בדרך לקרב מול ברצלונה? ריאל מדריד מעוניינת בקימיש

האנזי פליק מעוניין להביא את הקשר הגרמני לבארסה, אבל האלופה מייעדת לו את המשבצת של טוני קרוס. דפאי שוחרר מאתלטיקו, ארטטה יאריך חוזה בארסנל?

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

העברות

אמנם אין הודעה מצד אתלטיקו מדריד או התייחסות של ממפיס דפאי, אבל מאמן נבחרת הולנד, רונאלד קומאן, אישר שהחוזה לא ימשיך בקבוצה והופך כעת לשחקן חופשי.

ממפיס דפאי אתלטיקו מדריד
ממפיס דפאי אתלטיקו מדריד | רויטרס

שמועות

* האם אנחנו בדרך לקרב בין ברצלונה לריאל מדריד על יוזואה קימיש? אחרי הדיווחים על כך שהאנזי פליק מעוניין במגן/קשר באיירן לעונה הבאה. כעת בספרד טוענים: האלופה מייעדת לקימיש את העמדה של טוני קרוס ומגעים בין הצדדים כבר החלו.

* בורוסיה דורטמונד פנתה לשטוטגרט והגישה הצעה ראשונה על סרו גיראסי, החלוץ שהבקיע העונה 28 שערי בונדסליגה ב-28 משחקים.

* האם ז'ואאו פליקס בדרך חזרה לפרמיירליג? הפורטוגלי ששייך לאתלטיקו מדריד ולפני שהושאל העונה לברצלונה שיחק בהשאלה בצ'לסי, עשוי לעבור למנצ'סטר יונייטד – שבתמורה תעביר את מייסון גרינווד לקולצ'ונרוס, כך לפי "דיילי סטאר".

* צ'לסי מחפשת שוער חדש אחרי העונה המאכזבת של רוברט סאנצ'ס ודיוגו קוסטה מפורטו הוזכר כמועמד. מנצ'סטר סיטי מתעניינת בו גם כן, למקרה שאדרסון יימכר.

* מיקל ארטטה צפוי להאריך את חוזהו בארסנל. ב"דיילי מייל" נכתב שהמו"מ בין הצדדים בעיצומו ושהמנג'ר ירוויח מעל 10 מיליון ליש"ט לעונה.

* יובנטוס, לבקשת טיאגו מוטה שיוצג בקרוב כמאמן החדש, תפעל לרכישת טון קופמיינרס מאטאלנטה. ההולנדי מעוניין לעבור, אבל מו"מ ישיר ייפתח רק אחרי שהגברת הזקנה תמכור שחקן או שניים ותפנה מקום בתקציב.

* טוטנהאם מעוניינת להתחזק בחלק האחורי וסימנה את מורילו, הברזילאי בן ה-21 שרכשה נוטינגהאם פורסט מקורינתיאנס בשנה שעברה.

עוד באותו נושא: יובנטוס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי