ורטונגן חתם בבנפיקה, סיטי רוצה את קשר טוטנהאם. ומה עם איגהלו?

אודיון איגהלו
אודיון איגהלו | Marc Atkins/Getty Images

הבלם הבלגי חתם בפורטוגל, ואלדשמיט ואברטון הצטפרו אליו. גווארדיולה מעוניין בהארי ווינקס, פ.ס.ז' סימה את חלוץ יונייטד כאופציה להחליף את קבאני. וגם: וויליאן חתם בארסנל

(גודל טקסט)

רשמי (14.8)

כצפוי, וויליאן השיג את מבוקשו וחתם לשלוש שנים בארסנל. אחרי שסיים את חוזהו בצ'לסי, הברזילאי רצה חוזה ארוך טווח וקיבל זאת דווקא מהיריבה העירונית של הבלוז (לחצו כאן לידיעה המלאה).

וויליאן | ארסנל

רכש מרשים לבנפיקה: יאן ורטונגן, בלם טוטנהאם בשנים האחרונות, סיים את חוזהו אצל התרנגולים והצטרף לקבוצה מפורטוגל, כמו גם אברטון, שחקן הכנף המוכשר של נבחרת ברזיל. השחקן השלישי שהצטרף לקבוצה היום הוא לוקה ואלדשמיט, החלוץ בן ה-24 ששיחק בפרייבורג בעונה הקודמת.

שמועות

* מנצ'סטר סיטי ממשיכה לבנות את עצמה לקראת העונה הבאה ואחרי שחיזקה את עמדות הבלם והכנף עם ניית'ן אקה ופראן טורס, כעת פפ גווארדיולה סימן את קשר טוטנהאם ונבחרת אנגליה הארי ווינקס. על פי הדיווחים מאמנו ז'וזה מוריניו מאמין כי יהיה ניתן להסתדר בלעדיו, אך המועדון הלונדוני דורש כ-40 מיליון ליש"ט.

* למרות עונה מוצלחת במדי סביליה, שהסתיימה עם מקום בליגת האלופות ואולי גם עם זכייה בליגה האירופית, המגן השמאלי סרחיו רגילון לא צפוי להישאר בריאל מדריד וב'אס' הספרדי מדווחים כי ארסנל צ'לסי ונאפולי מביעות עניין בשחקן. פלורנטינו פרס עשוי לדרוש עבורו כ-25 מיליון יורו.

* בחודש ינואר הופנו לא מעט ביקורות כלפי מנצ'סטר יונייטד בעקבות השאלתו של החלוץ הניגרי אודיון איגהלו משנגחאי שנואה וכעת ייתכן שהשחקן יעשה שדרוג נוסף. על פי 'פוטמרקטו' נעשתה פנייה ראשונית לניגרי מצד פריז סן ז'רמן, שמחפשת מחליף לאדינסון קבאני ורואה באיגלהו מחליף ראוי.

טיאגו אלקנטרה
טיאגו אלקנטרה. קומאן העדיף שלא? | SASCHA SCHUERMANN/AFP via Getty Images

* על פי העיתונאי פבריציו רומנו, ליברפול תתחיל בשיחות מול קשר באיירן מינכן טיאגו אלקנטרה שישמח להצטרף לאלופת הפרמיירליג. הבאוורים יידרשו כ-30 מיליון יורו עבור הספרדי בן ה-29.

* בלם פיורנטינה ניקולה מילנקוביץ' מבוקש על ידי מילאן, לפי הדיווח ב'סקיי ספורט איטליה'. הרוסונרי הציעה את לוקאס פקאטה כחלק מטרייד אפשרי, אולם הסגולים מעוניינים לא פחות מ-40 מיליון יורו עבור הסרבי בן ה-22.

* קשה להאמין שיובנטוס תהיה מעוניינת למכור את פאולו דיבאלה, לאחר שנתן עונה מצוינת לצד כריסטיאנו רונאלדו ונבחר לשחקן העונה בסרייה א', אך ב'מירור' האנגלי מתעקשים שמנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם ינסו לצרף אותו גם בקיץ הקרוב. הגברת הזקנה תשחרר אותו תמורת 90 מיליון ליש"ט.

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | VINCENZO PINTO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי