ריאל בעקבות בלם מונאקו, אופאמקאנו האריך את חוזהו בלייפציג

דאיו אופאמקאנו
דאיו אופאמקאנו | RONNY HARTMANN/AFP via Getty Images

זידאן רוצה שבדיאשיל בן ה-19 יחזק את מרכז ההגנה של הבלאנקוס, אך הקבוצה מהנסיכות צפויה לדרוש עבורו כ-40 מ' יורו. הצרפתי ימשיך במזרח גרמניה עד 2023. וגם: קשר שאלקה חתם בלודוגורץ וטיאגו שלח מסר לבאיירן

(גודל טקסט)

רשמי (31.7)

* חלוצה של ליל בעונה החולפת, ויקטור אוסימן שכבש 18 שערים ובישל שישה, חתם בנאפולי לחמש שנים לאחר שהאיטלקים שילמו כ-60 מיליון יורו עבורו. לידיעה המלאה לחצו כאן.

* ליל החתימה את בלם אייאקס ונבחרת הצעירה של הולנד סוון בוטמן (20) תמורת 8 מיליון יורו. בעונה האחרונה שיחק בהירנביין כמושאל.

* לייפציג עשתה צעד משמעותי לקראת העונה הבאה בבונדסליגה. אחרי שלא הצליחה להשאיר את טימו ורנר, הקבוצה ממזרח גרמניה שמרה על היהלום השני שלה, דאיו אופאמקאנו, שהאריך היום את חוזהו במועדון עד 2023.

* שחקן הכנף הגנאי ברנרד טקפטיי (22), השייך לשאלקה והושאל בעונה האחרונה לפורטונה דיסלדורף הושאל לקבוצה נוספת. הפעם ללודורוגץ של דן ביטון, טאלב טוואטחה ומאוויס צ'יבוטה.

שמועות

* על פי דיווחים ב'אס' הספרדי, מאמן ריאל מדריד עוקב אחרי הבלם הכישרוני של מונאקו, בנואה בדיאשיל, בן ה-19 המשתייך לסגל נבחרת הנוער של צרפת. על פי הדיווח הקבוצה מהנסיכות תדרוש עבורו כ-40 מיליון יורו.

* ככל הימים עוברים אנו מקבלים רמזים נוספים לגבי עזיבתו הצפויה של טיאגו אלקנטרה מבאיירן מינכן והיום מדווחים ב'מירור' שהקשר בן ה-29 אישר את כוונתו לעזוב את הבווארים לטובת מעבר לליברפול.

* דייויד ברוקס שירד ליגה עם בורנמות' מושך עניין לגבי כל קבוצה בפרמיירליג. לפי הדיווח ב'דיילי אקספרס' לסטר תנסה להחתים את הוולשי כאשר גם ווסטהאם, ניוקאסל וקריסטל פאלאס ינסו לצרפו.

* טנגי אנדומבלה שלא נמצא בתוכניות של ז'וזה מוריניו לעונה הבאה ועדיין לא ברור היכן ישחק. אחת הקבוצות שהצטרפו למאבק אחרי הצרפתי היא אינטר, כך דווח 'סקיי ספורט איטליה'.

* עוד באינטר: הנראזורי בטוחים שאלכסיס סאנצ'ס יחתום במועדון באופן קבוע והמו"מ מול מנצ'סטר יונייטד במצב מתקדם. כזכור רק לפני מספר ימים דווח שהשדים האדומים דחו הצעה בגובה של 15 מיליון יורו מאינטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי