בארסה תצרף את אריק גארסיה ב-2021, יונייטד תגיש הצעה על קאנטה?

אנגולו קאנטה
אנגולו קאנטה | Adrian DENNIS / AFP

הקטלונים לא מוכנים לשלם 30 מיליון יורו על הבלם שיוכל להגיע בחינם בקיץ הבא. שדים האדומים בעקבות קשר צ'לסי, שדורשת 60 מיליון יורו. אלאבה דורש מבאיירן 25 מיליון יורו לעונה, אקס בית"ר בבטיס

(גודל טקסט)

רשמי (10.9)

* זוכרים את פול אדגר אקוקו? הקשר, אשר שיחק בבית"ר ירושלים ובהפועל ראשון לציון בעונת 2017/18, הצטרף לקבוצת המילואים של בטיס הספרדית לפני כשנתיים. כעת השחקן בן ה-22 מחוף השנהב קיבל חוזה חדש עד 2024 וישחק בעונה הקרובה בקבוצה הראשונה של המועדון מאנדלוסיה.

* נאסר שאדלי, שחקן נבחרת בלגיה, חתם לשנתיים בבשאקשהיר, אלופת טורקיה. הקשר בן ה-31, אשר שיחק בעבר בטוטנהאם, הגיע לקבוצתו החדשה ממונאקו אחרי ששיחק בעונה הקודמת כמושאל באנדרלכט.

* קורטונה, העולה הטרייה לסרייה א', צירפה את קשר ספורטינג ליסבון, אדוארדו הנריקה, בהשאלה תמורת חמישה מיליון יורו, יחד עם אופציית רכישה בארבעה מיליון יורו נוספים. הקשר בן ה-25 כבר עבר בדיקות רפואיות בשורות האיטלקים והשלים את חתימתו

* החלוץ הבלגי של צ'לסי מישי בטשואיי הושאל בפעם הרביעית מאז הצטרף לבלוז וקדנציה שנייה בקריסטל פאלאס. בפעם הקודמת בה שיחק סלהרסט פארק כבש החלוץ 6 שערים ב-13 הופעות בכל המסגרות.

* לאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות בהצלחה המגן ההולנדי של ליון קני טטה חתם בפולהאם לארבע שנים. העולה החדשה לפרמיירליג תשלם 3.2 מיליון יורו לצרפתים.

שמועות (10.9)

* דויד אלאבה טרם האריך את חוזהו בבאיירן מינכן ועדיין יש פערים גדולים בינו לבין המועדון. לפי "קיקר", המגן האוסטרי דורש חוזה לחמש שנים עם שכר בגובה 25 מיליון יורו לעונה.

* ב"מארקה" נטען כי ברצלונה שוב פנתה למנצ'סטר סיטי לגבי הבלם הצעיר אריק גארסיה והציעה עשרה מיליון יורו. האנגלים הבהירו כי הספרדי יימכר רק ב-30 מיליון יורו. על כן, הספרדים הבהירו כי ימתינו שנה ואז יצרפו אותו בהעברה חופשית עם תום חוזהו.

* לפי "מארקה", יובנטוס הציעה לאתלטיקו מדריד 50 מיליון יורו עבור אלבארו מוראטה אך נתקלה בסירוב. הקולצ'ונרוס הבהירו כי על האיטלקים לשפר משמעותית את ההצעה עבור החלוץ בו השקיעו בסך הכך 63 מיליון יורו. נטען כי פירלו חושק בחלוץ שהצליח בשנתיים שלו ביובה (2014-2016), ומוראטה עצמו מתקשה לזכות באמון של סימאונה.

* העברת ענק באנגליה? לפי "טוטוספורט" האיטלקי, אנגולו קאנטה מבוקש על ידי מנצ'סטר יונייטד שצפויה להגיש לצ'לסי הצעה עבורו. הבלוז מוכנים להקשיב להצעות בגובה 60 מיליון יורו עבור הקשר שמחזיק בחוזה עד 2023.

דויד אלאבה
דויד אלאבה | Christian Kaspar-Bartke/Bongarts/Getty Images

* ארסנל מתכננת הצעה משופרת עבור חוסאם אוואר, הקשר המצוין של ליון. כך טוען פבריציו רומאנו. לפי "ESPN", הצרפתים דחו את ההצעה הראשונה בגובה 31.2 מיליון ליש"ט והם לא מעוניינים שמתאו גנדוזי יהיה חלק מהעסקה.

אריק גארסיה | Miguel A. Lopes/Pool via Getty Images

* פנרבחצ'ה אישרה כי היא פתחה במשא ומתן עם לאציו על מכירתו של החלוץ ודאט מוריקי. העסקה המתבשלת ידועה כבר מספר שבועות אך כעת זה נאמר רשמית. ההערכה היא שהטורקים יסכימו לקבל 17.5 מיליון יורו יחד עם בונוסים ואחוזים ממכירה עתידית. מוריקי כבש 17 שערים ב-36 משחקים אשתקד והוסיף שבעה בישולים.

* לפי "טוטוספורט" גונסאלו היגוואין קרוב-קרוב לעזוב סופית את יובנטוס ולאחר מכן יחתום באינטר מיאמי כשחקן חופשי. החלוץ שמסיים את חוזהו ב-2021 ואינו בתוכניות של אנדראה פירלו, ייקבל קצת פחות מ-50% משכרו. עוד נטען כי הוא כבר נפרד מחבריו לקבוצה ורוקן את הארונית שלו במתחם האימונים.

* לפי "Soccerlink" הצרפתי, אינטר דחתה את הצעתה של ברצלונה על הבלם ההולנדי סטפן דה פריי (28). הקטלונים ממשיכים לחפש בלם לחיזוק ההגנה וקיוו לשלבו בעסקת העברתו של ארתורו וידאל לסן סירו אך זה לא יקרה.

חוסאם אוואר
חוסאם אוואר | JEAN-CHRISTOPHE VERHAEGEN/AFP via Getty Images

*ראפינייה עשוי לעזוב את ברצלונה לקבוצה באנגליה, כך נטען ב-"מונדו דפורטיבו". הקשר בן ה-27 רשם אשתקד ארבעה שערים ובישול ב-32 הופעות ליגה במדי סלטה ויגו אליה הושאל. הספרדים מקווים לקבל עבורו 14 מיליון יורו.

* סטפן אל שעראווי (27). לפי "טלפוט" הצרפתי, החלוץ המצרי עלה כמועמד לפריז סן ז'רמן, יובנטוס ורומא. אל שעראווי משחק כרגע בקבוצה הסינית שנחאי שנואה אך רוצה לעזוב לאחר עונה אחת.

* נשיא ליון, ז'אן מישל אולאס, טען שהקבוצה לא מעוניינת בלוקאס פאקטה וכל הדיווחים הם שקריים. "זה עצוב שכאשר אתה יודע את המציאות ואתה רואה כל כך הרבה אי דיוקים". פאקטה בן ה-23 לא הרשים אשתקד במדי מילאן כשתרם בישול בודד ב-1,099 דקות בסרייה א'.

ראפינייה, יאגו אספס
ראפינייה חוגג עם יאגו אספס | Octavio Passos/Getty Images

* ווטפורד תאשר לחלוץ טרוי דיני (32) לעזוב אם יתעקש שלא לשחק בצ'מפיונשיפ. באנגליה נטען כי הקבוצה תנסה למכור אותו וישנה אפשרות נוספת לפיה יושאל לעונה אחת ויחזור למועדון אם תעפיל לפרמיירליג ב-2021/22. דיני כבש עשרה שערים ב-27 משחקים אשתקד.

* לסטר רוצה לצרף את ווסלי פופאנה, המגן בן ה-19 של סנט אטיין, ופתחה במגעים עם הצרפתים לפי "Talk Sport". הסכום עשוי לנוע סביב 20 מיליון ליש"ט.

* "סקיי ספורט איטליה" מפרסם כי בורחה ואלרו חוזר לפיורנטינה לאחר שלוש עונות במדי אינטר. הוא כבר שיחק במדי הוויולה במשך חצי שנים ומעולם לא איבד את אהבתו למועדון ולאוהדים. הקשר בן ה-35 סיים את חוזהו בנראזורי ויחתום לעונה אחת בקבוצה של פרנק ריברי.

טרוי דיני
טרוי דיני | Richard Heathcote/Getty Images

* באנגליה נטען כי טיאגו אלקנטרה סיכם את תנאיו בליברפול והפערים בין האנגלים לבאיירן מינכן אינם גבוהים. ראו ידיעה נפרדת.

* תומר חמד בדרך לסראגוסה? החלוץ הוצע לקבוצה מהליגה השנייה בספרד, בה משחק ז'איר אמאדור. ראו ידיעה נפרדת.

* אלסנדרו פלורנצי יהיה שחקן פריז סן ז'רמן בשעות הקרובות, כך לפי העיתונאי פבריציו. המגן האיטלקי יגיע בהשאלה מרומא עם אופציית רכישה.

* הפעם באמת הגיע הסוף לסאגה? לפי "דה אתלטיק", פייר-אמריק אובמיאנג יאריך את חוזהו בארסנל בשלוש שנים נוספות.

פייר אמריק אובמיאנג חוגג | Andrew Couldridge/PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי