"היה קליק מהרגע הראשון": הזוגיות החדשה שמסעירה את עולם הכדורגל

play
איריס לאו | מסך אינסטגרם
צפו: ליברפול סיימה רק בתיקו 2:2 בחוץ נגד ווסטהאם ויצאה ממאבק האליפות 06:59

הוא כוכב כדורגל סופר מוכר, היא דוגמנית עולה ובתו של שחקן קולנוע מפורסם. איך הם הכירו, איפה היה הדייט הראשון והאם אנחנו בתחילתה של מערכת יחסים שתסתיים בחתונה מפוארת ועמוסת סלבריטאים?

(גודל טקסט)

כוכב נבחרת אנגליה וליברפול, טרנט אלכסנדר ארנולד, התחיל מערכת יחסים עם לא אחרת מבתו של הסטאר ההוליוודי, ג'וד לאו. הדוגמנית היפייפיה איריס לאו, פגשה את המגן הימני בחודש שעבר בצילומי אופנה, ומאז הקשר ביניהם התהדק. על פי דיווח ב"סאן", הם "מתרגשים לגלות לאן זה יכול להתפתח".

הכדורגלן (25) והדוגמנית (23) נפגשו על סט הצילומים למותג האופנה "guess", אליו שניהם משמשים כשגרירים. מקור שהיה על הסט איתם חשף: "היה ביניהם קליק מיידי, הם החליפו מספרי טלפון והחלו לעקוב אחד אחרי השנייה באינסטגרם. מאז, הם מסתמסים כל הזמן ועושים שיחות כדי להכיר לעומק". המגן שקיבל מספר ימי חופש, מיד אירגן דייט חגיגי בלונדון עם היפייפיה.

אותו המקור המשיך וסיפר: "איריס גרה בלונדון אבל טסה הרבה, נראה שיש ביניהם חיבור טוב וממש כיף להם ביחד". השניים כבר הספיקו להיתפס יחד תחת עדשת מצלמות הפפרצי ואין ספק שמבחינה ויזואלית הם מתאימים כמו כפפה ליד.

בתו של הכוכב ההוליוודי היא שם עולה בעולם האופנה וכבר הספיקה לדגמן לרשימה ארוכה של מותגי על, לככב על שערים נחשקים כמו ווג, ולקצץ את שיערה השטני ולצבוע אותו לפלטינה.

נמשיך לעקוב לעדכן בהתפתחויות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי