הכנות אחרונות: אתלטיקו גברה על יובנטוס, ארסנל על ליון

play
שחקני ארסנל חוגגים | GettyImages, Angel Martinez
צפו: פליקס וקוראה העניקו לאתלטיקו מדריד 0:2 על יובנטוס בחזרה הגנרלית 01:46

צפו: פליקס וקוראה העניקו לקולצ'ונרוס 0:2 בשבדיה. התותחנים ניצחו בתוצאה זהה בגביע אמירייטס הודות לנגיחות של סאליבה וגבריאל. צ'לסי חילצה 1:1 דרמטי מאינטר

(גודל טקסט)

ארבע מחמש הליגות הבכירות באירופה (להוציא את הבונדסליגה) ייצאו לדרך בסוף השבוע הקרוב והיום (ראשון) הקבוצות הגדולות ערכו ניסויי כלים אחרונים.

יובנטוס – אתלטיקו מדריד 2:0

במשחק הידידות שנערך בגטבורג שבשבדיה, הקבוצה של דייגו סימאונה נותרה בלתי מנוצחת בהכנה אחרי שגברה על זו של טיאגו מוטה. ז'ואאו פליקס שלא ממש אמור להילקח בחשבון בתכניות אתלטיקו לעונה הקרובה, כבש תוך שלוש דקות אחרי שעלה כמחליף במחצית השנייה (48). אנחל קוראה הכפיל בפנדל (85) עבור הקולצ'ונרוס שיפגשו ביום שני הבא את ויאריאל. יובנטוס תשחק באותו ערב מול קומו.

גבריאל חוגג שער במדי ארסנל
הבלמים של ארסנל כבשו בנגיחה. גבריאל חוגג | אימג'בנק GettyImages, Angel Martinez

ארסנל – ליון 0:2

התותחנים אירחו את הקבוצה הצרפתית בפעם השנייה בגביע אמירייטס המסורתי, ואחרי שליון גברה עליהם ב-2019, הפעם ארסנל יצאה עם ידה על העליונה הודות לשני הבלמים שלה שכבשו בנגיחה. דקלן רייס בישל בכדורי קרן לוויליאם סאליבה שהעלה את הקבוצה של מיקל ארטטה ליתרון בדקה התשיעית, ולגבריאל שהכפיל בדקה ה-27.

צ'לסי – אינטר 1:1

ניצחון אחד בלבד השיגה הקבוצה החדשה של אנזו מארסקה בהכנה שלה לעונה. היא עדיין נבנית, בהפסקת מחצית היום עלה לכר הדשא בסטמפורד ברידג' פדרו נטו שזכה לקבלת פנים חמה דקות ספורות אחרי שהכריז המועדון על רכישתו מוולבס, אבל לא מעט צרות יש לבלוז בשבוע פתיחת העונה. היום הם ניצלו מהפסד הודות לשער של הקשר לזלי אוגוצ'וקוו בן ה-20 בדקה ה-90, אחרי שמרכוס תוראם הכניע בדקה ה-26 את רוברט סאנצ'ס. אלופת איטליה סופרת משחק שלישי רצוף בהכנה ללא ניצחון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי