חברת "Electa Global" השוודית, בהובלת היזם אש פורנורי, חתמה על הסכם עם חמישה יורשי דייגו ארמנדו מראדונה לשיווק מוצרי יוקרה תחת מותג "מראדונה". ההסכם כולל ניהול מלא של כל היבטי העיצוב, הייצור, השיווק והקמעונאות, תוך שיתוף פעולה צמוד עם המשפחה. מראדונה, שנפטר לפני כארבע וחצי שנים בגיל 60, לא ניצל את שמו למטרות מסחריות במהלך חייו.
המשפחה הוסיפה כי השם "מראדונה" משמעותי למיליוני אנשים ברחבי העולם, וכי הם שואפים לשמור על רוחו של דייגו – תשוקה, אנרגיה ואהבה לאנשים. התהליך להגעה להסכם ארך זמן רב, מכיוון שהמשפחה לא רצתה להתחייב לשום גורם לפני שזכו לאמון המתאים מצד החברה השוודית.
המותג יושק תחילה עם קולקציה של בגדי יוקרה, נעליים ואביזרים, המיועדים לשוק האירופי, במטרה להנציח את המורשת של אחד הכדורגלנים הגדולים בהיסטוריה תוך שמירה על ערכיו.
מה דעתך על הכתבה?