טרייד מתבשל: קוטיניו לארסנל, גונדוזי לברצלונה

פיליפה קוטיניו, מתאו גונדוזי | GettyImages

הקטלונים נואשים למכור את הברזילאי והציעו את העסקה לתותחנים, שמעוניינים להיפרד מהצרפתי אחרי התקרית האלימה מול ברייטון

קבוצות: ברצלונה ארסנל
(גודל טקסט)

על פי דיווחים ברחבי היבשת, ייתכן כי אנחנו בדרך לאחת העסקאות המעניינות של הקיץ בחלון ההעברות. ברצלונה הציעה לארסנל טרייד לפיו פיליפה קוטיניו יעשה את הדרך לאצטדיון האמירויות תמורת מתאו גונדוזי.

הקטלונים נואשים למכור את הברזילאי, שלא נמצא בתכניות שלהם והפך לנטל כלכלי על המועדון. התותחנים, מנגד, מחפשים קבוצה שתיקח את הצרפתי שלא נמצא בסגל מאז המשחק מול ברייטון לפני כחודש כעונש על התנהגותו.

כזכור, גונדוזי בן ה-21 אחז בגרונו של חלוץ השחפים, ניל מאופיי. החשד הוא שהקשר היה עצבני מאוד בעקבות ההפסד 2:1 ולעג לשחקני ברייטון על כך שהם מרוויחים פחות כסף מאשר שחקני ארסנל.

מתאו גונדוזי מתעמת עם ניל מאופיי | Mike Hewitt/Getty Images

עסקת חליפין שכזו עשויה לפתור את הבעיות של שתי הקבוצות, ממש "ווין-ווין". הקבוצה של מיקל ארטטה מחפשת שחקן בסגנון של קוטיניו, שכבר הוכיח את עצמו בעבר בפרמיירליג במדי ליברפול. מנגד, ברצלונה רוצה להוסיף פיזיות ודינמיות למרכז השדה וגונדוזי עשוי לממש את הפוטנציאל הגדול שלו בקאמפ נואו.

העסקה נמצאת בשלבים מאוד מוקדמים ועדיין רחוקה מסגירה. עם זאת, נראה שהאופציות של קוטיניו בחלון ההעברות הנוכחי לא רבות בכלל, והקבוצה מצפון לונדון הפכה למועמדת העיקרית לקלוט אותו עם או בלי קשר לגונדוזי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי