פירלו מתקרב לרכש ראשון, רודריגו מורנו חתם בלידס

פירלו | Daniele Badolato - Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

מקני יצטרף בקרוב ליובנטוס. וארדי האריך חוזה, העולה החדשה צירפה את חלוץ ולנסיה תמורת 30 מיליון יורו. וגם: צ'ילוול חתם בצ'לסי, טיאגו סילבה יצטרף אליו, איברהימוביץ' ימשיך במילאן והאם סוארס יחזור לאייאקס?

(גודל טקסט)

רשמי 26.8

* סדרת הרכישות הנוצצות של צ'לסי נמשכת: הבלוז הכריזו רשמית על צירופו של מגן לסטר ונבחרת אנגליה, בן צ'ילוול בן ה-23, שחתם בקבוצה מצפון לונדון לחמש שנים. לידיעה המלאה לחצו כאן.

* ג'יימי וארדי חתם על הארכת חוזהו בלסטר. החלוץ, שסיים כמלך שערי הפרמיירליג לראשונה בקריירה שלו (23 כיבושים), האריך את חוזהו המקורי בעונה נוספת, כלומר יישאר בשורות "השועלים" לפחות עד שנת 2023 כשיהיה בן 36. על אף המצב הלא פשוט, החלוץ זכה לשדרוג בשכרו כאות ההערכה על כל מה שנתן – בשמונה העונות שלו בקבוצה כבש 130 שערים וזכה כמובן באליפות היסטורית.

* לידס יונייטד, העולה הטרייה לפרמיירליג, רשמה רכש משמעותי עם החתמתו של רודריגו מורנו, חלוץ ולנסיה, בתמורה ל-30 מיליון יורו. רודריגו בן ה-29 עוזב את המאסטייה לאחר שש שנים במהלכן כבש 59 שערים בכל המסגרות. אשתקד רשם נסיגה ביכולתו והבקיע רק שבע פעמים.

* מנצ'סטר יונייטד הודיעה על הארכת חוזהו של השוער דין הנדרסון עד 2025. השוער הושאל בעונה החולפת לשפילד יונייטד, שם הצטיין ואף שמר על רשת נקייה 13 פעמים במסגרת הפרמיירליג.

דין הנדרסון | האתר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד

* סטיב מנדאנדה, שעומד בשערה של אולימפיק מארסיי מאז 2007, עם הפסקה של עונה אחת בקריסטל פאלאס, האריך היום את חוזהו במועדון הצרפתי עד 2024. אם יישאר לכל התקופה, השוער ישחק בסטאד ולודרום עד גיל 39.

* מגנה הימני של נבחרת אוסטריה ואינטר, ולנטינו לזארו, הושאל עד סוף העונה למנשנגלדבאך. הושאל בחצי העונה האחרונה של 2019/20 לניוקאסל.

שמועות:

* אנדראה פירלו מתקרב לרכש ראשון כמאמן יובנטוס. הגברת הזקנה קרובה מאוד לצרף את ווסטון מקני, קשרה האחורי בן ה-21 של שאלקה. האמריקאי יעבור לאלופת איטליה בעסקת השאלה תמורת שלושה מיליון יורו, וליובה תהיה אופציית רכישה בסך 18 מיליון יורו.

ווסטון מקני | Max Maiwald/DeFodi Images via Getty Images

* זלאטן איברהימוביץ' קרוב להאריך את חוזהו במילאן לעונה נוספת, כך לפי "Calciomercato". באתר נכתב כי החלוץ השבדי ישתכר כשישה מיליון יורו לעונה על אף שבקשתו הקודמת הייתה 7.5 מיליון יורו. נטען כי אין הבדל בסכום הכולל בין הצעתה הקודמת של מילאן לבין זו הנוכחית אם כי שכר הבסיס של החלוץ מעט גבוה יותר והוא יסתפק בזה לאור המצב. "ההודעה הרשמית תגיע ביממה הקרובה", נטען.

* "מארקה" ו"אס", כלי התקשורת הגדולים במדריד, טוענים גם יחד כי חאמס רודריגס קרוב מאוד לאברטון. הקשר הוא בקשה אישית של קרלו אנצ'לוטי שאימן אותו בריאל מדריד ובבאיירן מינכן והצליח להוציא ממנו את המיטב בעונת 2014-15. נטען כי סכום ההעברה עשוי להיות 25 מיליון עד 30 מיליון יורו. לקשר הקולומביאני שמיעט לשחק אשתקד נותרה שנה אחת בחוזה בספרד. כזכור, בסיום העונה הוא ביקש שלא להיכלל בסגל משום שהבין כי אין לו סיכוי לשחק.

חאמס רודריגס | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

* ניוקאסל רוצה את רוב הולדניג, בלם ארסנל, בהשאלה, כך לפי "דיילי מייל". התותחנים יהיו מוכנים לשחרר את הבלם אם גבריאל יצטרף מליל. הולדינג בן ה-24 החמיץ את רוב העונה שעברה בשל פציעה, ורשם רק שמונה הופעות בפרמיירליג.

* בימים האחרונים דווח לא אחת שטיאגו סילבה יעזוב את פריז סן ז'רמן לאחר גמר ליגת האלופות ויעבור לצ'לסי. היום נטען באנגליה כי הוא כבר חתם על חוזהו יוכרז רשמית כשחקן הקבוצה לכל המאוחר מחר, יום חמישי, אחרי שישלים את כל הבדיקות הרפואיות. דווח אף שפרנק למפארד עשוי לתת לו את סרט הקפטן לצד ססאר אספיליקווטה.

* אייאקס אישרה את ההתעניינות בלואיס סוארס, שקיבל הודעה מברצלונה על כך שהוא לא בתוכניות של רונאלד קומאן. המנהל המקצועי מארק אוברמארס הבהיר: "אני אהיה כנה, הסיכוי שהוא יצטרף הוא קטן מאוד, אבל אנחנו מנסים". לפי "אינדיפנדט", החלוץ האורוגוואי נמצא במגעים עם אינטר מיאמי של דיוויד בקהאם ועשוי להיות מוכנן להתגמש בשכר.

לואיס סוארס חוגג נגד באיירן. שערו האחרון בברצלונה | Rafael Marchante/Pool via Getty Images

* קריסטל פאלאס הציעה 20 מיליון ליש"ט לקווינס פארק ריינג'רס עבור אברצ'י אזה, הווינגר שכבש בעונה שעברה 14 שערים בצ'מפיונשיפ. העסקה צפויה להיסגר בקרוב, לאחר שתחילה הוצעו תמורתו 12 מיליון ליש"ט וכעת קבוצתו קיבלה את מבוקשה.

* דיווח באיטליה: קאלידו קוליבאלי ופאוזי גולאם עשויים להגיע בסוף השבוע הבא לאנגליה כדי לעבור בדיקות רפואיות ולהשלים את מעברם מנאפולי. בלם נבחרת סנגל צפוי לעבור למנצ'סטר סיטי ואילו המגן השמאלי של נבחרת אלג'יריה לוולבס.

* על פי הדיווחים, מנצ'סטר סיטי עשויה לוותר על החלוץ גבריאל ז'סוס אם ליאו מסי יגיע לקבוצה. ראו ידיעה נפרדת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי