אקס מכבי פ"ת חתם בטורקיה, חאמס רודריגס פסע מחתימה במועדון חדש

האריסון מנזלה
האריסון מנזלה | דני מרון

מנזלה ששיחק בעונת הירידה של המלאבסים, ישתף פעולה עם ארון לנון בקייסריספור. הקולומביאני בדרך לאברטון, יונייטד רוצה את מגן ריאל. וגם: בקאיוקו חוזר למילאן, בלם אתלטיקו עבר לבשיקטאש

(גודל טקסט)

רשמי (9.3)

* אקס מכבי פתח תקווה, האריסון מנזלה (26), שלא הצליח לבלוט בישראל, עזב את אנז'ה הצרפתית לטובת, קייסריספור הטורקית, במדיה משחק שחקן נבחרת אנגליה לשעבר ארון לנון.

* רכש מסקרן לעולה החדשה לסיירה א', בנוונטו. החלוץ המנוסה ג'אנלוקה לפאדולה בן ה-30, הצטרף לקבוצה של פיליפו אינזאגי מלצ'ה תמורת 4 מיליון יורו. בעונה החולפת כבש 11 שערי ליגה.

* מגן לך פוזנאן ונבחרת פולין, רוברט גומני (22), נמכר לאאוגסבורג הגרמנית בתמורה ל-2 מיליון יורו.

* פרנסיסקו מונטרו (21) מאתלטיקו מדריד שבעונה החולפת ירד לליגה השלישית בספרד במהלך עונת ההשאלה בלה קורוניה, עבר להשאלה נוספת, הפעם לבשיקטאש הטורקית.

  • המגן בן ה-23 של נוטינגהאם פורסט, מאטי קאש, חתם באסטון וילה תמורת 16 מיליון ליש"ט.

החלוץ הוותיק ודאד איבסביץ', אשר חגג לפני כחודש את יום הולדתו ה-36, חתם בשאלקה. הבוסני עזב את הרטה ברלין אחרי ארבע שנים.

שמועות

* בספרד בטוחים שחתימה רשמית של חאמס רודריגס באברטון היא "עניין של שעות". הקשר הקולומביאני יעזוב את ריאל מדריד ויחבור לקרלו אנצ'לוטי באחד מהמעברים היותר מעניינים של הקיץ.

* על פי דיווחים באיטליה, טימו בקאיוקו מצ'לסי יעבור רשמית למילאן בהשאלה ביממה הקרובה. כזכור בקאיוקו הושאל בעבר לרוסונרי לפני כשתי עונות.

* סרחיו רגילון, צפוי לעזוב את ריאל מדריד בעונה הקרובה בשל עומס בעמדת המגן השמאלי. אך בשונה מהבלאנקוס, רוב הקבוצות סובלות מבעיית מגנים – דבר שהופך את שחקן סביליה אשתקד לנכס משמעותי. על פי דיווחים ב'אס' מנצ'סטר יונייטד מעוניינת בשירותיו. ריאל עשויה לדרוש בין 25-30 מיליון יורו עם אופציית רכישה בחזרה בחוזה.

* ראן הצרפתית שתשחק בעונה הקרובה בליגת האלופות, הגישה הצעה בגובה של 20 מיליון יורו על הקשר הצרפתי בן ה-23 של ססאולו, ג'רמי בוגה. צ'לסי בה שיחק לפני כן, תקבל כ-15 אחוז מהתשלום של המועדון הצרפתי.

טימו בקאיוקו
טימו בקאיוקו | Gettyimages

* על פי הדיווחים בארץ המגף, לאחר שנאמר לו כי הוא לא בתוכניות של רונאלד קומאן לעונה הקרובה, לואיס סוארס מנהל משא ומתן עם ברצלונה בנוגע להתרת חוזהו. לטענת העיתונאי האיטלקי הבכיר ג'אנלוקה די מרציו, יובנטוס מוכנה להציע לבארסה בונוסים על ביצועים עתידיים של החלוץ וזאת בתמורה לשחרורו ללא תמורה, שנה לפני תום חוזהו. (לחצו כאן לידיעה המלאה).

* על פי העיתונאי ג'אנלוקה די מארציו, רומא פתחה בשיחות מחדש עם מנצ'סטר יונייטד בכדי להחתים את הבלם כריס סמולינג על חוזה לשלוש שנים, לאחר עונת השאלה מוצלחת של האנגלי בבירת איטליה.

* סנדרו טונאלי (20), אחד משחקני העתיד של הכדורגל האיטלקי דחה הצעות מברצלונה ומנצ'סטר יונייטד לטובת מעבר למילאן, כך טען נשיא ברשיה מאסימו צ'לינו.

סרחיו רגילון | Wolfgang Rattay/Pool via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי