פ.ס.ז' עוקבת אחרי תיאו הרננדז, אוזיל סירב לפנרבחצ'ה

מסוט אוזיל
מסוט אוזיל | David Ramos/Getty Images

המגן המצטיין של מילאן עשוי להצטרף לאלופת צרפת, הגרמני צפוי להישאר בארסנל. וגם: ברצלונה רכשה שחקן ב-5 מיליון יורו, בלם נס ציונה חתם בבלגיה ושני אקסים של מכבי ת"א בדרך לשדרוג

(גודל טקסט)

רשמי (21.7)

* קבוצת המילואים של ברצלונה רכשה בחמישה מיליון יורו את שחקן לאס פאלמס ונבחרת הנוער של ספרד, פדרי בן ה-17 שכבש העונה בליגת המשנה בספרד שלושה שערים והוסיף ארבעה בישולים.

* אריק דייר ממשיך בטוטנהאם: הקשר האחורי האנגלי שהצטרף לספרס בקיץ 2014, עשוי להשלים עשור במועדון לאחר שחתם על חוזה ב-2024. "אני רוצה להמשיך להוכיח את עצמי ואני מרגיש שטוטנהאם הוא המקום הטוב ביותר עבורי. מרגיש שאני בתחילתו של מסע חדש".

* קשרה הצעיר של לייפציג, האנס וולף האוסטרי, הושאל לעונה אחת עם אופציית רכישה למנשנגלדבאך בתקווה לבצע את הפריצה הגדולה אחרי שלא קיבל יותר מדי קרדיט בקבוצה של יוליאן נגלסמן.

* פריז סן ז'רמן שוב הפסידה שחקן בחינם. אדיל אאושיש, הקשר ההתקפי בן ה-18, סיים את חוזהו וחתם בסנט אטיין.

* פביאן אורייאנה הוותיק סיים את חוזהו באייבר וחתם בוויאדוליד. בעונה החולפת הקשר בן ה-34 סיפק שמונה שערים ושבעה בישולים במסגרת הליגה הספרדית.

* דריס וויטנס, בלם סקציה נס ציונה בעונה החולפת, מצא בית חדש. הבלגי חזר למולדתו לראשונה מאז 2013 והצטרף לבוורן.

שמועות

* ברצלונה הציעה לארסנל טרייד במסגרתו פיליפה קוטיניו יגיע ללונדון תמורת מתאו גונדוזי הצרפתי. לידיעה מלאה.

* בלם קבוצת המילואים של באיירן מינכן והנבחרת הצעירה של גרמניה, לוקאס מאי שלא זכה להזדמנות בקבוצה הבוגרת בשתי העונות האחרונות, יושאל בעונה הבאה לדרמשטאט מליגת המשנה, כך דווח בספורט1 הגרמני.

* האם מרקוס אלונסו בדרך חזרה לספרד? המגן השמאלי שמשחק בעשור האחרון בפרמיירליג ובסרייה א' ורשם דקה אחת בליגה הספרדית במדי ריאל מדריד, עשוי לפתוח את העונה הבאה בסביליה, לאחר שהפך לשחקן שולי בסגל של פרנק למפארד.

מרקוס אלונסו | PETER POWELL/POOL/AFP via Getty Images

* נראה שלא יהיה דבר שישכנע את מסוט אוזיל לעזוב את ארסנל לפני תום חוזהו בקיץ 2021. על פי דיווח ב'בילד', דחה הקשר הצעה מפנרבחצ'ה, בעקבות ירידה משמעותית בשכר. כזכור הקשר בן ה-31 מרוויח כ-350 אלף ליש"ט בשבוע.  

* תיאו הרננדז הפך העונה לשחקן המצטיין של מילאן ונראה שגם בבירת צרפת שמו לב ליכולת של הצרפתי. על פי דיווח ב'קאלצ'יו מרקטו' פריז סן ז'רמן תנסה לצרף את השחקן בקיץ.

* האם נייתן אקה בדרך למנצ'סטר סיטי? ב'דה גארדיאן' נטען שהמאמן פפ גווארדיולה רוצה לבנות מחדש את חוליית ההגנה שלו וסימן את ההולנדי של בורנמות', ששיחק בעבר גם בצ'לסי, התכולים צפויים להגיש לדובדבנים כ-35 מיליון יורו.

* בסוף השבוע נפרדה ווטפורד מהמנג'ר נייג'ל פירסון ולקראת העונה הבאה, בין אם הקבוצה תשרוד בפרמיירליג או תרד לצ'מפיונשיפ, סלבישה יוקאנוביץ' נחשב למועמד מוביל. כידוע, אקס מכבי תל אביב היה מי שהעלה את הקבוצה בחזרה לפרמיירליג, אולם הצדדים לא הצליחו להגיע לסיכום על המשך דרכו גם בליגה הבכירה והוא מצא את עצמו במכבי תל אביב, איתה העפיל לליגת האלופות.

* עוד אקס מכבי תל אביב שבדרך למועדון בכיר יותר הוא שוטא ארבלדזה שזכור פחות לטובה על ידי הקהל הצהוב ואימן בשנים האחרונות את פחטקור טשקנט האוזבקית. כעת הוא מסומן כמועמד המוביל לאמן את טרבזונספור של טוני וואקמה. חוסיין קימסיר פוטר מהקבוצה לאחר שאיבד את הפסגה לבשאקשיר במחזורי הסיום.

תיאו הרננדז
תיאו הרננדז | Marco Luzzani/Getty Images

* ויאריאל שהשאילה את אנדרה-פרנק זמבו אנגיסה בחודש ינואר מפולהאם, רוצה לרכוש אותו באופן קבוע והגישה הצעה של 25 מיליון יורו. הקוטג'רס שוקלים את ההצעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי