ג'ון אוגו נפרד מאל-אדלאח: "מצפה ליעד הבא בקריירה שלי"

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | Instagram

אקס הפועל ב"ש, סיפר מדוע לא חזר לחידוש העונה ("לצערי לא היה לי איך לחזור מניגריה") ואישר את עזיבתו מהקבוצה שירדה לליגת המשנה בערב הסעודית: "אסיר תודה על כל התמיכה"

(גודל טקסט)

בתום העונה הקודמת, ג'ון אוגו לקח הימור שהתברר בדיעבד כלא מוצלח, כאשר עזב את הפועל באר שבע בתום חמש שנים במטרה למצוא קבוצה בכירה יותר באירופה, אולם נותר כחצי שנה ללא קבוצה ונאלץ להתפשר למעבר לאל-אדלאח מתחתית הליגה הסעודית. רק לפני כשבוע סיפר הקשר בן ה-32 על אכזבתו מתחנתו האחרונה, לאחר ששותף בשישה משחקים בלבד במדי אל-אדלאח, שירדה לליגת המשנה והיום (חמישי) אישר אוגו את עזיבתו דרך הרשתות החברתיות.

"מטורף איך הדברים התגלגלו בעקבות מגפת הקורונה, אבל אני רוצה לאחל לכולם רק טוב בעתיד. לכל מי שרוצה לדעת חתמתי על חוזה לחצי שנה, והכל הלך בסדר לפני המגפה. לצערי לא היה לי איך לחזור ולכן לא הגעתי לחידוש הליגה. אני אסיר תודה על כל התמיכה, מצפה ליעד הבא שלי", כך כתב ג'ון אוגו.

כאמור לעיל, כעת הקשר הניגרי נמצא שוב ללא קבוצה ויהיה מסקרן לראות מה יהיה היעד הבא שלו. למי שלא זוכר, בחודשיו האחרונים בבירת הנגב, אוגו נחשב כמועמד מוביל להתאחד עם טוני וואקמה בטרבזונספור, אך המועדון הטורקי בחר להחתים את בן ארצו ג'ון אובי מיקל, שהספיק לעזוב את המועדון ומי יודע? אולי הקשר יגיע לסגנית אלופת טורקיה בעצת חברו הטוב.

ג'ון אוגו, אריאל הרוש
ג'ון אוגו, אריאל הרוש | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי