כמו מסי: האיומים על משפחת די מריה יובילו אותו לאינטר מיאמי?

play
אנחל די מריה עם ליאונל מסי, שחקן נבחרת ארגנטינה | GettyImages, JUAN MABROMATA
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.5 05:33

הארגנטינאי בן ה-36 שלא צפוי להמשיך בבנפיקה, קיבל הצעה מקבוצת ה-MLS ועשוי לוותר על החלום לשוב לקבוצת נעוריו ברוסאריו ולסיים את הקריירה בארצות הברית

(גודל טקסט)

אינטר מיאמי מנסה להנחית סופרסטאר נוסף. אחרי שהצליחה לצרף את ליאונל מסי וחבריו הטובים סרחיו בוסקטס, ג'ורדי אלבה ולואיס סוארס, כעת היא פועלת כדי להחתים ארגנטינאי נוסף – לא אחר מאשר אנחל די מריה שמסיים את חוזהו בבנפיקה בתום העונה ולא אמור להמשיך על אף שישנה אופציה להארכה.

די מריה בן ה-36 על פי הפרסומים השונים קיווה לסיים את הקריירה בעיר הולדתו רוסאריו, אלא שהאיומים מסוחרי הסמים והנרקו-טרוריסטים על חיי בני משפחתו והירי על ביתם, הובילו אותו לשנות כיוון ולהשהות את תוכניות החזרה למועדון נעוריו רוסאריו סנטרל. כעת, כך נטען, הוא שוקל לעבור למיאמי ביוני עם סיום חוזהו. כפי שכבר פורסם, רוסאריו סנטרל ממשיכה להאמין שדי מריה יחזור ושומרת לו את החולצה מספר 11 כדי שילבש אותה בגביע ליברטדורס היוקרתי, אליו העפילה לראשונה זה חמש שנים הודות לזכייה בגביע הליגה המקומי, אלא שייתכן שהחלום הגדול שלה יתנפץ בקרוב.

ליאו מסי, אנחל דיח מריה, שחקני נבחרת ארגנטינה עם הגביע העולמי בקטאר
ונקרעים מצחוק! | אימג'בנק GettyImages

כמו די מריה, גם מסי נולד ברוסאריו וגדל בשורות היריבה העירונית ניואלס אולד בויס. "הפרעוש" אף פעם לא הצהיר כי בתכנון שלו לחזור לניואלס אולד בויס לסגירת מעגל לפני הפרישה, אולם לפי הדיווחים שקל את האופציה לפני שהחליט על מעבר לאינטר מיאמי בשנה שעברה, אולי בעקבות העובדה שהנרקוס המקומיים איימו על העסק של בן דודה של אנטונלה, רעייתו של מסי, באופן דומה לתקרית עם משפחת די מריה שכעת שוקלת את אותו המסלול בדיוק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי