קומאן מעוניין לצרף את דפאי, טיאגו סילבה בדרך לצ'לסי?

ממפיס דפאיי
ממפיס דפאיי | JEFF PACHOUD / Contributor

המאמן החדש של ברצלונה רוצה להביא את חלוץ נבחרת הולנד ואת הבלם קין, מוריניו להוט להחתים את בייל, שעשוי לקצץ בשכרו. הבלם שסיים את חוזהו בפ.ס.ז' הוצע ללמפארד. חלוץ חדש ללאציו

(גודל טקסט)

רשמי (20.8)

* זוכרים את שחקן העבר רובן בראחה (45) שהצליח בגדול בוולנסיה וזכה איתה בשתי אליפויות? הספרדי מונה למאמנה החדש של ריאל סראגוסה. זו תהיה התחנה החמישית שלו בקבוצת בוגרים אחרי שאימן את אלצ'ה, ראיו וייקאנו, ספורטינג גיחון וטנריפה. סראגוסה פספסה את העלייה לליגה הבכירה בספרד כשנכנעה בפלייאוף לאלצ'ה.

* פורטו החתימה חלוץ חדש: דני לואדר הצעיר (19) שמגיע מרדינג. החלוץ כבש אשתקד חמישה שערים ב-16 הופעות. בעונה הבאה הוא ישחק בקבוצת המילואים של הקבוצה.

שמועות (20.8)

* רונאלד קומאן בימים אלו עסוק בעיקר בלהשאיר את ליאו מסי בברצלונה, אך גם סימן מספר שחקני רכש לקראת העונה הבאה. על פי RAC, סימן ההולנדי את שחקן נבחרת האורג' ממפיס דפאי שהודח רק בליל אמש בחצי גמר ליגת האלופות על ידי באיירן מינכן. גם בלם אברטון מייקל קין מועמד.

* זו יכולה להיות אחת ההעברות המרתקות בקיץ: לפי דיווחים באנגליה, טיאגו סילבה (35), הבלם הברזילאי שייפרד מפריז סן ז'רמן לאחר גמר ליגת האלופות, עשוי להגיע לצ'לסי. נטען כי סילבה הוצע לפרנק למפארד ששוקל את העניין. סילבה מוכן לקצץ במידה ניכרת בשכרו ויוכל לעזור לשדרוג ההגנה שספגה 54 שערי ליגה. מילאן, בה כבר שיחק בעבר ופיורנטינה מעוניינות גם כן בבלם אך לפי "טלגרף" הוא חולם לשחק באנגליה: "ההחלטה כבר התקבלה, אני רגוע", אמר ולא פירט.

* בספרד נטען כי גארת' בייל עשוי לחזור לטוטנהאם שבע שנים אחרי שהצטרף לריאל מדריד. ז'וזה מוריניו מוכן 'לסיים את הסיוט של הוולשי' כפי שנכתב בתקשורת. מוריניו ניסה להחתימו לפני שלוש שנים למנצ'סטר יונייטד אך ללא הצלחה והוא משוכנע שגם בגיל 31 ואחרי עונה רעה מאוד הוא מסוגל להפיק מהוולשי הרבה. לגבי בייל, שרשם שני שערי ליגה בלבד, נטען כי לא יתעקש להישאר משום שבקיץ ייערך היורו. לפי "ElEspanol", האופציות היחידות של בייל הן להמשיך בבירת ספרד או להצטרף לספרס. על בייל להתגמש בשכר שכן הוא מרוויח 350 אלף ליש"ט בשבוע לאחר מיסים, בעוד הארי קיין הוא המשתכר הגבוה בספרס, מרוויח כמחצית ממנו.

* כל הדיווחים מאשרים כי מלך שערי פריז סן ז'רמן בכל הזמנים אדינסון קבאני, יטוס ביום שני לפורטוגל על מנת לחתום על חוזה לשלוש שנים בבנפיקה. החלוץ בן ה-33 ירוויח 10 מיליון יורו בעונה.

* סבסטיאן ג'ובינקו בדרך חזרה לסרייה א'? לפי "ספורטס איטליה", החלוץ בן ה-33 נמצא במשא ומתן מתקדם עם גנואה. האיטלקי שכבש שבעה שערי ליגה באל-הילאל הסעודית מחזיק בחוזה עד 2021 אך הוא רוצה לחזור הביתה ומוכן לקצץ בשכרו במידה ניכרת.

טיאגו סילבה
טיאגו סילבה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

* לאציו קרובה להחתים את ודאט מוריקי, חלוצה של פנרבחצ'ה שכבש בעונה שעברה 15 שערי ליגה ב-32 הופעות. לפי "TRT Spor", החלוץ יחתום בשורות האיטלקים לחמש שנים וקבוצתו הנוכחית תקבל 18 מיליון יורו.

* טום רוגיץ', קשרה האוסטרי של סלטיק (27), צפוי לעבור לקטאר תוך 24 שעות בתמורה לארבעה מיליון ליש"ט, כך לפי "דיילי מייל".

* זלאטן איברהימוביץ' (38) ומילאן סיימו את העונה נהדר, אך החלוץ השבדי הוותיק טרם האריך את חוזהו. לפי "סקיי ספורטס" האוהדים יכולים להיות רגועים והוא על סף חתימה במועדון על חוזה חדש וההכרזה תהיה בתחילת השבוע הבא. החלוץ ביקש 7.5 מיליון יורו לעונה בעוד הרוסונרי הציעו חמישה מיליון יורו ונראה שהצדדים ימצאו את עמק השווה. בחצי העונה שלו בקבוצה כבש זלאטן 11 שערים ב-20 משחקים.

זלאטן איברהימוביץ' | Giuseppe Cottini/NurPhoto via Getty Images

* בספרד ממשיכים הדיווחים על חזרה אפשרית של לואיס סוארס לאייאקס, ונטען כי ההולנדים אף הציעו 15 מיליון יורו עבור החלוץ בן ה-33. ראו ידיעה נפרדת.

* אחרי תקופה לא מוצלחת בסאו פאולו, החלוץ הברזילאי אלשנדרה פאטו (30) קרוב לחזור לקבוצת נעוריו אינטרנסיונל, אותה עזב לפני 13 שנה למילאן.

* לפי "גאזטה דלה ספורט", אתלטיקו מדריד שנחושה לרענן את הקישור וההתקפה, פנתה ליובנטוס לגבי פדריקו ברנרדסקי. בעונה האחרונה כבש הקשר שני שערים ובישל עוד שלושה ב-38 הופעות.

* דרווין נונייס האורוגוואי בן ה-21 כבש אשתקד 16 שערים ב-30 הופעות במדי אלמריה בליגת המשנה. לפי "מארקה", ולנסיה, נאפולי, רומא ומילאן הן רק חלק מהקבוצות שמעוניינות בו. קבוצתו הציבה תג מחיר של 30 מיליון יורו וזו עשויה להיות ההעברה היקרה ביותר בתולדות ליגת המשנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי