחורי הגב של בעלה".

אדריאנו מיהר להגיב על הדברים בפני 9.3 מיליון העוקבים שלו וטען שהוא מעולם לא יצא עם דוגמנית הפלייבוי: "המחדל הזה שמיוחס לי, אין לי מושג על מה מדברים. אני מכבד את בלו ואף פעם לא יצאתי עם גרקינה. תהיו בטוחים שמי שמאשים אותי בדברים האלו יחטוף תביעה, מה שהוא טוען שעשיתי – מעולם לא קרה. אף פעם לא עשיתי משהו כזה בחיים שלי. מעריצים שלי, זה שקר גדול!".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי