ממפיס אישר התעניינות מברצלונה. השיחה בין מסי וקומאן נחשפה

ממפיס דפאי, ליאו מסי | Tim Clayton/Corbis via Getty Images

בצרפת משוכנעים שהקטלונים יגישו הצעה, כוכב ליון ונבחרת הולנד טען: "לא שוחחתי עם הסוכן שלי". המאמן ביקש מהקפטן מחויבות והבטיח לו שהקבוצה תחזור להטיל אימה באירופה. וגם: אינטר בהצהרה על עתיד לאוטרו מרטינס

קבוצות: ברצלונה אינטר
(גודל טקסט)

בכלי התקשורת בצרפת משוכנעים שברצלונה תגיש הצעה ראשונה עבור ממפיס דפאי, אותו לוחץ קומאן לצרף. ליון דורשת 30 מיליון יורו תמורתו, אך בבארסה מאמינים שניתן לצרפו בסכום מעט נמוך יותר שכן הוא נמצא בשנה האחרונה לחוזהו. סמואל אומטיטי לא יהיה חלק מהעסקה בשל התנגדות הצרפתים וממפיס דפאי אמר אתמול אחרי משחקה של נבחרת הולנד: "אני חוזר לליון ונראה מה יהיה. לא שמעתי מהסוכן שלי, אבל אני כן יודע שיש התעניינות. אני לא יודע מעבר לזה ולכן לא יכול לומר דבר".

עוד בברצלונה: ליאו מסי הגיע אתמול (שני), כצפוי, לאימון בכורה תחת רונאלד קומאן. לאחר שבמועדון הותירו מאחור את המצב הלא פשוט מול הקפטן, המאמן ההולנדי רוצה להתחיל לחזק את הקבוצה בצורה משמעותית. שם שתמיד עולה בהקשר הספרדים הוא שמו של חלוץ אינטר, לאוטרו מרטינס. אם אתמול (שני) דווח בספרד כי סוכניו של החלוץ יגיעו לאיטליה בתקווה לקדם את מעברו לקאמפ נואו, הרי שחאבייר סאנטי הכחיש נמרצות.

סאנטי, סגן נשיא אינטר, אמר בראיון ל-"TyC Sports" – "אני שמח מאוד על היכולת של לאוטרו, הוא הצליח היטב. קנינו אותו כשחקן מוכשר והוא עשה קפיצת מדרגה גדולה. הוא כל כך צעיר ומשחק כל כך טוב כך שדזה טבעי שקבוצות אחרות רוצות אותו. אבל לאוטרו רוצה להמשיך באיטליה. היום לא מתקיים שום משא ומתן עם ברצלונה". עוד אמר: "אני יודע שהוא יוכל לתרום לנו למשך שנים ארוכות. הוא למד היטב את תפקידו ומשחק נהדר גם עם רומלו לוקאקו וגם לצידו של אלכסיס סאנצ'ס. היא כדורגלן קבוצתי ויש לכך ערך רב".

לאוטרו מרטינס וליאו מסי. לא ישתפו פעולה? | Etsuo Hara/Getty Images

סאנטי גם משוכנע שימשיך: "אנחנו מאושרים איתו ואני יודע שהוא מאושר כאן. הוא במועדון נהדר וצומח ומתקדם לא מעט בזכות אינטר ובזכות המאמן. בחודשיים האחרונים של העונה שיחקנו 18 פעמים וזה היה לא פשוט, הוא שיחק כמעט בכל המשחקים, הוא מאושר באינטר".

ובחזרה לקפטן. "ברוך הבא (השב) לבית שלך, ליאו", זו הייתה הכותרת בשער "ספורט". מסי שוחח עם קומאן כחצי שעה לפני האימון. הוא היה השחקן הראשון שהתייצב במתחם האימונים והפגין רצינות. קומאן ביקש את התחייבותו המקסימלית. הוא משוכנע שהוא יגרום למסי להרגיש אחרת מהתחושה שליוותה אותו בשנה האחרונה ושבארסה שוב תהיה קבוצה מפחידה שמטילה אימה באירופה.

סמואל אטו התראיין אתמול והתייחס להישארותו של מסי: "אני מאוד שמח שהבן שלי (בהומור) נשאר בבארסה כי היא הבית שלו. אבל אנחנו צריכים שחקנים עם ה-DNA של ברצלונה, בסגנון הטיקי-טאקה ולא כאלה מרחבה לרחבה. מסי לבדו לא מספיק". עוד אמר: "הייתי רוצה לראות את סרחיו בוסקטס חוזר לרמה הגבוהה ביותר שלו, ברצלונה תמיד מנצחת כשהוא בכושר טוב".

שער "הספורט" | צילום מסך: "ספורט"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי