אחרי הגירושים והסערה: הכדורגלן המוסלמי "עושה חיים, הוא רווק מבוקש"

ארנל סלוט | מסך אינסטגרם

אחרי שנפרד מאשתו והואשם באונס, אשרף חכימי זוכה מאשמה ומנצל עד תום את הסטטוס החדש בחייו. בספרד טוענים שהוא בזוגיות עם דוגמנית על והשניים תועדו יחד בפארק: "היא אוהבת ליהנות מהחיים"

(גודל טקסט)

שמו של אשרף חכימי נקשר עם מספר נשים מאז הגירושים שלו ושל השחקנית היבה אבוק, ש"העיפה" אותו מכל המדרגות. כזכור, גרושתו חשפה שהם נפרדו עוד לפני שהואשם באונס ושהמרוקאי ביזה אותה ואת ילדיהם. אחרי שאשת הכדורגלן לשעבר כבר המשיכה הלאה, עכשיו הגיע תורו של הכדורגלן בן ה-25 להתאהב.

בספרד מדווחים שחכימי החל לצאת עם הדוגמנית ההולנדית ארנל סלוט, שמככבת על מסלולי הדוגמנות בכל רחבי אירופה ורק לאחרונה הצטלמה למגזין 'ווג' הנחשק. השניים נצפו מבלים בפארק שעשועים ומעריץ שנכח במקום הספיק לשלוף מצלמה ולתעד את הכדורגלן והדוגמנית כשהם נראים צמודים ואוהבים. הם לא אישרו את מערכת היחסים, אבל אפשר לומר שהתנועה באינסטגרם בהחלט מעידה על קשר שנרקם.

גורם המקורב לחכימי סיפר ש"אשרף בחור צעיר ורווק מאוד מבוקש. הוא היה הרבה שנים עם אותה אישה ועכשיו הוא עושה חיים. הוא הכיר את ארנל דרך חבר משותף והיא בדיוק הטעם שלו. בחורה נעימה שאוהבת ליהנות ולנצל כל רגע בחיים, ומכאן החיבור ביניהם. סיכוי גדול שזה יצליח".

בינתיים, 20 מיליון העוקבים שלו באינסטגרם מחכים לדעת אם באמת יש לו מישהי חדשה בחיים. אנחנו נמשיך לעדכן.

עוד באותו נושא: אשרף חכימי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי