צ'לסי סיכמה על רכישת מנדי, קראסקו נשאר באתלטיקו

יאניק קראסקו | Alejandro Rios/DeFodi Images via Getty Images

דיווחים בממלכה על כך ששוער ראן יעבור לבלוז תמורת כ-30 מיליון יורו, הבלגי חתם לארבע שנים בקולצ'ונרוס. טלס על סף מעבר לוולבס. קולארוב רשמית באינטר. וגם: לידס מעוניינת בכוכב פ.ס.ז' ועתידו של היגוואין

(גודל טקסט)

רשמי (8.9)

* יאניק קראסקו חזר רשמית לאתלטיקו מדריד. הבלגי, שהושאל בחצי העונה החולפת לקולצ'ונרוס מדליאן הסינית, חתם היום לארבע השנים במדי הקבוצה מבירת ספרד.

* אחרי שנה מאוד מוצלחת במכבי תל אביב, המגן הפורטוגלי אנדרה ג'ראלדש חתם באפואל ניקוסיה ויחבור שם לעומר אצילי ולבן שהר. הוא חתם לשנתיים, עד קיץ 2022, ובכך סיים את דרכו בספורטינג ליסבון אחרי שש שנים – במהלכן רשם ארבע הופעות בלבד ובילה בעיקר כמושאל.

* אחרי עונת השאלה במדי לייפציג, החלוץ פטריק שיק עזב היום את רומא וחתם בבאייר לברקוזן עד 2025.

* ווטפורד של ולאדן איביץ' נפרדה היום מהחלוץ שלה עבדולאי דוקורה, שחזר לפרמיירליג אחרי שחתם לשלוש העונות הקרובות באברטון תמורת כ-25 מיליון ליש"ט.

* אחרי שעבר את הבדיקות הרפואיות, אלכסנדר קולארוב הפך רשמית לשחקנה של אינטר. אחרי שלוש עונות ברומא, הסרבי בן ה-34 חתם לעונה אחת בשורות סגנית אלופת איטליה תמורת מיליון וחצי יורו.

* לאחר חמש שנים במדי ליון, המגן רפאל דה סילבה עבר ללא דמי העברה לבשאקשהיר הטורקית.

שמועות

* צ'לסי קרובה מאוד לצרף את שחקן הרכש האחרון שלה לעונה זו. אחרי בן צ'ילוול, קאי האברץ, טימו ורנר, חאקים זייך וטיאגו סילבה, השחקן הבא שינחת יהיה אדוארד מנדי, שוער ראן שיירכש תמורת קרוב ל-30 מיליון יורו כולל בונוסים.

אדוארד מנדי
אדוארד מנדי | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

* ב-"RMC" דווח שלידס מעוניינת לצרף יוליאן דראקסלר של פריז סן ז'רמן, כאשר נציגים של המועדון האנגלי כבר פנו לגרמני, לו נשארה שנה אחת בלבד בחוזה.

* אסטון וילה בעקבות ריאן ברוסטר (20), החלוץ הצעיר של ליברפול שמשתייך לסגל הנבחרת הצעירה של אנגליה. וילה מוכנה לרכוש אותו בתמורה ל-20 מיליון ליש"ט, כך דווח ב"סאן", אולם לפי "אקספרס", קלופ סרב לשחררו לניוקאסל, כך שלא בטוח בכלל שהחלוץ יעזוב. ייתכן שבסופו של דבר לווילה פארק יגיע כוכב ברנטפורד, אולי ווטקינס, תמורת כ-30 מיליון ליש"ט.

* רק הבוקר דווח שמנצ'סטר יונייטד הולכת בכל הכוח על המגן הברזילאי של פורטו אלכס טלס (27), אבל באנגליה פורסם כי וולבס סיכמה עם "הדרקונים" על רכישתו. בפורטוגל נכתב שהמגן שסוכנו של המגן המריא לאנגליה כדי לקדם את העברתו.

אלכס טלס
אלכס טלס | Octavio Passos/Getty Images

* אתלטיקו מדריד פתחה בשיחות עם יובנטוס בניסיון לצרף את הקשר דוגלאס קוסטה. לפי העיתונאי טנקרדי פלמרי, גם ייתכן שיהיה טרייד במסגרתו ישוב אלברו מוראטה ליובנטוס.

* באיטליה דווח במספר כלי תקשורת ("סקיי ספורטס איטליה" ו"טוטמארקטו") כי אחיו של גונסאלו היגואין המשמש כסוכנו, ניקולה היגוואין, נחת באיטליה וייפגש תוך 24 שעות עם ההנהלה כדי להשתחרר תמורת פיצוי כספי. חוזהו מסתיים ביוני 2021 והוא צפוי לקבל חלק משכרו. לאחר מכן צפוי לחתום באינטר מיאמי מליגת ה-MLS שנמצאת בבעלותו של דייויד בקהאם.

* ב"גאזטה דלה ספורט" טוענים כי מעברו של קאלידו קוליבאלי למנצ'סטר סיטי מתקרב. הקבוצה של פפ גווארדיולה תעלה את הצעתה ל-75 מיליון יורו כדי לשכנע את נשיא נאפולי. סוכנו של הבלם אופטימי שתהיה עסקה.

קאלידו קוליבאלי
קאלידו קוליבאלי. יעבור לסיטי? | Francesco Pecoraro/Getty Images

* חאבייר זאנטי, סגן נשיא אינטר, טען בבירור שלא מתנהל שום משא ומתן עם ברצלונה על מכירתו של לאוטרו מרטינס. ראו ידיעה נפרדת.

* אינטר בטוחה שתצליח להחתים את ארתורו וידאל מברצלונה ללא דמי העברה, כך נטען בתקשוררת האיטלקית. הקשר הצ'יליאני בן ה-33 שלא נמצא בתוכניות של רונאלד קומאן יזכה לחוזה לשנתיים.

* אחרי עונה אדירה במדי ססואלו במהלכה כבש 11 שערים וסיפק עוד ארבעה בישולים ב-34 משחקי ליגה, ג'רמי בוגה, קשר הכנף, עשוי להצטרף לנאפולי, כף לפי "לאקיפ". בצרפת נטען כי נאפולי הגישה את ההצעה הכספית הטובה ביותר אולם הקשר שוקל להצטרף דווקא לראן שם יוכל להיות שחקן הרכב. גם סביליה ואברטון מעוניינות.

אלפונס אראולה
אלפונס אראולה | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

* ב"Le 10 Sport" נטען כי אלפונס אראולה עשוי לעבור לראן. הקבוצה הצרפתית רואה בו מחליף של אדוארד מנדי שצפוי לעבור לצ'לסי. אראולה, שחזר לפריז סן ז'רמן אחרי עונת השאלה בריאל מדריד, לא ימשיך בקבוצה מעיר האורות לאחר שזו צירפה את סרחיו ריקו. לפי "סקיי ספורטס", גם פולהאם מעוניינת בשוער.

* אסטון וילה תגיש הצעה בגובה 16 מיליון ליש"ט על ג'ושוע קינג, חלוצה של בורנמות', כך נטען ב"דיילי טלגרף". במועדון יגבירו את המאמצים לצירוף חלוץ.

* מישי באטשואי, חלוץ צ'לסי ונבחרת בלגיה, צפוי להאריך את חוזהו בשורות הבלוז בעונה אחת נוספת ולצאת בהשאלה לקריסטל פאלאס – אליה הושאל גם בינואר 2019 לחצי שנה, במהלכה כבש שישה שערים ב-13 הופעות.

חאבי מרטינס, טיאגו אלקנטרה
חאבי מרטינס, טיאגו אלקנטרה | Martin Rose/Bongarts/Getty Images

* בגרמניה נטען כי באיירן מינכן מצפה להרוויח עשרה מיליון יורו ממכירתו של חאבי מרטינס. אחת האפשרויות כרגע היא חזרה הביתה לאתלטיק בילבאו ממנה נמכר ב-2012. לפי "בילד", אל נאסר מסעודיה תנסה לפתות אותו בחוזה שמן.

* ויטור פריירה, הקשר ההתקפי הצעיר של פורטו (20) עשוי גם הוא להגיע לקבוצה של נונו אספריטו. הקשר רשם שמונה שערים ושלושה בישולים ב-15 הופעות בקבוצת המילואים. במדי הקבוצה הבוגרת רשם שמונה הופעות ליגה.

* באיטליה דווח כי שוערה של אינטר, סמיר הנדנוביץ' (36), הסכים לתנאים הכלכליים החדשים של המועדון והאריך את חוזהו לשנה נוספת, כלומר עד 2022. אשתקד רשם השוער, שהצטרף למועדון בקיץ 2021, 48 הופעות בכל המסגרות.

סמיר הנדנוביץ'
סמיר הנדנוביץ' | Ina Fassbender/Pool via Getty Images

ב"קוריירה דלה ספורט" דווח כי לואיז פיליפה, בלמה של לאציו, הגיע לסיכום עם המועדון על הארכת חוזהו עד 2025. הבלם בן ה-23 רשם 86 הופעות במועדון. חוזהו הנוכחי מסתיים ביוני 2022.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי