הקאמבק החלומי של דיבאלה: "חשבתי שכבר לא אחזור לנבחרת"

play
| רויטרס
צפו: חוליאן אלברס כבש שער מרהיב, ארגנטינה הלוהטת הביסה 0:3 את צ'ילה 03:32

החלוץ כבר היה בדרך לסעודיה, אבל נשאר ברומא, וכבש בארגנטינה עם החולצה של מסי: "היססתי אם להסכים ללבוש את החולצה מספר 10, זו אחריות כבדה". וגם: הרצף המשוגע של אלופת העולם עם סקאלוני

(גודל טקסט)

נבחרת ארגנטינה נמצאת בתוך חלום. מאז שליונל סקאלוני מונה למאמן הנבחרת הזו, היא זכתה במונדיאל, פעמיים באליפות דרום אמריקה, הפסידה פעמיים בלבד ב-64 משחקיה האחרונים והתבססה בראש דירוג פיפ"א העולמי. אמש, האלביסלסטה לא התקשו גם בלי מסי והביסו 0:3 את צ'ילה משערים של מקאליסטר, אלברס ודיבאלה, שקיבל את החולצה מספר 10 של מסי הפצוע.

"אני יודע שזו לא החולצה שלי", אמר לאחר המשחק פאולו דיבאלה שקינח עם שער יפהפה, כולם יודעים שהחולצה שייכת למסי. ניסיתי לייצג אותה בצורה הכי טובה שאפשר. חלק מחבריי לקבוצה אמרו שאני צריך ללבוש אותה, אבל לא הייתי בטוח אם לקבל את זה, זו אחריות כבדה".

פאולו דיבאלה חוגג שער לזכות נבחרת ארגנטינה עם החולצה מספר 10
| רויטרס

"אפילו לא שאלנו את פאולו אם הוא רוצה את המספר 10", אמר סקאלוני מאמנו, "נתנו לו אותה בגלל שאנחנו מאמינים שהוא שחקן שראוי למספר הזה. לאחר מכן חבריו לקבוצה שכנעו אותו ואמרו לו שהוא ראוי ללבוש אותה".

"השבועות האחרונים היו מטורפים", הוסיף דיבאלה, "אחת הסיבות שבגללן רציתי להישאר ברומא היתה הנבחרת הלאומית והחברים שלי לקבוצה. הייתי נחוש לחזור. חשבתי שלא אהיה כאן, שלא אחזור לנבחרת. אבל חזרתי, שיחקתי וכבשתי".

לאוטרו מרטינס, שפתח לצידו של דיבאלה בחוד של ארגנטינה, התייחס למועמדות שלו לכדור הזהב אחרי עונה קסומה באינטר: "כדור הזהב? אחרי העונה שנתתי, אני ראוי להיות מועמד. אני עובד קשה וסבלתי לא מעט בשנים האחרונות. זו פעם שנייה ברציפות שאהיה בטקס הזה ואני מוכן להתחרות על התואר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי