צ'ילוול קרוב לחתימה בצ'לסי, וואקמה בדרך לקבוצת פאר?

בן צ'ילוול | Malcolm Couzens/Getty Images

באיטליה דווח שמגן לסטר על סף מעבר לבלוז, אקס הפועל ב"ש עשוי לחתום בקרוב בפנרבחצ'ה. וגם: פירלו רוצה את דז'קו ביובנטוס, ביילסה סימן חלוץ בכיר ללידס

(גודל טקסט)

רשמי

* אקס הפועל תל אביב פליפה רודריגס, שעזב לאחרונה את האדומים, חתם באלדוסיבי מהליגה הראשונה בארגנטינה.

* השוער אנטוניו אדאן חתם בספורטינג ליסבון. לאחר שתי עונות כמחליפו של יאן אובלק באתלטיקו מדריד, הספרדי בן ה-33 הצטרף לקבוצה הפורטוגלית בהעברה חופשית.

* לאחר שלוש שנים באלאניאספור הטורקית, הבלם וולינגטון הצטרף לבשיקטאש. הברזילאי בן ה-31 חתם במועדון הפאר עד 2023.

* שוערה בן ה-20 של מילאן ונבחרת איטליה הצעירה, אלסנדרו פליצארי, הושאל עד סוף העונה לרג'ינה מהסרייה B. בעונה הקודמת שיחק כמושאל בליבורנו, גם היא מליגת המשנה האיטלקית.

* בלם שפילד יונייטד, ג'ון איגן בן ה-27, אשר רשם עונה מצוינת ב-2019/20 , האריך את חוזהו במועדון עד 2024.

* ברייטון הודיעה על הארכת חוזהו של הבלם לואיס דאנק בחמש שנים נוספות.

שמועות

* ב"גאזטה דלו ספורט" האיטלקי מציינים כי אנדראה פירלו לא מרוצה מהחוד שלו ביובנטוס. המאמן החדש של הגברת הזקנה מעוניין לצרף את אדין דז'קו מרומא, ואילו גונסאלו היגוואין לא נמצא בתכנית המקצועית שלו.

* רודריגו בדרך לליגה האנגלית? לפי ה"דיילי מייל", החלוץ הספרדי עשוי לחזק את חוליית ההתקפה של העולה החדשה לידס, כאשר המאמן מרסלו ביילסה סימן אותו לעונה הקרובה

* לאחר שנכשלה להחתים את דויד סילבה, בתקשורת האיטלקית פורסם כי לאציו קרובה לצרף את ראפיניה. הברזילאי, שהושאל העונה לסלטה ויגו מברצלונה, עשוי לחתום בקרוב במדי הקבוצה מרומא תמורת 12 מיליון יורו.

מרסלו, גונסאלו היגוואין | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

* מלבד העסקה עם ראפיניה, בארץ המגף צוין כי לאציו מתעניינת גם בשני שמות נוספים – חאמס רודריגס מריאל מדריד ושרדאן שאקירי מליברפול.

* עסקת בן צ'ילוול לצ'לסי על סף סיכום. לפי העיתונאי פבריציו רומנו, בימים הקרובים יושג סיכום סופי בין צ'לסי ללסטר והמגן השמאלי ישלים את מעברו ללונדון תמורת כ-50 מיליון ליש"ט.

* ב"סקיי" האנגלית מדווחים על כך שמנצ'סטר יונייטד ופריז סן ז'רמן נאבקות על גבריאל, בלמה בן ה-22 של ליל. לפי הפרסום, גם נאפולי וארסנל נמצאות במירוץ אחר הברזילאי המוכשר.

* לפי התקשורת הטורקית, טוני וואקמה עשוי לעזוב בקרוב את טרבזונספור ולחתום בפנרבחצ'ה. בפרסום נכתב כי נציגים של השחקן כבר נפגשו מנהלה המקצועי של פנר אמרה בלוזוגלו.

טוני וואקמה
טוני וואקמה | AFP

* אקס נוסף של הכדורגל הישראלי שעשוי לחתום בליגה הטורקית הוא צ'יקו אופואדו. החלוץ שעזב לאחרונה את מכבי תל אביב מקושר לגוזטפה, שסיימה את העונה שעברה במקום ה-11 ב"סופר-ליג".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי