דיווח: קשר ריאל הושאל למילאן, טיאגו רמז לגבי עתידו?

בראהים דיאס
בראהים דיאס | AFP

ברהים דיאז הושאל לרוסונרי, הבלאנקוס מעוניינים בדני אולמו מלייפציג. הספרדי, שמחוזר על ידי ליברפול: "באיירן היא הבית שלי". וגם: יונייטד לא מותר על סאנצ'ו, כוכב נבחרת רוסיה חתם באטאלנטה

(גודל טקסט)

רשמי

קשר ריאל מדריד, ברהים דיאז, עבר בהשאלה עד תום העונה למילאן. לרוסונרי אין אופציית רכישה על השחקן בן ה-21, אשר הצטרף לבלאנקוס ממנצ'סטר סיטי בינואר 2019.

* הפתעת העונה באיטליה ואולי בכדורגל האירופי כולו, אטאלנטה, הודיעה על החתמתו של אלכסיי מיראנצ'וק. הקשר ההתקפי בן ה-24 של נבחרת רוסיה עזב את לוקומוטיב מוסקבה, בה שיחק לאורך כל הקריירה עד כה, ונמכר תמורת 14.5 מיליון יורו.

* שוערה היווני של נאפולי, אורסטיס קרנזיס, עזב את איטליה ונמכר לליל הצרפתית תמורת חמישה מיליון יורו.

שמועות (4.9)

* טיאגו מאכזב את ליברפול? הקשר הספרדי שהשלים 90 דקות במדי נבחרתו בתיקו 1:1 נגד גרמניה אמנם הבהיר שהוא חושב רק על המשחק הבא, אך הוסיף: "באיירן מינכן היא הבית שלי ואני שמח לשחק אצלה".

* סמואל אומטיטי עשוי לעזוב את ברצלונה בחינם, כך לפי תחנת הרדיו "קדנה סר". כרגע אין הצעות על הבלם הצרפתי שסבל מפציעות רבות בשנתיים האחרונות. נטען כי אומטיטי עלה כקלף מיקוח אפשרי מול ליון, קבוצתו הקודמו, במסגרת ההתעניינות של בארסה בחלוץ ממפיס דפאי, אך הצרפתים לא מעוניינים. אומטיטי היה נחוש להמשיך בברצלונה אך הוא יודע שבשנה הבאה ייערך היורו ועליו לשחק כדי להיות בתוכניות של דידייה דשאן.

* רכש מפתיע לריאל מדריד? לפי "בילד" הגרמני, זינדין זידאן רוצה להחתים את דני אולמו לעונה הבאה. כרגע אין הצעה מצד המועדון אך אולמו עשוי להצטרף בתמורה ל-40 מיליון יורו. סוכנו של השחקן, אנדי בארה, היה מעורפל כשנשאל על עזיבה אפשרי של אולמו לריאל: "אני לא יכול לאשר או להכחיש. מי יודע מה יקרה בעוד עשרה ימים? אבל דבר אחד בטוח – הוא מאושר בלייפציג". הקשר הספרדי בן ה-22 הצטרף לגרמנים בחלון ההעברות בחורף בתמורה ל-21 מיליון יורו.

טיאגו אלקנטרה עם פליק
טיאגו אלקנטרה עם האנזי פליק | Michael Regan – UEFA/UEFA via Getty Images

* לפי "דיילי מייל", מנצ'סטר יונייטד עדיין לא ויתרה על ג'יידון סאנצ'ו ומתכננת להגיש הצעה אחרונה לבורוסיה דורטמונד. לפני שתעשה זאת, הקבוצה רוצה לסכם קודם כל את תנאיו הכספיים של קשר הכנף וכן את העמלה מול סוכנו. הדיווחים על הצטרפותו של האנגלי דעכו בשבועות האחרונים כשמנהל דורטמונד, מייקל צורק, אמר כי יונייטד החמיצה את ההזדמנות האחרונה להחתימו (לפני שהצהובים-שחורים החלו את מחנה האימונים). דורטמונד דבקה ברצונה לקבל 108 מיליון ליש"ט.

* נשיא נאפולי, אורליו דה לאורנטיס, אישר כי קבוצתו רוצה לצרף את סוקראטיס פאפאסטאטופולוס, לו נותרה רק שנה אחת בחוזהו בארסנל. הבלם היווני מרוויח 90 אלף פאונד בשבוע, סכום בו נאפולי מסוגלת לעמוד, אבל רק אם תקבל אותו בהעברה חופשית. "אנחנו עובדים על החתמתו, זו בהחלט אפשרות".

* קשרה של סלטיק, טום רוג'יץ', התחרט ואינו רוצה לעבור לקטאר, כך דווח בסקוטלנד. קבוצתו כבר סגרה על העברה בשווי ארבעה מיליון ליש"ט.

* באיטליה דווח כי סנדרו טונאלי, הקשר הצעיר והמוכשר שבדרכו למילאן – יעבור בדיקות רפואיות  בשבוע הבא. הקשר יחתום לחמש שנים וירוויח בין שני מיליון יורו לשניים וחצי.

* בעיתון ההולנדי "AD" נכתב שממפיס דפאי וג'ורג'יניו ויינאלדום מבוקשים על ידי רונאלד קומאן בברצלונה וסוכניהם של השניים כבר בקשר עם המועדון. "כמעט הכל סוכם", נטען, אם כי בארסה צריכה להמשיך לשחרר שחקנים כדי לצרפם.

ג'ורג'יו ויינאלדום
ג'ורג'יו ויינאלדום | Julian Finney/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי