"אני חושב שסוארס לא יגיע ליובה, היא תשאף להחזיר את מוראטה"

אלברו מוראטה | Marc Atkins/Mark Leech/Getty Images

הסוכן ג'ובאני ברנצ'יני, המייצג שניים משחקניה של הגברת הזקנה, מאמין כי החלוץ הספרדי שכבש במדי הזברה בגמר ליגת האלופות לפני כחמש שנים, יסגור מעגל אצל אנדראה פירלו

(גודל טקסט)

מאז שאנדראה פירלו מונה למאמנה של יובנטוס, דווח כי הגברת הזקנה מחפשת חלוץ נוסף שיוכל לעזור לכריסטיאנו רונאלדו. בכלי התקשורת נטען כי לואיס סוארס סיכם במועדון אך שם חדש שעלה הוא אלברו מוראטה. סוכן השחקנים ג'ובאני ברנצ'יני, שמייצג את מתיו דה שיליו ודוגלאס קוסטה, לא יתפלא אם יתרחש קאמבק של החלוץ הספרדי.

"אני לא חושב שהחלוץ הבא של יובה יהיה מויזה קן, לואיס סוארס, אדין דז'קו או אדינסון קבאני", ציין ברנצ'יני. "אני מאמין שיובנטוס תשאף להחזיר את מוראטה".

החלוץ האיטלקי כבר רשם שנתיים מוצלחות מאוד בגברת הזקנה והגיע איתה לגמר ליגת האלופות ב-2014/15 כשהוא כובש במשחקים המכריעים בליגת האלופות. לאחר מכן מימשה ריאל מדריד את האופציה להחזירו ושילמה 30 מיליון יורו ב-2016. החלוץ לא הצליח בהמשך בצ'לסי ובאתלטיקו מדריד. בסך הכל כבש החלוץ 27 שערים ב-93 הופעות בטורינו.

אלבארו מוראטה מול ג'ורג'יו קייליני. האיחוד? | Massimiliano Ferraro/NurPhoto via Getty Images

בספרד נטען כי הקולצ'ונרוס ידרשו 80 מיליון יורו עבור החלוץ שחתום עד 2023. אולם הגברת הזקנה עשויה להציע מספר שחקנים בטרייד אפשרי – דוגלאס קוסטה פדריקו ברנרדסקי או ארון ראמזי. לפי "אס", שתיקתו של סוכנו של השחקן, חואנמה לופז, מחשידה מאוד, והאיטלקים המשיכו לעקוב אחרי החלוץ ומחזיקים ממנו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי