הקריירה מתקרבת לקיצה? "ליאו מסי הרוויח את הזכות לפרוש מתי שהוא ירצה"

play
הסוף מתקרב? ליאו מסי | GettyImages, Sarah Stier
צפו במסי כובש ובארגנטינה עולה לגמר הקופה 03:36

סרחיו אגוארו נשאל על המשך דרכו של חברו הקרוב בכדורגל: "רק הוא יחליט, ואני אגבה אותו בכל החלטה. למרבה הצער הוא לא ישחק לנצח"

(גודל טקסט)

חלוץ העבר סרחיו אגוארו, שהוא כידוע גם חברו הקרוב של ליאו מסי, נשאל מתי לדעתו הכוכב בן ה-37 צריך לפרוש מכדורגל. "קון" מיהר להבהיר: "אגיד את זה כמה פעמים שצריך – רק הוא יחליט את זה, ואני אגבה אותו בכל החלטה. הייתי שמח לראות אותו משחק לנצח, אבל למרבה הצער זה בלתי אפשרי. הוא הרוויח את הזכות לפרוש מתי שהוא ירצה, גם ממדי הנבחרת וגם בכלל".

מסי ניפץ אינספור שיאים אישיים וזכה ב-45 תארים קבוצתיים במהלך הקריירה המפוארת שלו. למרות שבימים אלה הוא מתאושש מפציעה, נראה שכוחו עדיין במותניו ולאחרונה הוא זכה עם ארגנטינה בקופה אמריקה בפעם השנייה ברצף, כשבין הזכיות הוביל אותה גם לזכייה במונדיאל.

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה חוגג עם סרחיו אגוארו | רויטרס

לאחר הזכייה בקופה אמריקה פנה כוכב אינטר מיאמי לאוהדים וכתב ברשתות החברתיות: "הטורניר נגמר ואני רוצה להודות לכולם על הודעות התמיכה. מצבי טוב, תודה לאל, ואני מקווה לחזור לדשא כמה שיותר מהר וליהנות מהדבר שאני הכי אוהב לעשות. אני שמח כי עמדנו במטרה. יש פה נבחרת מיוחדת, משפחה, חבורה ייחודית. לנבחרת הזו יש הווה נפלא וגם עתיד נפלא".

עוד באותו נושא: ליאו מסי, סרחיו אגוארו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי