ליברפול ויתרה על טיאגו אלקנטרה, מנצ'סטר סיטי תנסה לצרפו

טיאגו אלקנטרה
טיאגו אלקנטרה. קומאן העדיף שלא? | SASCHA SCHUERMANN/AFP via Getty Images

באנגליה נטען כי הקשר רוצה להצטרף, אך האלופה לא מוכנה לשלם עבורו 30 מיליון יורו וכעת גוואדיולה נכנס לתמונה. וגם: מרטין אודגור חזר לריאל מדריד ו-ויאריאל עשתה רכש כפול

(גודל טקסט)

רשמי (12.8)

* ויאריאל הודיעה על רכישתם של הקשרים דני פארחו ופרנסיס קוקלן, שעבורם ישולמו לוולנסיה כ-11 מיליון יורו. קפטן העטלפים עוזב אחרי תשע שנים בחוזה לארבע שנים וכמוהו גם הצרפתי בן ה-29, אקס ארסנל.

* ריאל סוסיאדד נפרדה באופן רשמי ממרטין אודגור, הקשר הנורבגי בן ה-21 שיחזור לסגל ריאל מדריד אחרי עונה מצוינת בקבוצה הבאסקית, בה רשם שבעה שערים ותשעה בישולים בכל המסגרות.

שמועות (12.8)

* ליברפול ויתרה על הניסיון להחתים את טיאגו אלקנטרה, קשרה של באיירן מינכן, כך לפי "סקיי ספורטס". הספרדי מעוניין לשחק תחת יורגן קלופ, אך נראה כי האנגלים מרוצים יחסית מהקישור הנוכחי ולא מוכנים לשלם עבורו 30 מיליון ליש"ט, הסכום אותו דורשת באיירן. מה שמעניין הוא שלפי "בילד", מנצ'סטר סיטי עשויה לנסות לרכוש את הקשר שפפ גווארדיולה אוהב מאוד עוד מימיהם המשותפים בברצלונה וכמובן לאחר מכן בבוואריה.

* לפי דיווחים באנגליה, ארסנל עשויה לשחרר את אלכסנדר לקאזט והיא מעוניינת לבצע טרייד עם יובנטוס כשהיא תקבל את קשר הכנף דוגלאס קוסטה. האלופה האיטלקית מחפשת חלוץ חדש ולפי "דה אתלטיק", החלוץ הצרפתי יכול לעזוב בתמורה ל-35 מיליון יורו. יש לו עוד שנתיים בחוזה אך בקבוצה פתוחים להצעות. העונה כבש הצרפתי 12 שערים בלבד בכל המסגרות.

* בלאציו יכולים לברך על חיזוק משמעותי? דויד סילבה, הקשר הספרדי שייפרד ממנצ'סטר סיטי לאחר עשור בסיום משחקי ליגת האלופות העונה, יחתום לשלוש שנים בשורות הקבוצה של סימונה אינזאגי. לפי "גרדיאן" הבריטי, העסקה סגורה. אביו של הקשר שהוא היה שמח לראות את סילבה משחק בוולנסיה וסוגר מעגל, אך זה לא מתאפשר.

דויד סילבה
דויד סילבה. עשור אדיר באנגליה | Peter Powell/Pool via Getty Images

* לפי "סאן", קייל ווקר ימשיך במנצ'סטר סיטי. בדיווח נטען כי המגן חשש לעתידו בקבוצה אך פפ גווארדיולה הבהיר לו שהוא נמצא בתוכניות המקצועיות. העונה רשם המגן 41 משחקים.

* פנרבחצ'ה רוצה לצרף את קלצ'י איהנאצ'ו, חלוצה של לסטר. הטורקים פנו לאנגלים כדי לקבלו בהשאלה לשנתיים. בעונה החולפת כבש האנגלי עשרה שערים ב-26 משחקים אולם בטורקיה מיועדת לו חולצת ההרכב הראשון.

* ברצלונה עשויה לפנות לוולנסיה בעניינו של המגן השמאלי חוסה גאיה (25) , כך לפי "ספורט". בארסה עשויה לנצל את המצב הכלכלי הקשה של ולנסיה והיא שוקלת לשחרר את ג'וניור פירפו כדי להחתים את המגן הספרדי במחיר מציאה. סעיף השחרור שלו עומד על 50 מיליון יורו אך המועדון חייב כספים כדי לשפר את מצב הנזילות שלו. גאיה נקשר כמעט בכל קיץ לברצלונה אם כי השנה דווקא רשם עונה חלשה יחסית.

דוגלאס קוסטה | ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images

* נציגיו של ארון ראמזי, שביממה האחרונה דווח שיובנטוס הבהירה לו כי הוא לא בתוכניות של אנדראה פירלו ורשאי לעזוב, הכחישו זאת בתוקף וטענו שמדובר בשקרים.

* אחרי מספר ימים של מו"מ אינטנסיבי, אינטר על סף רכישתו של קשר ברשיה סנדרו טונאלי. הקשר בן ה-20 יחתום לחמש שנים תמורת 3.5 מיליון יורו לעונה וקבוצתו תקבל כ-35 מיליון יורו על פי הערכות. גם יובנטוס ומילאן קיוו לצרף את הקשר הצעיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי