ברצלונה תגיש הצעות על ויינאלדום ודפאי, ג'ראלדש יחתום באפואל

ג'ורג'יניו ויינאלדום
ג'ורג'יניו ויינאלדום | Laurens Lindhout/Soccrates/Getty Images

בספרד משוכנעים שקומאן יצרף את שני כוכביו מנבחרת הולנד תמורת כ-50 מיליון יורו בסך הכל. אקס מכבי ת"א יצטרף לאצילי ושהר. וגם: הדרך של תיאגו לליברפול, ווילסון חוזר לפרמיירליג והאם גריזמן בדרכו לממלכה?

(גודל טקסט)

רשמי (6.9)

* אפואל ניקוסיה צפויה להחתים היום את המגן הפורטוגלי אנדרה ג'ראלדש, אקס מכבי תל אביב, בהשאלה מספורטינג ליסבון, אולם עוד קודם לכן הכריזה על החתמת הבלם הפורטוגלי ארתור חורחה מוויטוריה סטובל.

* אחרי עונה שהתחילה בצורה טובה בסוונזי, אך נגמרה לא טוב באסטון וילה, בורחה באסטון עזב רשמית את האי הבריטי וחתם בלגאנס.

* וולבס צירפה את המגן בן ה-31 פרננדו מרסאל, אשר שיחק בשלוש השנים האחרונות במדי ליון והיה מהבולטים בקמפיין ליגת האלופות של הצרפתים בעונה החולפת.

* קשר הכוכב האדום בלגרד, מילוש ווליץ' בן ה-24, עבר תמורת כמיליון יורו לקרוטונה, ששבה לליגה הבכירה באיטליה.

* פיונה סיסטו, קשר סלטה ויגו שבעיצומה של התפרצות הקורונה בספרד ברח בחזרה לדנמרק, כעת עזב סופית ויצטרף לאלופה המקומית בארצו, מידטיילנד.

שמועות

* לפי העיתונאי פבריציו רומנו, ברצלונה מתמקדת כעת בצירוף שני ההולנדים, ממפיס דפאי מליון וג'ורג'יניו ויינאלדום מליברפול. השניים מסיימים את חוזיהם בעונה הבאה ועל כן ברצלונה מעריכה שהיא תוכל להשלים את רכישתם תמורת כ-50 מיליון יורו, כ-25 מיליון יורו לכל קבוצה. הצעות רשמיות יוגשו בימים הקרובים. שחקן שחוזר לברצלונה מהשאלה והתקבלה ההחלטה להשאירו העונה הוא פיליפה קוטיניו, כך לפי "מארקה".

* טיאגו אלקנטרה אמנם הכחיש שהוא ביקש לעזוב את באיירן מינכן, אבל אם ויינאלדום אכן יירכש על ידי ברצלונה, הדבר יסלול את דרכו לליברפול – כשלמעשה כספי מכירת ההולנדי לקטלונים יגויסו לטובת צירוף אלוף אירופה הטרי. ב"בילד" נכתב היום שהוא נפרד מחבריו סופית לפני יציאתי לנבחרת ספרד.

טיאגו אלקנטרה | Angel Martinez/Getty Images

* כל הסימנים אמנם מראים שלואיס סוארס יעזוב את ברצלונה ויצטרף ליובנטוס, בשורותיה כבר סיכם לשנתיים על פי הדיווחים, אך סוכן השחקנים ג'ובאני ברנצ'יני טוען שאלברו מוראטה עשוי להגיע על חשבון האורוגוואי לגברת הזקנה. לחצו לידיעה המלאה

* הקטור ביירין בדרך לליגה הגרמנית? שמו של מגן ארסנל כבר קושר למעבר אפשרי לפריז סן ז'רמן, אך לפי ה"טלגרף" הבריטי, באייר לברקוזן עשויה להגיש בקרוב הצעה טובה יותר מאלופת צרפת ולהחתים את הספרדי.

* יובנטוס מעוניינת לשחרר את סמי חדירה, כך נכתב ב"גאזטה דלו ספורט". לפי העיתון המוביל בארץ המגף, הקשר הוא מבין המשתכרים הגבוהים ביותר בסגל של אלופת איטליה, ולכן במועדון היו רוצים להיפטר מחוזהו.

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | David Lidstrom/Getty Images

* "לטענת דיילי מייל", אנטואן גריזמן עוד עשוי למצוא את עצמו בפרמיירליג העונה. דווח כי ארסנל, מנצ'סטר יונייטד וליברפול מתעניינות בשירותיו, אם ישוחרר על ידי רונאלד קומאן מברצלונה.

* צ'לסי מעוניינת לצרף לסגל שלה שוער נוסף, על מנת לייצר תחרות עם קפה אריסבאלגה, כאשר לפי הדיווחים פטר צ'ך, המנהל המקצועי של הבלוז, סימן את אדוארד מנדי, שוערה הסנגלי של ראן הצרפתית.

* לפי התקשורת הצרפתית, המגן הימני של ליון רפאל דה סילבה עשוי לחתום בקרוב בבשיקטאש. הברזילאי בן ה-30 נמצא שלישי בהיררכיה על העמדה שלו, אחרי לאו דובואה וקני טטה, ולכן הוא מחפש קבוצה חדשה.

* הקרב על קאלום ווילסון הוכרע. לפי "BBC", בורנמות' קיבלה את הצעת ניוקאסל והחלוץ יימכר תמורת 20 מיליון ליש"ט. אסטון וילה הגישה הצעה דומה, אולם החלוץ בחר לסרב לאפשרות לעבור לברמינגהאם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי