דיווח: לואיס סוארס סיכם ביובנטוס, ארתור: "הוא יכול לתרום לנו המון"

לואיס סוארס
לואיס סוארס | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

הגברת הזקנה מנסה לסייע לחלוץ במגעים להתרת חוזהו בברצלונה - ומוכנה לשלם לספרדים בונוסים על הישגים עתידיים בתמורה לשחרור בחינם. הקשר הוצג: "הגשמת חלום לשחק לצד רונאלדו"

(גודל טקסט)

התקשורת האיטלקית מיישרת קו: לואיס סוארס הוא המועמד המוביל להחליף את גונסאלו היגוואין בחוד של יובנטוס. תחילה רבים הטילו ספק באמינות הדיווחים, אולם ככל שהזמן עובר נראה שקיים סיכוי ממשי שחברו הטוב ביותר של ליאו מסי ישתף בעונה הקרובה פעולה עם כריסטיאנו רונאלדו, יריבו הגדול של הפרעוש.

על פי הדיווחים בארץ המגף, לאחר שנאמר לו כי הוא לא בתוכניות של רונאלד קומאן לעונה הקרובה, סוארס מנהל משא ומתן עם ברצלונה בנוגע להתרת חוזהו. לטענת העיתונאי האיטלקי הבכיר ג'אנלוקה די מרציו, יובנטוס נכנסה לתמונה והיא מוכנה להציע לבארסה בונוסים על ביצועים עתידיים של החלוץ וזאת בתמורה לשחרורו ללא תמורה, שנה לפני תום חוזהו.

עוד נכתב כי תנאיו של השחקן כבר סוכמו ובטורינו נטען כי סוארס ירוויח עשרה מיליון יורו נטו לעונה. ארתור, ששיחק עם החלוץ בברצלונה, הוצג אתמול ביובנטוס והתייחס בין היתר גם לאפשרות שסוארס יחבור אליו בטורינו: "אני לא יודע איפה הדברים עומדים, אבל כמובן שמדובר בשחקן ענק שיכול לתרום לקבוצה שלנו המון".

כשנשאל על שיתוף הפעולה עם כריסטיאנו רונאלדו, ארתור מיהר להחמיא לפנומן: "זו הגשמת חלום לשחק לצידו. למזלי, יש לי את הפריבילגיה לשחקים עם שחקנים עצומים". על פירלו: "כדורגלן נדיר מבחינה היסטורית, אף אחד לא שיחק את המשחק כפי שהוא שיחק. טרם שוחחנו, אבל זה כבוד גדול להתאמן תחתיו".

לואיס סוארס חוגג
לואיס סוארס חוגג | OSCAR DEL POZO/AFP/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי