מוריניו חשף מהי "החרטה הגדולה שלו" והודה: "בפעם הבאה אסכים"

הפורטוגלי קושר למנצ'סטר יונייטד והליגה הסעודית לאחרונה, אך נזכר בסירוב שלו למשרת חלומותיו: "חושב שתהיה משם עוד הצעה בעתיד"

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו סיפר פעמים רבות על הרצון שלו לאמן יום אחד את נבחרת פורטוגל ועל כך שסירב להצעה כשאימן את ריאל מדריד. מאז שפוטר על ידי רומא בחודש ינואר האחרון, מוריניו לא הצליח למצוא יעד חדש בקריירת האימון שלו. "המיוחד" העניק לג'אלורוסי תואר אירופי ראשון אי פעם עם זכייה בקונפרנס ליג בעונת 2021/22, אך בכל פעם שקושר לקבוצה כלשהי, הוא סיים מחוץ לרשימת המועמדים הסופית. כאשר השם שלו עולה בימים האחרונים עם קאמבק אפשרי למנצ'סטר יונייטד או מעבר לאל קדיסיה הסעודית, המאמן הפורטוגלי נזכר בימים ברומא וסיפר על "החרטה הכי גדולה שלו".

"הייתה לי פעמיים הזדמנות ללכת ולאמן את נבחרת פורטוגל", סיפר מוריניו בריאיון בדרום קוריאה. "זה נורמלי שהציעו לי לאמן את הנבחרת, אבל זה פשוט הגיע בזמנים שלא היו נכונים עבורי. בפעם האחרונה סירבתי להצעה, כי החלטתי להישאר ברומא ואני חושב שעשיתי טעות. פורטוגל היא נבחרת פנטסטית, אחת הטובות בעולם, בוודאות בטופ 5. לא רציתי לקבל את ההחלטה בזמנו, מפני שהיה לי קשר נפלא עם רומא ועם האוהדים שלה".

רומלו לוקאקו שחקן רומא עם מאמנו ז'וזה מוריניו
עשה טעות כשנשאר ברומא? מוריניו לצד לוקאקו | רויטרס

עוד הוסיף "המיוחד" ורמז: "קיבלתי פעמיים הצעה לאמן את הנבחרת, אבל אני חשוב שתהיה עוד הצעה שלישית ואז אני אקח אותה. אני מקווה שהדור הבא של השחקנים יהיה אפילו טוב יותר מהנוכחי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי