חושבת קדימה: השחקן אותו סימנה ליברפול לקראת העונה הבאה

play
אלכסיס מקאליסטר ליברפול חוגג | רויטרס
צפו: ליברפול סיימה רק בתיקו 2:2 בחוץ נגד ווסטהאם ויצאה ממאבק האליפות 06:59

דיווח: הרדס עוקבים אחר אחד הכוכבים העולים בכדורגל הגרמני, ומוכנים לשלם עליו עשרות מיליוני יורו כבר בחלון ההעברות הקרוב. בדרך למעבר מסקרן?

(גודל טקסט)

בעונתו האחרונה של יורגן קלופ במועדון, ואולי בצל ההדחה המאכזבת מאירופה והתוצאות הרעות לאחרונה במסגרת הפרמיירליג שהרחיקו אותה מאליפות, ליברפול החלה לחשוב על העונה הבאה. לאחר שטרם סיכמו עם מאמן שיחליף את המנג'ר הגרמני על הקווים, הרדס מקווים שבגזרת רכש השחקנים ילך להם מעט יותר טוב.

לפי דיווח שפורסם ב"בילד" הגרמני, ליברפול צפויה לפנות בקיץ הקרוב לכוכב העולה של פרנקפורט, וויליאן פאצ'ו, ולהציע לו לעבור לשורות הקבוצה. למרות זאת, הבלם הקולומביאני עשוי להגיע לאנפילד רק ב-2025, כאשר במידה וליברפול תחליט לרכוש אותו, היא תשקול לשלוח אותו בהשאלה לפרנקפורט למשך חצי עונה עד אשר יחזור למועדון באמצע העונה הבאה.

שוויו המוערך של פאצ'ו בן ה-23 עומד כעת על אזור ה-30 מיליון יורו, אך לפי הדיווח בגרמניה פרנקפורט צפויה לדרוש עליו סכום שינוע בין 50 ל-60 מיליון יורו. ליברפול מעוניינת לחזק את החולייה האחורית שלה עקב עזיבתו המסתמנת של ג'ואל מאטיפ שיהפוך לשחקן חופשי בקיץ הקרוב, כאשר גם עתידו של וירג'יל ואן דייק בקבוצה לא נראה בטוח, על רקע ההצעות להן זכה ההולנדי מערב הסעודית.

וויליאם פאצ'ו שחקן פרנקפורט | Alex Grimm/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי