סאביו חתם במנצ'סטר סיטי, מיקוטאדזה הצטרף לליון

הברזילאי הצטרף מטרואה תמורת 21 מיליון ליש"ט, מלך השערים הגאורגי נשאר בצרפת. גרינווד במארסיי, גיראסי הוצג בדורטמונד, הבנים של איברהימוביץ' ואניימה סגרו מעגל

(גודל טקסט)

העברות

* מנצ'סטר סיטי הודיעה על הרכש הראשון של הקיץ: סאביו הברזילאי חתם לחמש שנים בשורות האלופה האנגלית. שחקנה של טרואה ששיחק בג'ירונה הצטרף תמורת 21 מיליון ליש"ט, שעם בונוסים הסכום יכול לעלות לכ-33 מיליון ליש"ט. כזכור, טרואה וג'ירונה הן קבוצות הבת של סיטי, כשההעברה התבצעה כחלק משיתוף הפעולה בין הצדדים.

* לני יורו הוצג במנצ'סטר יונייטד. הבלם בן ה-18 של ליל נמכר תמורת 62 מיליון יורו וחתם עד 2029 עם אופציה לעונה נוספת.. לחצו כאן לידיעה המלאה

* אחד ממלכי השערים של יורו 2024 וכוכב נבחרת גאורגיה, ז'ורז' מיקוטאדזה, חתם לחמש שנים בליון. החלוץ הצטרף לקבוצה הצרפתית ממץ תמורת 18.5 מיליון יורו.

* אחרי שהושאל לחטאפה בעקבות ההשעייה שלו ופרשת התקיפה נגד זוגתו, מייסון גרינווד השלים מעבר ממנצ'סטר יונייטד למארסיי. הקבוצה הצרפתית שילמה על שחקן הכנף האנגלי כ-26 מיליון יורו.

* העסקה נחתמה והושלמה: סרו גיראסי הוצג כרכש הנוצץ של בורוסיה דורטמונד, ששילמה עבורו 18 מיליון יורו לשטוטגרט. החלוץ שבבדיקות הרפואיות הראשונות שערך התגלה חשש לפגיעה חמורה בברך, עבר בדיקות נוספות, התקבל אור ירוק שהכל תקין והמעבר הפך לרשמי.

* מרטין טרייר, הסקורר של ראן, חתם בבאייר לברקוזן. אלופת גרמניה צירפה את הצרפתי תמורת כ-22 מיליון יורו.

* מקסימיליאן איברהימוביץ', בנו של זלאטן האגדי, חתם על חוזה מקצועני ראשון במילאן וישתייך לסגל קבוצת המילואים שלה. זלטאן ג'וניור הוא יליד 2006.

* סגירת מעגל מרגשת בליל. גודסוויל אניימה בן ה-18 חתם על חוזה מקצועני בקבוצת המילואים של ליל. גודסוויל השוער, הוא כמובן בנו של וינסנט אניימה האגדי, ששימש בין היתר גם כשוערה של ליל.

* אפרופו שוערים, בגיל 41 פפה ריינה האגדי חתם בשורות קומו האיטלקית. הספרדי הוותיק חוזר לאיטליה ויהיה חלק מהפרויקט המסקרן של ססק פברגאס בקבוצה היומרנית שמתיימרת להחתים כוכבים גדולים כמו רפאל וראן ואחרים.

* לוקאס ואסקס, הקיצוני הימני של ריאל מדריד, חתם על הארכת חוזהו במועדון בשנה נוספת.

שמועות

* אחרי שהודיע לאל שבאב הסעודית שהוא רוצה להשתחרר מחוזהו, איבן ראקיטיץ' סיכם לשנתיים בהיידוק ספליט. הקבוצה הקרואטית החתימה את איבן פרישיץ' חברו של ראקיטיץ' לנבחרת קרואטיה לשעבר והמאמן שלה הוא ג'נאטו גאטוזו.

* אדריאן ראביו הפך לשחקן חופשי ולא יחתום על חוזה חדש ביובנטוס לאחר שסירב להצעה האחרונה של הביאנקונרי. המועדון הודיע רשמית שהצרפתי עוזב ונציגיו של קשר נבחרת צרפת בקשר עם מספר מועדונים ובקרוב הוא צפוי לעבור ליעד חדש.

* לפי העיתון "אבולה" המתפרסם בפורטוגל, פריז סן ז'רמן קרובה מאוד לסיכום עם בנפיקה על רכישתו של ז'ואאו נבש. הוא חוזר גם אחרי מנצ'סטר יונייטד, אבל אלופת צרפת תצרף את הקשר בן ה-19 תמורת 70 מיליון יורו על פי הדיווח.

* מוסא דיאבי יעזוב את אסטון וילה אחרי עונה אחת בלבד לטובת ערב הסעודית? הצרפתי בן ה-25 לא נכלל בסגל במשחק האימון של הקבוצה ואל איתיחאד "משוכנעת" ביכולתה להחתימו, על פי העיתונאי פבריציו רומאנו.

* בריל אמבולו השוויצרי נותר על הכוונת של באיירן מינכן, שעשויה להגיש הצעה משופרת למונאקו כחלק מרצונה לרכוש חלוץ שימלא את מקומו את אריק מקסים שופו-מוטינג שעזב.

שחקן אסטון וילה, מוסא דיאבי
דיאבי חוגג | אימג'בנק GettyImages, Ryan Pierse

* קארים אדיימי, שהיו לא מעט דיווחים על כך שבורוסיה דורטמונד תסכים למכור אותו אם תגיע עבורו הצעה נכונה, רמז שיעזוב: "אני שחקן דורטמונד ושמח להיות שחקן דורטמונד, אבל שום דבר לא בטוח בחיים. אני לא יכול לומר שום דבר בנושא".

* לזאר סמארדז'יץ', קשר אודינזה ונבחרת סרביה, עשוי לעבור למילאן. הרוסונרי בוחנים את האפשרות להגיש עליו הצעה אם אחד מהקשרים בסגל יעזוב, כך לפי "גאזטה דלו ספורט".

* לפי "סקיי גרמניה", יורגן קלופ הבהיר כי אין בכוונתו לאמן את נבחרת אנגליה ושהוא נשאר מחויב להחלטתו לקחת עונה בה לא יאמן שום קבוצה או נבחרת.

* מרטן טרייה יצטרף לבאייר לברקוזן. ראן תמכור את שחקן הכנף בן ה-27 תמורת 22 מיליון יורו.

* סימון אדינגרה צפוי להישאר בברייטון, אחרי שמארסיי העדיפה על פניו את מייסון גרינווד שנחת בעיר ושאת רכישתו ממנצ'סטר יונייטד הצרפתים ישלימו עד סוף השבוע בעסקה בשווי 30 מיליון יורו, לשדים האדומים יהיו 50 אחוז מסכום המכירה הבאה שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי