ואן פרסי מונה למאמן חלוצים בפיינורד, אומטיטי עשוי לעבור לרומא

סמואל אומטיטי
סמואל אומטיטי | David Ramos/Getty Images

חלוץ העבר מצטרף לקבוצת נעוריו כאחד מעוזריו של אדבוקט, ולדימיר איביץ' הוא עדיין המועמד המוביל לאימון ווטפורד. וגם: בלם ברצלונה מבוקש, דויד סילבה מתקרב ללאציו וטוטנהאם בעקבות קאלום ווילסון

(גודל טקסט)

רשמי

חלוץ העבר רובין ואן פרסי, שפרש בתום עונת 2018/19 בפיינורד, במדיה החל את הקריירה ואליה הגיע לעונת פרישה, שב למועדון נעוריו והפעם כאחד מעוזריו של המאמן דיק אדבוקט ולמעשה יהיה מאמן החלוצים של הקבוצה.

שמועות

* אחרי שהמו"מ לרכישת כריס סמולינג פוצץ והבלם סיים את השאלתו וחזר למנצ'סטר יונייטד, רומא פנתה לברצלונה בניסיון לצרף את סמואל אומטיטי. כמו עם האנגלי, גם כאן הציעו הג'אלורוסי לשאול אותו לעונה הקרובה. בברצלונה עשויים להסכים כדי לחסוך את שכרו המוערך בכ-7 מיליון יורו לעונה.

* אביו של דויד סילבה מספק רומז נוסף לכך שהקשר עשוי לעבור ללאציו: "הוא אוהב את הסרייה A והוא מאמין ששם הוא יוכל לשחק עד גיל 40". כידוע, הקשר בן ה-34 יעזוב את מנצ'סטר סיטי בסוף החודש לאחר עשור.

* עסקת פייר אמיל הויביירג מסאות'המפטון לטוטנהאם הושלמה וצפויה להיחתם רשמית בסוף השבוע. הדני יעבור לתרנגולים תמורת 20 מיליון יורו ויחתום לחמש שנים, את הדרך ההפוכה יעשה המגן הצעיר קייל ווקר-פיטרס שעבורו ישלמו "הקדושים" כ-15 מיליון יורו. כעת, בטוטנהאם יתפנו לניסיון לצרף חלוץ והשם החם הוא של קאלום ווילסון שירד ליגה עם בורנמות'.

* אחרי השמועות על התעניינות מצד בוקה ג'וניורס, קבוצה דרום אמריקאית נוספת חולמת לצרף את אדינסון קבאני: אתלטיקו מיניירו. הברזילאים פנו לחלוץ האורוגוואי, אך בשלב זה, הסיכויים שקבאני יצטרף לקבוצה של חורחה סמפאולי נמוכים.

פייר אמיל הויביירג
פייר אמיל הויביירג | MIKE HEWITT/POOL/AFP via Getty Images

* אחרי שפפ גווארדיולה אישר שאריק גרסיה סירב להאריך חוזה, הבלם בדרכו לברצלונה – אם לא בקיץ הקרוב תמורת כ-20 מיליון ליש"ט, אז בקיץ הבא ללא תמורה.

* חאמס רודריגס יעזוב את ריאל מדריד בקרוב ועל פי "אס", סוכנו ז'ורזה מנדש פועל בשבועות האחרונים כדי להעבירו לאחת מבין ארסנל, אתלטיקו מדריד ופריז סן ז'רמן. סכום העסקה צפוי להיות כ-15 מיליון יורו. לידיעה המלאה

* המגן דיוגו דאלוט, שלא נמצא בתוכניות של אולה גונאר סולשיאר, עשוי לעזוב את מנצ'סטר יונייטד תמורת כ-10 מיליון ליש"ט. אברטון של קרלו אנצ'לוטי נחשבת למועמדת מובילה לצרפו.

* ראן הצרפתית פתחה במו"מ עם צ'לסי באשר לאפשרות לצרף את הבלם פיקאיו טומורי בן ה-22.

דיוגו דאלוט
דיוגו דאלוט | Catherine Ivill/Getty Images

* ב"ווטפורד אובסרבר" נטען הבוקר שוולדימיר איביץ' נותר המועמד המוביל לאימון הקבוצה שירדה לצ'מפיונשיפ. ווטפורד מעוניינת באקס מכבי תל אביב וכן ובמאמן האוסטרי ג'רארד שטרובר, אך האחרון תחת חוזה בבארנסלי וכדי להתירו הם יצטרכו לפצות את הקבוצה בכמיליון ליש"ט.

* ליברפול לא מוותרת על המגן ג'מאל לואיס ואחרי שנוריץ' סירבה להצעה ראשונית המוערכת בכ-10 מיליון ליש"ט, מסתמן כי תוגש הצעה משופרת בסוף השבוע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי