שחקן ריאל יושאל לוויאריאל, פ.ס.ז' רוצה את דויד אלאבה

דויד אלאבה
דויד אלאבה | Christian Kaspar-Bartke/Bongarts/Getty Images

קובו בדרך לצוללת הצהובה, טוכל רואה באוסטרי כיורש של טיאגו סילבה. טר שטגן בדרך לחתימה על חוזה חדש בברצלונה, לאציו הציעה לאינזאגי להאריך את חוזהו וחוששת מיובנטוס. וגם: חאמס יעבור לאתלטיקו?

(גודל טקסט)

רשמי (5.8)

* מאמן חדש לאלאבס, שהעונה מציינת מאה שנה להיווסדות המועדון: פאבלו מצ'ין חתם לעונה אחת. הספרדי (45) יקווה לעונה טובה יותר מאשר בשורות אספניול בה החזיק מעמד בסך הכל שלושה חודשים עד שפוטר. אימון גם בסביליה בעבר והצליח בגדול עם ג'ירונה הקטנה אותה העלה לליגה הבכירה. אשתקד סיימה הקבוצה במקום ה-16 בטבלה.

* ארדה טוראן, עד לא מזמן קשר ברצלונה ואחד הטובים בעולם שב לקבוצת נעוריו לגלאטסראיי ואולי ישתף פעולה עם שון וייסמן.

שמועות

* על פי התקשורת בספרד, קובו יושאל מריאל מדריד לוויאריאל. הכישרון היפני הפשוט פנטסטי הושאל בעונה החולפת למאיורקה והבלאנקוס רצו להשאיר אותו אצלם, אך לא יכלו מכיוון שכבר יש להם שלושה שחקנים ללא דרכון אירופאי בסגל. כל הפרטים כבר כמעט סגורים ובקרוב תצא ההודעה הרשמית, והשחקן בן ה-19 יעשה את דרכו לצוללת הצהובה.

קובו | Quality Sport Images/Getty Images

* חאמס רודריגס בדרך לאתלטיקו מדריד? שנה אחרי שהיה צריך לעבור לקבוצה של דייגו סימאונה אך לבסוף נשאר בריאל מדריד, בתוכנית הטלוויזיה הספרדית 'אל גולאסו דה גול', דווח שהבלאנקוס יימכרו את הקשר ליריבה העירונית תמורת כ-15 מיליון יורו.

* תומאס טוכל רוצה לראות את דויד אלאבה מצטרף לפריז סן ז'רמן, כך לפי "בילד". המאמן רואה בו מחליפו לטיאגו סילבה שעזב. האוסטרי עבר הסבה מוצלחת לעמדת הבלם העונה וטרם האריך את חוזהו בבאיירן.

* מארק אנדרה טר שטגן קרוב להאריך את חוזהו בברצלונה, כך לפי "מונדו דפורטיבו". בדיווח נטען כי עדיין יש פערים כספיים בין הצדדים אך נעשתה התקרבות ולשני הצדדים ברור שימשיך ויחתום לחמש שנים. חוזהו של השוער, שהפך לאחד המנהיגים בחדר ההלבשה, מסתיים ב-2022.

* לאציו הציעה למאמן המצוין סימונה אינזאגי להאריך את חוזהו לפי דיווחים באיטליה. במועדון רוצים לראות את המאמן ממשיך עד 2023, עם שדרוג בשכרו – 2.5 מיליון יורו לעונה. בקבוצה חוששים מכך שאינזאגי יעזוב ליובנטוס. בעונה האחרונה הוביל את לאציו לזכייה בסופר קאפ האיטלקי ולמקום הרביעי בליגה.

סימונה אינזאגי
סימונה אינזאגי | Marco Rosi/Getty Images

* אסטון וילה תעשה הכל כדי לשמור על הקפטן ג'ק גריליש ותציע לו חוזה חדש בגובה 100 אלף ליש"ט בשבוע, שדרוג של כמעט 50%, כך דווח ב"סאן" הבריטי. במועדון ידעו שלאור ההישארות בליגה, האפשרות להשאיר את הקשר בהחלט ריאלית.

* אונאי אמרי שהתמנה למאמן ויאריאל לא מזמן מחפש רכש ראשון: מתאו גנדוזי, ששיחק תחתיו בארסנל כמובן. בקרוב הצוללת הצהובה עשויה להגיש הצעה. הקשר הצרפתי בן ה-21 נמצא ברשימת ההעברות של התותחנים לפי הדיווחים האחרונים בתקשורת.

* באיירן מינכן להוטה להיפטר מהבלם ג'רום בואטנג שהיה בדרך החוצה כבר בקיץ האחרון אך בסופו של דבר נשאר. הגרמני נכנס לעונה האחרונה בחוזהו ומעוניין להמשיך.

* לפי דיווחים באיטליה, לאחר שעסקת העברתו של ג'יידון סאנצ'ו התפוצצה – מנצ'סטר יונייטד כבר סימנה מחליף: פדריקו קייזה, קשר הכנף המוכשר של פיורנטינה, והגישה עבורו 55 מיליון יורו. האיטלקי בן ה-22 רשם עונה מוצלחת מאוד עם עשרה שערים ותשעה בישולים ב-34 הופעות, ונשיא המועדון כבר הוסיף שיהיה מוכן למכור אותו בתמורה לסכום הנכון.

* דני אלבס דחה את השמועות שנפוצו בזמן האחרון במולדתו לפיהן הוא עשוי לעבור לפלמנגו. אלבס הבהיר כי בברזיל הוא ילבש רק את החולצה של סאו פאולו, קבוצתו הנוכחית. "דבר אחד אני רוצה להבהיר כדי שלעולם לא יעלה שוב הוויכוח הזה – בברזיל אשחק רק כאן. כל מי שיגיד אחרת – זה שקר. כאן בשביל ברזיל אני מגשים חלום, לא הגעתי בשביל הכסף".

דני אלבס
דני אלבס. מרוצה בסאו פאולו | NELSON ALMEIDA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי