בארגנטינה פנו לקונמבול: הפינאליסימה ישוחק במונומנטל?

play
אצטדיון מונומנטל | GettyImages, Tomas Cuesta
ואז הגיע לאוטרו: צפו בארגנטינה מנצחת את קולומביה 0:1 וזוכה בקופה אמריק 05:54

ההתאחדות וריבר פלייט הציעו את האצטדיון בבואנוס איירס לאירוח המשחק מול ספרד, שייערך ב-2025 ועוד לא נקבע לו תאריך

(גודל טקסט)

לפי דיווח בתקשורת הארגנטינית, AFA וריבר פלייט פנו לקונמבול בבקשה שתפתח במגעים עם אופ"א לאירוח הפינליסימה באצטדיון המונומנטל. למשחק שיפגיש בין זוכות הקופה אמריקה והיורו, ארגנטינה וספרד, עדיין לא נקבע מועד מדויק וזאת בעקבות הקושי למצוא תאריכים פנויים בלוח השנה של פיפ"א ב-2025, כשמרבית החלונות תפוסים לטובת משחקי המוקדמות היבשתיים וגביע העולם למועדונים.

מגרשה של ריבר פלייט צפוי לארח את גמר גביע ליברטדורס השנה, ובהתאחדות הארגנטינית רוצים כעת להביא גם את המפגש הבין-יבשתי היוקרתי אל בואנוס איירס. גם ברצלונה הוזכרה כאופציה. ראוי להזכיר שמשחק הפינליסימה הקודם, בו ניצחה ארגנטינה 0:3 את איטליה ביוני 2022, התקיים באצטדיון וומבלי – כלומר במגרש ניטרלי.

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאו מסי אחרי ה-0:3 היוקרתי על איטליה ב"פיינליסימה"
| רויטרס

ארגנטינה וספרד חולקות בזכיות של חמשת הטורנירים היבשתיים והעולמיים האחרונים: האלביסלסטה הניפו גביע בקופה אמריקה 2021 ו-2024, ובפינליסימה ובמונדיאל ב-2022, בעוד שלה רוחה חגגה ביורו ובמשחקים האולימפיים השנה. במוקד המשחק המתוכנן ביניהן בשנה הבאה, עומד המפגש האפשרי בין גדול השחקנים בדור הנוכחי, ליאו מסי, למי שנחשב בעיני רבים ליורשו בענף בכלל ובברצלונה בפרט – לאמין ימאל.

עוד באותו נושא: נבחרת ארגנטינה, נבחרת ספרד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי