מנצ'סטר סיטי מובילה במירוץ: "מסי וגווארדיולה שוחחו בנושא"

ליאו מסי
ליאו מסי | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

רצונו של "הפרעוש" לעזוב את ברצלונה מסעיר את עולם הכדורגל. לפי רשת "TYC" הארגנטינית שחשפה את הסיפור, על הפרק איחוד בין הכוכב למאמן אחרי שמונה שנים. וגם: ציוץ התמיכה של ארתורו וידאל

(גודל טקסט)

עולם הכדורגל התעורר לבוקר חדש, אבל עוד רחוק מלעכל את החדשות שהגיעו אמש (שלישי) מברצלונה: ליאו מסי, באמצעות דואר רשום כדי להפוך את בקשתו לרשמית, הצהיר על רצונו לממש את הסעיף המאפשר לו להתיר את חוזהו ולעזוב את ברצלונה.

רשת "TYC" הארגנטינית, שחשפה את הודעתו של מסי לראשי הבלאוגרנה, גם הייתה הראשונה לדווח אתמול בשעת לילה כי נשיא ברצלונה ג'וזפ מריה ברתומאו שוקל את התפטרותו, אולם הבוקר הכחישו זאת כלי התקשורת בספרד ובעיתון הקטלוני "ספורט", המזוהה עם ברצלונה, נכתב כי ברתומאו עצמו הכחיש זאת.

מיד לאחר ההלם הראשוני, בברצלונה ובארגנטינה כבר החלו לדון על כך שליאו מסי עשוי להישאר בקבוצה, למרות הכל, אם ברתומאו ייקח אחריות ויתפטר מתפקידו, אולם בהחלט ייתכן ש"הפרעוש" זקוק לשינוי אווירה ובעיקר למאמן שיבין אותו. לכן, לפי מספר דיווחים, שמונה שנים אחרי הפרידה מפפ גווארדיולה, מסי בהחלט חושק במעבר למנצ'סטר סיטי ונטען כי השניים שוחחו על כך.

מסי, כידוע, כיכב תחת גווארדיולה בין 2008 ל-2012, שנחשבות לשנות השיא של ברצלונה שגם זכתה בשנים אלה פעמיים בליגת האלופות, ב-2009 וב-2011. נטען כי מסי וגווארדיולה שוחחו על האפשרות שיתאחדו, אולם דנו בפן הכלכלי שבסיפור. מסי דורש מברצלונה שחרור ללא תמורה, אולם הקטלונים טוענים כי הסעיף אינו בתוקף והשאלה הגדולה היא האם יחל כעת הליך משפטי בין הצדדים.

פפ גווארדיולה עם ליאו מסי
פפ גווארדיולה עם ליאו מסי | Gettyimages

בחוזהו של מסי קיים סעיף שמאפשר לו עד ה-10.6 להודיע על עזיבה ללא תמורה, אלא שהוא כעת טוען כי בשל העובדה שהעונה התארכה ועבור ברצלונה הסתיימה רק לפני כשבועיים עם ה-8:2 לבאיירן מינכן, יש לראות את הסעיף כקביל. ברצלונה, כמובן, תעמוד על רגליה האחוריות כדי לא לאבד את מסי והיא דורשת שישולם תמורתו סעיף השחרור בגובה 700 מיליון יורו, מה שלא צפוי לקרות. אם יימכר בסופו של דבר, על פי הערכות הסכום יהיה סביב 250 מיליון יורו. ישנם גם דיווחים על כך שכחלק מהעסקה, גבריאל ז'סוס עשוי לעבור לברצלונה.

גם שחקני ברצלונה, שנמצאים עם רגל וחצי מחוץ למועדון לפי הדיווחים בימים האחרונים, ממשיכים לעמוד לצדו של מסי. אחרי שהקפטן האגדי קרלס פויול עשה זאת ולאחר מכן גם לואיס סוארס שעל פי הפרסומים שוחרר על ידי רונלד קומאן, כעת גם ארתורו וידאל צייץ במה שנראה כמסר תמיכה בחברו וגם אולי בהתייחס למצבו שלו: "כשאתה דוחק טיגריס לפינה הוא לא מוותר, הוא נלחם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי