כוכב פרמיירליג סיכם בדורטמונד, קימיש מתרחק מבאיירן

play
שחקן נבחרת גרמניה יוזואה קימיש | GettyImages, Sebastian El-Saqqa
צפו: בישול היסטורי לרונאלדו ושער עצמי חריג ב-0:3 של פורטוגל על טורקיה 03:26

גרוס אמור להצטרף לסגנית אלופת אירופה, באיירן מוכנה למכור את המגן ובגלל שהיא אמורה לרכוש את אוליסה ב-60 מיליון יורו, צ'לסי סימנה את וויליאמס. יובנטוס במגעים לגבי תוראם, הומלס קיבל הצעה מפתיעה

(גודל טקסט)

העברות

* אסטון וילה השלימה את רכישתו של שחקן הכנף לואיס דובין בן ה-21 שנרכש מאברטון, כחלק מעסקת טים אירוגבונאם שעזב לטופיז עבור 9 מיליון ליש"ט.

שמועות

* ב"סקיי גרמניה" מדווחים כי גובר הסיכוי שיוזואה קימיש יעזוב את באיירן מינכן בקיץ הזה, שכן במועדון חוששים לאבדו בחינם עם תום חוזהו בעוד שנה. שיחה עמו תתקיים אחרי היורו.

* עוד מפלוריאן פלטנברג, הכתב הגרמני של "סקיי": פסקל גרוס על סף סיכום בבורוסיה דורטמונד. קשר ברייטון בן ה-33 צפוי לחתום, כנראה עד 2027, כשהמגעים עם הקבוצה האנגלית יחלו בקרוב ודמי ההעברה ינועו בין 7 ל-10 מיליון יורו.

* מייקל אוליסה, הצרפתי הצעיר שמככב בקריסטל פאלאס, לפי "בילד" בחר לעבור לבאיירן מינכן. הוא חוזר על ידי הגדולות באנגליה, אבל יהיו אלה הבווארים שיפעילו את סעיף השחרור שלו וישלמו עבורו קרוב ל-60 מיליון יורו. הקשר יחתום עד 2029.

* בהמשך לכך ואחרי שפספסה את אוליסה, צ'לסי סימנה את ניקו וויליאמס מאתלטיק בילבאו ונבחרת ספרד – כך לפי העיתונאי ג'אנלוקה די מרציו.

* בכל אירופה מיישרים קו – דוגלאס לואיז יחתום ביובנטוס בקרוב ויעבור מאסטון וילה תמורת 28 מיליון יורו. וילה תקבל גם את סמואל אילינג ג'וניור ואנזו ברנצ'אה מהגברת הזקנה.

* מי שיגיע לאסטון וילה הוא המגן ההולנדי איאן מאטסן, שעבר בדיקות רפואיות במחנה של נבחרת הולנד ביורו, ויחתום לשש עונות. פבריציו רומאנו דיווח שצ'לסי תקבל תמורת מאטסן 37.5 מיליון ליש"ט.

* לפי "לאקיפ" הגברת הזקנה גם החלה במגעים לרכישת הקשר קפרן תוראם מניס, שדווח הקיץ כי סיכם בליברפול. יובנטוס מוכנה להעביר לניס את ארקדיוש מיליק כחלק מהעסקה.

* "הסאן" עם דיווח מפתיע: מאוריסיו פוצ'טינו הגיע לסכום הפיצויים מצ'לסי, והוא כעת מועמד לאימון נבחרת אנגליה.

* לפי "האתלטיק", צ'לסי פתחה עם ליל בשיחות לגבי ג'ונתן דייויד. בנוסף הבלוז על פי הדיווחים צפויים לרכוש את עומארי קלימן בן ה-18 מאסטון וילה תמורת 19 מיליון ליש"ט.

* לני יורו יהיה שחקנה של ריאל מדריד, כך על פי התקשורת הצרפתית. הבלם הצעיר של ליל הסכים להצעה של אלופת אירופה ואפילו מוכן להמתין לקיץ הבא ולהגיע בחינם.

* ה"אסטדיו דפורטיבו" עם דיווח שליברפול עוקבת אחרי מצבם של שני שחקני ריאל מדריד – רודריגו וארדה גולר.

* מתקרב לאחת הגדולות באירופה? ב"אס" מדווחים שז'ואאו נבס סירב להצעה על הארכת החוזה מבנפיקה, וינסה בקיץ לעזוב. סעיף השחרור של הקשר הפורטוגלי הצעיר עומד על 100 מיליון יורו, כשפריז סן ז'רמן, מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי וליברפול הביעו עניין.

* עוד שחקן שנמצא על הכוונת של ליברפול הוא ריקרדו קלאפיורי, בלמה האיטלקי של בולוניה שבלט עד כה ביורו, על אף השער העצמי נגד ספרד. הקבוצה של ארנה סלוט תצטרך להיפרד מ-21.3 מיליון ליש"ט עבור הבלם.

ז'ואאו נבס נבחרת פורטוגל
מי תצליח להנחית את הכוכב הצעיר? ז'ואאו נבס | רויטרס

* העולה החדשה לסרייה א', קומו, פנתה למאטס הומלס שסיים חוזה בדורטמונד. לבלם הוצע שכר של כשלושה מיליון יורו, כולל בונוסים.

* באנגליה טוענים שמורטן יולמאנד נמצא על הכוונת של טוטנהאם ומנצ'סטר יונייטד. הקשר הדני שכבש נגד אנגליה ביורו ששייך לספורטינג ליסבון כבר הביע בעבר רצון להצטרף לפרמיירליג.

* ב"אס" דווח שאתלטיקו מדריד מעוניינת להחתים את רובין לה נורמן בקיץ הקרוב. ריאל סוסיאדד תדרוש עבור הבלם 40 מיליון יורו.

* רוס בארקלי יישאר בפרמיירליג גם בעונה הבאה. הוא יחתום באסטון וילה, שתשלם עבורו ללוטון 5 מיליון ליש"ט.

* מנצ'סטר יונייטד לא מוותרת על הניסיון לרכוש את ג'ראד ברנת'ווייט, הבלם שאברטון דחתה את ההצעה הראשונית עבורו.

* ניוקאסל קרובה לרכישת דומיניק קלברט-לואין, חלוץ אברטון שנכנס לשנתו האחרונה בחוזה, כך על פי "הגרדיאן".

עוד באותו נושא: יובנטוס, ריאל מדריד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי