"מסי עושה באימונים דברים שמעולם לא ראיתי. הוא חיה מבחינת תחרותיות"

play
ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה, חוגג | GettyImages, Wagner Meier/
מסי וסוארס כבשו ובישלו, אינטר מיאמי עלתה שלב עם 1:3 על נאשוויל 02:41

חברו של "הפרעוש" לנבחרת ארגנטינה הסביר איך בגיל 36 הוא עדיין בשיאו: "הוא אף פעם לא רוצה להפסיד, אפילו לא במשחקון. באימונים זה בכלל נראה שהוא מכוכב אחר". וגם: הארכת חוזהו והזכייה באליפות

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

"ליאו מסי עושה באימונים דברים שמעולם לא ראיתי קודם. הוא חיה מבחינת תחרותיות והוא אף פעם לא רוצה להפסיד, גם במשחקון באימון". הדובר הוא לאוטרו מרטינס, אלוף איטליה ואלוף העולם עם ארגנטינה, שהחמיא לחברו שסיפק הופעת שיא עם שער וחמישה בישולים ב-MLS.

לאוטרו, שמוביל את טבלת הכובשים בסרייה א' עם 23 שערים, סיפר על יחסיו עם "הפרעוש" ועל האיכויות שלו באימוני נבחרת ארגנטינה: "אני וליאו חברים גם מעבר לחברים לקבוצה. מדובר בשחקן חשוב שעשה היסטוריה בכדורגל העולמי. באימונים זה בכלל נראה שהוא מכוכב אחר".

לאוטרו מרטינס, ליאו מסי
לאוטרו מרטינס, ליאו מסי | Gonzalo Arroyo Moreno / Stringer

חוזהו של מרטינס באינטר יסתיים ב-2026 ולמרות הדיווחים על התעניינות מצד ברצלונה, לא נראה שהוא מעוניין לעזוב: "כולם התייחסו אלי בצורה מיוחדת מאז שהגעתי לאינטר ואני אסיר תודה. אי אפשר לדעת מה יוליד יום בכדורגל, אבל אני שמח במילאנו ורוצה להאריך את החוזה שלי. סבלנו לפני שנתיים כשמילאן זכתה באליפות, כך שהזכייה הנוכחית הייתה מיוחדת מאוד מבחינתנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי