יובנטוס החתימה קשר ונפרדה מחלוץ, יונייטד תסגור עם שני בלמים?

play
בכושר טוב. מואיז קן | רויטרס
מואיז קן שחקן יובנטוס חוגג

הגברת הזקנה החתימה את קפרן תוראם ומכרה את קן לפיורנטינה. השדים האדומים עם הצעות רשמיות על לני יורו ודה ליכט שמתקרבים, אלופת אנגליה בדרך להיפרד מיהלום נוסף ואינטר צירפה שוער

(גודל טקסט)

העברות

* הושלמה העברת קפרן תוראם מניס ליובנטוס. הקשר בן ה-23 של ניס נחת בטורינו הבוקר כדי לחתום בשורות הגברת הזקנה, שתשלם עבורו כ-20 מיליון יורו. הוא חתם עד 2029 תמורת 2.5 מיליון יורו נטו לעונה על פי הדיווחים.

* פיורנטינה הכריזה על החתמתו של מואיז קן. החלוץ האיטלקי הצטרף לסגולים מיובנטוס תמורת 13 מיליון יורו.

* חלוץ העבר קרייג בלאמי מונה למאמן נבחרת ויילס בחוזה עד 2028. בלאמי בן ה-44 היה עוזר המאמן של וינסנט קומפני באנדרלכט ובברנלי, אך כעת יהיה מאמן ראשי לראשונה וינסה להוביל את מולדתו לגביע העולם ב-2026.

* אינטר הודיעה רשמית על צירופו של ג'וספ מרטינס, שוערה של גנואה. הספרדי בן ה-26 חתם בשורות הנראזורי תמורת 15.5 מיליון יורו.

* נוטינגהאם פורסט רכשה מקורינתיאנס את השוער קרלוס מיגל בן ה-25, שלראשונה בקריירה ישחק מחוץ לברזיל. הוא נרכש תמורת 4 מיליון יורו.

* אדריאן, השוער הספרדי בן ה-37, עזב את ליברפול וחזר לקבוצת נעוריו, ריאל בטיס שבמדיה הוא צפוי לפרוש בסופו של דבר. הוא חתם עד 2026. בטיס הודיעה גם על צירופו של דייגו יורנטה, הבלם הספרדי שהגיע מלידס.

שמועות

* לני יורו דורש לעבור לריאל מדריד, על אף שקבוצתו הסכימה להצעת מנצ'סטר יונייטד. הבלם הצרפתי הצעיר מחכה להתקדמות במו"מ בין ליל אלופת אירופה, שמוכנה לשלם 40 מיליון יורו תמורת רכישתו, בעוד שהצעת השדים האדומים עומדת על כ-60 מיליון יורו והשדים האדומים, כאמור, כבר קיבלו אור ירוק לנהל עמו מגעים ישירות.

* בלם נוסף שבדרך ליונייטד הוא מתייס דה ליכט. ההולנדי שלא מרוצה בבאיירן מינכן, צפוי לסכם בקבוצה של אריק טן האח, כשבאנגליה וגרמניה מדווחים שסכום ההעברה יעמוד על 42 מיליון ליש"ט.

* ג'יידן פילוג'ין, כוכב האל סיטי שהוזכר כמועמד לברצלונה, יעלה לפרמיירליג – אבל היכן ישחק? שחקן הכנף בן ה-22 יירכש תמורת כ-20 מיליון יורו, אולם שתי קבוצות סיכמו על מעברו: העולה החדשה איפסוויץ' שהאל מעדיפה למכור אותו אליה, וכן אברטון שהשחקן מעדיף להצטרף לשורותיה.

* טוטנהאם מנסה להנחית חלוץ בכיר כדי שימלא את מקומו של הארי קיין שעזב לפני שנה ושני המועמדים המובילים הם אייבן טוני מברנטפורד וכן סנטיאגו חימנס מפיינורד.

* קארים אדיימי יעזוב את בורוסיה דורטמונד? לפי "סקיי גרמניה", צ'לסי וליברפול מעוניינות בצירופו ובעקבותיו נמצאות גם מילאן ויובנטוס. שחקן ההתקפה בן ה-22, שנותר מחוץ לסגל גרמניה ליורו, חתום עד 2027 ולאחרונה החליף את סוכנו. דורטמונד עשויה למכור אותו עבור 40-50 מיליון יורו.

* ג'יידון סאנצ'ו לא יישאר במנצ'סטר יונייטד בעקבות אותו סכסוך עם המאמן אריק טן האח, אבל ספק גדול אם ישוב לבורוסיה דורטמונד שאליה הושאל בחצי העונה האחרונה. לפי העיתונאי אלפרדו פדולה, הוא דורש לעבור ליובנטוס.

* מייסון גרינווד הולך ומתקרב למארסיי. הקבוצה של רוברטו דה זרבי מובילה במירוץ להחתמת האנגלי שמנצ'סטר יונייטד מחפשת למכור בשל התנהגותו האלימה כלפי זוגתו. לפי דיווחים, השדים האדומים ימכרו אותו סביב 32 מיליון יורו ויכניסו לחוזה סעיף לפיו יקבלו 40-50 אחוזים מדמי ההעברה הבאה, אם תהיה כזו, כשהדיווח האחרון מספר שהמועדונים כבר סיכמו ביניהם על המעבר.

* ועוד בגזרת מנצ'סטר יונייטד: באנגליה טוענים שאברטון דחתה הצעה נוספת על ג'ראד ברנת'ווייט, שככל הנראה יישאר בקבוצה עונה נוספת. השדים האדומים הציעו כ-50 מיליון ליש"ט, אברטון דורשת סכום גבוה יותר, סביב 75 מיליון ליש"ט על פי ההערכות.

קפרן תוראם שחקן ניס מול רומן דל קסטיו שחקן ברסט
ישלים את המעבר ליובנטוס. תוראם | רויטרס

* קיילב וויילי בן ה-19, הכוכב הצעיר של אטאלנטה מה-MLS, יירכש על ידי צ'לסי תמורת 8.5 מיליון יורו ויושאל לשטרסבורג. וויילי, שחקן כנף שמאל, יחתום אצל הבלוז עד 2031.

* אלן סן מקסימן צפוי לחזור לכדורגל האירופי. שחקן הכנף הצרפתי שנמכר מניוקאסל לאל-אהלי הסעודית בשנה שעברה, סיכם את תנאיו בפנרבחצ'ה שמנסה כעת להגיע לסיכום עם קבוצתו על דמי המעבר.

* קומו האיטלקית, ששבה לסרייה A אחרי 21 שנה, מצפה השבוע לצרף את רפאל וראן. הבלם הצרפתי שסיים חוזה במנצ'סטר יונייטד ושוחרר, מתלבט עדיין אם לחתום לפי פבריציו רומאנו.

* ריאן שרקי בן ה-20, הקשר שהגיע לליון בילדותו וכיום הוא אחד מכוכביה, רוצה לעבור לבורוסיה דורטמונד וסירב להצעה מפריז סן ז'רמן. עם זאת, הצהובים שחורים טרם הצליחו להגיע להבנות עם הצרפתים.

* דין הויסן בן ה-19 צפוי לעזוב את יובנטוס לטובת פריז סן ז'רמן. הצרפתים הגבירו את המאמצים לצרפו אחרי שכשלו בניסיון לשכנע את הבלם לני יורו להצטרף לקבוצה.

* אורלנדו מוסקרה, שוער נבחרת פנמה שעזב את מכבי תל אביב בסיום העונה החולפת, מועמד לדפורטיבו קאלי הקולומביאנית. גם בעונה שעברה הוא הוזכר כמועמד להצטרף אליה, אך לבסוף נחת בישראל. לחצו לידיעה המלאה.

* ליאם דלאפ, הכוכב הצעיר של מנצ'סטר סיטי ששיחק כמושאל בהאל סיטי בעונה האחרונה, החליט לעזוב והוא יעבור לאחת מבין סאות'המפטון ואיפסוויץ', שהציעו עבורו מעל 20 מיליון ליש"ט כל אחת. באנגליה טוענים שאיפסוויץ' המועמדת המובילה מביניהן בשל העדפת השחקן להצטרף אליה.

עוד באותו נושא: יובנטוס, ליברפול'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי