ברונו פרננדש האריך חוזה במנצ'סטר יונייטד, שנואשת לצרף קשר

play
ברונו פרננדש שחקן מנצ'סטר יונייטד לאחר שער שנפסל | GettyImages, David Rogers
30 שנה היא לא הובסה ככה: ברצלונה חטפה ממונאקו ולא זכתה בגביע גאמפר 01:41

קפטן השדים האדומים ימשיך עד 2027 עם אופציה לעונה נוספת, דה יונג מבוקש אצל טן האח. הצעת עתק על טוני, אל קדסיה בעקבות דיבאלה

(גודל טקסט)

העברות

* מנצ'סטר יונייטד הכריזה על הארכת חוזהו של ברונו פרננדש עד 2027. לקפטן של השדים האדומים תהיה אופציה לעונה נוספת.

* בריאן גרודה חתם בברייטון עד 2028. השחפים שילמו 25 מיליון יורו תמורת שחקן הכנף הגרמני בן ה-20, שהגיע ממיינץ בה רשם ארבעה שערים ושלושה בישולים ב-28 הופעות ליגה בעונה שעברה.

* פארמה החתימה לשלוש שנים את פונטוס אלמקוויסט, החלוץ השבדי בן ה-25 ששיחק כמושאל בלצ'ה וכעת נרכש מרוסטוב הרוסית.

* שטרסבורג שילמה למונאקו 6 מיליון יורו עבור הקשר בן ה-21 פליקס למרשאל והחתימה אותו על חוזה עד קיץ 2029.

* לאנס רכשה ב-300 אלף יורו מבאטה בוריסוב את סידי באנה, בלם סנגלי בן 20 שחתם על חוזה לארבע שנים.

* בשיקטאש החתימה לעונה אחת כמושאל את הקשר בן ה-20 שר אנדור מפריז סן ז'רמן. את העונה הקודמת סיים כמושאל בבראגה.

* יובנטוס הודיעה רשמית על התרת חוזהו של וויצ'ך שצ'סני. השוער הפולני סיים 7 עונות במדי הגברת הזקנה, והוא מבוקש במספר מועדונים באירופה ובערב הסעודית.

* אדם אידה, החלוץ האירי שהושאל בעונה החולפת מנוריץ' לסלטיק, חתם לחמש שנים בשורות האלופה הסקוטית.

שמועות

* האם פאולו דיבאלה יבצע את אחד המעברים המפתיעים של הקיץ? בעוד שסנטי אאונה מ"פוט מרקאטו" טוען שהחלוץ סיכם באל קדסיה שתפעיל את סעיף שחרורו מרומא, העומד על 13 מיליון יורו, העיתונאי הארגנטינאי גסטון אדול דיווח שדיבאלה עדיין לא החליט והסעיף המדובר כבר לא בתוקף.

* מנצ'סטר יונייטד לא עוצרת. אחרי החתמת דה ליכט ומזראווי, ב"ספורט" פורסם שהשדים האדומים רוצים מאוד את פרנקי דה יונג ומוכנים לשלם לברצלונה 60 מיליון יורו. כמו דה ליכט ומזראווי, גם דה יונג הוא כידוע אקס אייאקס ששיחק במדיה תחת טן האח. במקביל, המועמד הריאלי יותר להצטרף לקישור הוא מנואל אוגרטה, הקשר האורוגוואי שפ.ס.ז' רוצה למכור ולאחרונה התגמשה בדרישות לגביו.

* דסיר דואה בדרך לפריז סן ז'רמן – פבריציו רומאנו מדווח שעסקת העברתו של שחקן הכנף הצרפתי מראן לקבוצת הפאר נסגרה. הפריזאים ישלמו תמורתו 60 מיליון יורו.

* בתקשורת הצרפתית מדווחים שאל אהלי הסעודית תגיש הצעה לברנטפורד עבור אייבן טוני, והיא תהיה מוכנה לשלם לו משכורת עתק של 18 מיליון יורו לעונה.

* בקרואטיה מדווחים שאיבן פרישיץ' בן ה-35, שעזב את היידוק ספליט לאחר פיצוץ עם ראשי המועדון, שוחח עם האנזי פליק וקיבל ממנו הצעה להצטרף לברצלונה. נטען כי פליק סומך עליו על אף גילו אחרי ששיחק בחצי העונה האחרונה בקרואטיה, שם התאושש מפציעה קשה. פרישיץ' שיחק תחת פליק בבאיירן מינכן בעבר. בספרד, בינתיים, מכחישים את האפשרות ששחקן הכנף יצטרף לבלאוגרנה.

* לפי דיווח אחר של אאונה, פריז סן ז'רמן הציעה לג'יידון סאנצ'ו שכר של 17 מיליון יורו ברוטו לעונה. שחקן הכנף האנגלי רוצה להצטרף לאלופת צרפת, אבל בינתיים אין התקדמות מול מנצ'סטר יונייטד שדורשת 60 מיליון יורו.

* ג'אנלוקה די מארציו מדווח על סיכום בין יובנטוס לצ'יקו קונססאו, שחקן הכנף הצעיר שהרשים במדי פורטוגל ביורו. כעת מנסים האיטלקים לסגור מחיר עם פורטו.

* יובנטוס הציבה בינתיים תג מחיר של 8 מיליון יורו על פיליפ קוסטיץ', אותו היא מקווה למכור בחלון הקרוב. הסרבי בן ה-31 עורר עניין בקריסטל פאלאס ועשוי להתאחד עם אוליבר גלאסנר, שאימן אותו באיינטרכט פרנקפורט.

צ'יקו קונססאו נבחרת פורטוגל
הופעה מרשימה מאוד. קונסייסאו | רויטרס

* ג'ירונה סיכמה עם מארסיי על שאילתו של השוער פאו לופס לעונה הקרובה, אשר בסיומה תהיה לקטלאנים אופציית רכישה עבור 6.5 מיליון יורו.

* בטורקיה מדווחים כי נסגרה עסקת פרדי קאדיולו, מגן נבחרת טורקיה בן ה-24, שיגיע לברייטון תמורת שיא מועדון של 35 מיליון יורו ועוד בונוסים שיועברו לפנרבחצ'ה.

* אחרי נפילת העסקה עם נאפולי, מרקו ברשאניני יעבור היום בדיקות רפואיות לקראת חתימה באטאלנטה. פרוזינונה תחלוק עם מילאן את 12 מיליון היורו (2 מיליון כדמי השאלה ועוד 10 מיליון כהתחייבות לרכישה בקיץ הבא) שתקבל עבור הקשר בן ה-24.

* מי שכן יחתום בנאפולי הוא בילי גילמור, קשר נבחרת סקוטלנד וברייטון שהעברתו סוכמה תמורת 12 מיליון יורו פלוס 3 מיליון כבונוסים.

* עתידו של ריאן שרקי ממשיך להיות מעורפל. אחרי שפריז סן ז'רמן ויתרה על האפשרות להחתימו, גם ר.ב. לייפציג מצאה פתרון אחר וכרגע אין הצעה על השולחן של ליון. הקשר ההתקפי הצהיר כי בכוונתו לעזוב ונותרו לסוכנת שלו, אמו של קיליאן אמבפה, עוד שבועיים וחצי בלבד.

* ניס מצאה מחליף לז'אן-קלר טודיבו בדמות מואיז בומביטו, בלם נבחרת קנדה בן ה-24 שסיכם את תנאיו ויירכש ב-7 מיליון יורו מקולורדו ראפידס.

* באולימפיאקוס אופטימיים באשר לאפשרות שדניאל פודנס יחזור. הפורטוגלי שהושאל מוולבס בעונה שעברה חזר בינתיים לאנגליה, אבל בפיראוס מעריכים שבימים הקרובים יואצו המגעים ויינתן האישור לצרפו.

* המגן הימני ג'ד ספנס, שנרכש על ידי טוטנהאם בקיץ 2022 ויצא להשאלות מאז, עשוי להישאר העונה בסגל. ביממה האחרונה היו דיווחים כי התרנגולים רוצים לצרף את וונדרסון ממונאקו, אך נראה שלא מדובר בעסקה שתצא לפועל.

עוד באותו נושא: ברייטון, יובנטוס, פריז סן ז'רמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי