אל גאזי תרם כספי פיצויים לעזה: "מיינץ העצימה את קולי"

החלוץ שהאשים את ישראל ברצח עם והכחיש את ה-7 באוקטובר זכה בפיצויים של למעלה מ-4 מיליון יורו, אותם החל לנצל. והוא לא סולח לקבוצה ששחררה אותו: "מיינץ הפכה דרכי את חיי הילדים בעזה מעט נסבלים יותר"

קבוצות: מיינץ
(גודל טקסט)

בית המשפט בגרמניה פסק בחודש שעבר כי ההחלטה החד צדדית של מיינץ לשחרר את אנואר אל גאזי אחרי שפרסם פוסטים קיצוניים נגד ישראל בתחילתה של המלחמה, אינה חוקית. השחקן שתבע את הקבוצה על הפרת חוזה קיבל את מבוקשו בדמות פיצויים של 4.2 מיליון יורו, המורכבים ממשכורות ובונוסים שלא שולמו לו.

הערב (שישי) פרסם השחקן פוסט ברשתות החברתיות, ובו כתב: "לאחר שקיבלתי סכום משמעותי ממיינץ, רציתי להבהיר שהמאבק המשפטי שלי מעולם לא היה על כסף. אני רוצה להודות למיינץ על שני דברים. ראשית, עבור הפיצוי המשמעותי. 500 אלף דולר ממנו ישומשו כדי לממן פרויקטים של ילדים בעזה. אני מקווה שמיינץ, חרף ניסיונותיה העקרים להימנע מתשלום, תתנחם בכך שדרכי, הם תרמו להפיכת חיי הילדים בעזה מעט נסבלים יותר".

הסיבה הנוספת שאל גאזי הודה לקבוצה ששחררה אותו היא ש"בניסיון להשתיק אותי, הם רק העצימו את קולי המשמש לאנשים המדוכאים וחסרי הקול של עזה".

אנואר אל גאזי מיינץ
אנואר אל גאזי מיינץ | GettyImages

כזכור, אל גאזי בן ה-28 חתם במיינץ בסוף חודש ספטמבר 2023, והספיק לשחק 51 דקות בונדסליגה בלבד עד ששוחרר. הקשר שיתף פוסטים קיצוניים, כולל כאלה שמכחישים את מתקפת החמאס ב-7 באוקטובר ומיינץ פעלה במהירות כאשר הודיעה כי "נקט בעמדה שהיא בלתי נסבלת עבור המועדון" והשעתה אותו. כאמור, לאחר מספר ימים הבהיר כי לא מתנצל על דבריו והוסיף: "איבוד הפרנסה שלי הוא כלום בהשוואה לגיהנום שחווים חפים מפשע בעזה. הפסיקו את ההרג".

מאז שחרורו, ההולנדי ממוצא מרוקאי לא מצא קבוצה אחרת ולמעשה לא משחק.

עוד באותו נושא: מיינץ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי