דורטמונד רכשה את באייר, אמרסון רויאל חתם במילאן

play
מקסימיליאן באייר שחקן נבחרת גרמניה | רויטרס
צפו: פליקס וקוראה העניקו לאתלטיקו מדריד 0:2 על יובנטוס בחזרה הגנרלית 01:46

הצהובים-שחורים שילמו 30 מיליון יורו עבור החלוץ, המגן עבר מטוטנהאם תמורת 15 מיליון יורו. לאוטרו האריך חוזה באינטר, אסטון וילה בעקבות לוקאקו

(גודל טקסט)

העברות

* בורוסיה דורטמונד רכשה את חלוץ הופנהיים מקסימיליאן באייר תמורת 30 מיליון יורו.

* אמרסון רויאל עוזב את טוטנהאם ועובר למילאן. המגן הימני הגיע אמש למילאנו והיום הוא חתם ברוסונרי, ששילמו כ-15 מיליון יורו לתרנגולים תמורת הברזילאי שאיבד את מקומו בהרכב בעונה שעברה.

* אתלטיקו מדריד הודיעה רשמית על רכישתו של חוליאן אלברס ממנצ'סטר סיטי. לידיעה המלאה

* לאוטרו מרטינס האריך חוזה באינטר עד 2029.

* פאביו קרבאליו הפורטוגלי נמכר מליברפול לברנטפורד תמורת 22.5 מיליון ליש"ט. הקשר חתם לחמש שנים.

שמועות

* דיווח מפתיע מאנגליה: לפי "טיימס", ריאל סוסיאדד הבהירה למרטין סובימנדי שאם ירצה לעזוב לליברפול, הוא יצטרך לשלם בעצמו את סעיף השחרור (59.6 מיליון יורו).

* נאפולי שנערכת לעזיבתו של ויקטור אוסימן, רוצה במקומו את רומלו לוקאקו ששייך כידוע לצ'לסי. אסטון וילה גם כן במירוץ ומוכנה לשלם את סעיף השחרור שלו (43 מיליון יורו).

* עסקת סמו אומורדיון מאתלטיקו מדריד לצ'לסי נפלה, לא ברור אם בשל פערים בסגירת החוזה או בעקבות רצון הבלוז להחתים את ויקטור אוסימן, אבל הספרדי בן ה-20 לא יעבור ללונדון. בהחלט ייתכן שיימכר לקבוצה אחרת הקיץ, לאור הגעתו של חוליאן אלברס לקולצ'ונרוס.

* לפי פבריציו רומאנו, בשיחות בין אתלטיקו מדריד לצ'לסי האופציה שז'ואאו פליקס יעבור לבלוז, שם שיחק כזכור כמושאל בעונת 2022/23. סוכנו של החלוץ בלונדון לטובת המהלך.

מרטין סובימנדי נבחרת ספרד גמר יורו 2024
המטרה של מנצ'סטר יונייטד. מרטין סובימנדי | אימג'בנק GettyImages

* המגן הימני ארון וואן ביסאקה יעבור הבוקר בדיקות רפואיות בווסטהאם, שתרכוש אותו ממנצ'סטר יונייטד תמורת 15 מיליון ליש"ט והוא יחתום בלונדון עד 2030.

* בהמשך ישיר למכירת וואן ביסאקה, היום נחתו במנצ'סטר נוסייר מזראווי ומתייס דה ליכט שיימכרו מבאיירן מינכן למנצ'סטר יונייטד עבור כ-70 מיליון יורו.

* סאדיו מאנה יעבור מאל נאסר לאל איתיחאד? לפי הדיווחים הסנגלי רוצה לעזוב ולהצטרף ליריבה הגדולה של קבוצתו בסעודיה, במדיה משחקים לא מעט דוברי צרפתית ובהם אנגולו קאנטה, קארים בנזמה, מוסא דיאבי וגם פאביניו הברזילאי ששיתף איתו פעולה בליברפול.

* לפי העיתונאי פבריס הוקינס, דזירה דואה בחר בפריז סן ז'רמן. היהלום בן ה-18 שייצג את צרפת במשחקים האולימפיים החזיק גם בהצעה מפתה מבאיירן מינכן, אך העדיף לעבור פ.ס.ז' שתשלם לראן 55 מיליון יורו

סאדיו מאנה, שחקן נבחרת סנגל
יעבור בתוך סעודיה? מאנה | אימג'בנק GettyImages

* אדם הלוז'ק אמנם עוד לא סיכם את תנאיו האישיים, אבל לסטר סיטי הגיעה להבנות עם באייר לברקוזן על שאילתו של הצ'כי עם חובת רכישה בקיץ הבא תמורת כ-18 מיליון יורו.

* אטאלנטה ניסתה לצרף את נקו וויליאמס מנוטינגהאם פורסט, שסירבה ל-20 מיליון ליש"ט עבורו.

* דויד נרס בדרך החוצה מבנפיקה ובדרכו לנאפולי. המאמן רוג'ר שמידט אישר שהברזילאי ביקש לעזוב ולפי הדיווחים אלו האיטלקים שמחזרים אחרו נמרצות.

* פגישה חיובית נערכה ביממה האחרונה בין אנשי אטאלנטה ליובנטוס, כך שטון קופמיינרס מתקרב לביאקונרי שמוכנים לשלם קרוב ל-60 מיליון יורו עבור הקשר ההולנדי. אם העסקה תצא לפועל, אטאלנטה תאיץ את המו"מ להחתמת מאט אוריילי מסלטיק בתור מחליפו.

* סוכנו של איקר מוניאין טוען כי הקשר הספרדי, שעזב את אתלטיק בילבאו אחרי 15 שנים, דוחה הצעה אחרי הצעה מתוך רצון עז להגשים חלום ולשחק בריבר פלייט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי