כבש ופצח בריקוד: צפו בביצוע הווירטואוזי של כריסטיאנו רונאלדו

play
כריסטיאנו רונאלדו, חלוץ אל נאסר | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.5 04:13

הפורטוגלי ניצל שגיאה של שוער אל חאליג', ויתר על בעיטת פנדל ובמחצית השנייה השלים צמד בדרך לגמר הגביע ואולי לתואר ראשון בסעודיה

(גודל טקסט)

האם כריסטיאנו רונאלדו יסיים את העונה עם תואר רשמי ראשון בסעודיה? הערב (רביעי) אל נאסר ו-CR7 פגשו את אל חאליג' בחצי גמר גביע הגביע וניצחו 1:3 בדרך לגמר מול אל הילאל, כאשר הפנומן הפורטוגלי הבקיע שער וירטואוזי בפתיחה והשלים צמד במחצית השנייה בדרך לניצחון – וגם ויתר על פנדל לטובת סאדיו מאנה.

כריסטיאנו רונאלדו, שחגג השנה את יום הולדתון ה-39, ניצל שגיאה של השוער איברהים סהיץ' ובעט בסיבוב מהאוויר לפינה הרחוקה, כדור שנעצר רק ברשת. היה זה שערו ה-37 ב-39 משחקים במדי אל נאסר העונה. לאחר 13 דקות הייתה לו הזדמנות להשלים צמד אחרי שנפסק פנדל לזכות אל נאסר, אך הוא כאמור ויתר לסאדיו מאנה שקבע 0:2. בדקה ה-57, CR7 השיג את שערו השני שהעלה את אל נאסר ל-0:3 משכנע – הוא רשם תחילה החמצה גדולה, אבל תיקן מעמדה שממנה כבר אי אפשר היה לפספס שוב. אל חאליג' רק צימקה ונכנעה 3:1 בסופו של דבר.

צפו בשער הראשון של כריסטיאנו רונאלדו בחצי גמר הגביע הסעודי

פצח בריקוד אחרי השער הווירטואוזי

רונאלדו החמיץ, תיקן והשלים צמד

כזכור, כריסטיאנו רונאלדו סיים כמלך השערים של שנת 2023 עם 54 כיבושים. בשנת 2024 הוא עומד בינתיים על 14 שערים בכל המסגרות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי