על סף מעבר: טיאגו אלקנטרה סיכם בליברפול לארבע שנים

טיאגו אלקנטרה
טיאגו אלקנטרה. "מגלם את ה-DNA של ברצלונה בצורה מושלמת" | BEN STANSALL/AFP via Getty Images

קשר באיירן מינכן סיפר לחבריו שהוא מצפה להמשיך מליסבון לאנגליה כדי להשלים את מעברו לאלופת הפרמיירליג. וגם: לאציו הציבה אולטימטום לדויד סילבה, כריסטיאנו רונאלדו רוצה את ראול חימנס ביובנטוס

(גודל טקסט)

רשמי (16.8)

* טהיט צ'ונג בן ה-20, שזכה העונה לדקות במנצ'סטר יונייטד, התאמן הבוקר עם ורדר ברמן. הוא הצטרף בהשאלה לעונה, בעסקה שכבר נחתמה לאחר שערך עם הקבוצה אימון בוקר.

שמועות

* לפי התקשורת הספרדית, ברצלונה בדרך למהפכת ענק בסגל השחקנים כש-17 שחקנים מועמדים לעזוב. ראו ידיעה נפרדת.

* שבועות ארוכים שמדווחים ברחבי אירופה על כך שטיאגו אלקנטרה צפוי לעבור לליברפול, אבל לפי "רדיו מונטה קרלו", הנחשב לאחד מגופי התקשורת האמינים ביותר, העסקה על סף סגירה. קשר נבחרת ספרד, שיעזוב את באיירן מינכן לאחר שבע שנים בהן זכה בשבע אליפויות ובין השאר בעברו זכה גם עם ברצלונה בליגת האלופות, יחתום לארבע שנים ועל פי הפרסום כבר בישר לחבריו כי לאחר משחקי ליגת האלופות ימריא לאנגליה כדי להשלים את מעברו. נראה כי ליברפול תשלם קרוב ל-30 מיליון יורו עבור שירותיו, אולם טרם הושגה הסכמה בין המועדונים.

טיאגו אלקנטרה
טיאגו אלקנטרה | Kai Pfaffenbach/Pool via Getty Images

* דויד סילבה שיחק אתמול (שבת) את משחקו האחרון במנצ'סטר סיטי שהודחה בשלב רבע גמר ליגת האלופות. נשיא לאציו, קלאודיו לוטיטו, הציב אולטימטום לסביבתו – או שיאשר סופית את הצטרפותו או שהעסקה תבוטל. ההערכות הן שסילבה שוקל בכל זאת חזרה לוולנסיה ושישנו גם הצעה מקטאר.

* ג'ק גריליש מחכה לפגישה עם הנהלת אסטון וילה במה שתוגדר כשיחה מערכת לגבי עתידו במועדון. המצב לא יישאר כפי שהוא – או שמנצ'סטר יונייטד תגיש הצעה עבורו או שיאריך את חוזהו במועדון.

* ראול חימנס מעורר עניין ברחבי אירופה, זה לא סוד. חלוצה המצוין של וולבס הבקיע 27 שערים בעונה החולפת. לפי "גאזטה דלה ספורט", מי שהתרשם במיוחד הוא כריסטיאנו רונאלדו שרוצה לראות את יובנטוס מצרפת את החלוץ. כרגע הזאבים דורשים 90 מיליון ליש"ט עבורו, סכום גבוה עבור הגברת הזקנה.

ראול חימנס. עונת שיא | Mike Hewitt/Getty Images

* לאנס קרובה להחתים את סקו פופואנה, קשרה של אודינזה, כך לפי "לאקיפ". שני המועדונים סיכמו על סכום העברה בגובה עשרה מיליון יורו. הקשר בן ה-25 שרשם 35 הופעות בכל המסגרות צפוי לעבור מחר (שני) את הבדיקות הרפואיות.

* לסטר כבר נערכת לעזיבה אפשרית של השוער הבכיר שלה קספר שמייכל. מי שמועמד להחליפו לפי "מירור" הוא סרחיו ריקו, שוערה הספרדי של סביליה שמשחק כמושאל העונה במדי פריז סן ז'רמן. תג המחיר שלו אמור להיות שמונה מיליון ליש"ט. העונה רשם השוער תשע הופעות במדי הקבוצה הצרפתית, והוא אולי ישחק בחצי גמר ליגת האלופות לאור פציעתו של קיילור נבאס שנמצא בספק.

* אליו טראורה, הקשר הצעיר של מנצ'סטר יונייטד (19), צפוי להצטרף למץ מהליגה הצרפתית השנייה בהשאלה לעונה, כך לפי "גול". טראורה, שיקבל את חולצה מספר 15, הסכים לשחק בליגה השנייה לאחר שקיבל הבטחה שיהיה שחקן הרכב דומיננטי.

סרחיו ריקו | Michael Regan – UEFA/UEFA via Getty Images

* יובנטוס מנסה להיפטר מגונסאלו היגוואין וסמי קדירה אלא שהשניים מסרבים לעזוב. לפי "קוריירה דלה ספורט", שניהם דורשים בונוס שמן שיהיה קרוב לשכרם במועדון בכדי להיפרד – החלוץ הארגנטינאי מרוויח 7.5 מיליון יורו נטו לעונה, והקשר הגרמני לא רחוק ממנו עם שישה מיליון יורו.

* חיזוק ראשון להגנה של צ'לסי? לפי "סאן", הבלוז סגרו עם ברייטון על רכישתו של הבלם לואיס דאנק ב-40 מיליון ליש"ט. כזכור, אשתקד ספגה הקבוצה של פרנק למפארד 54 שערים, יותר מכל קבוצה בעשירייה הראשונה.

* לפי "טוטוספורט" פרנק ריברי ביקש מהנהלת פיורנטינה לחזק את הקבוצה משמעותית והציע לצרף את שני חבריו מבאיירן מינכן בעבר, מריו מנדז'וקיץ' ומריו גצה, שניהם שחקנים חופשיים. גצה עזב את דורטמונד אחרי עונה חלשה בה רשם שלושה שערים ב-15 הופעות בונדסליגה. החלוץ הקרואטי בן ה-34 עבר בינואר לאל דוהייל הקטארית, רשם שבע הופעות בהן כבש שער בודד.

מריו גצה
מריו גצה. בדרך לאיחוד עם ריברי? | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

* אתלטיקו מדריד מתכננת להציע 40 מיליון יורו עבור אלאן, קשרה של נאפולי. לפי "מארקה", הקבוצה של דייגו סימאונה תקדים את אברטון במירוץ. הקשר בן ה-29 שיחק באיטליה מאז 2012, וחוזהו מסתיים ב-2023, אך מעמדו דעך עם ג'נארו גאטוסו על הקווים. בעונה האחרונה רשם 33 הופעות בלבד בהן תרם שני שערים ובישול. בליגה רשם רק 1,281 דקות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי