ברצלונה רוצה את סלאח, אמבפה הודיע לפ.ס.ז': רוצה לעזוב ב-2021

מוחמד סלאח, יורגן קלופ | SHAUN BOTTERILL/POOL/AFP via Getty Images

ב"אקספרס" דווח כי קומאן לוחץ על ההנהלה לצרף את כוכב ליברפול שיוכל להחזיר את המועדון לקדמת הבמה. לפי "טיימס", הצרפתי בישר לקבוצתו שזו העונה האחרונה. וגם: יונייטד וליברפול "מבלפות" בנוגע לטיאגו אלקנטרה?

(גודל טקסט)

רשמי (13.9)

* אוססונה מחזקת את ההתקפה לאחר הפציעה המצערת של צ'ימי אווילה. החלוץ ג'ונתן קיירי הצטרף בהשאלה. אשתקד כבש הארגנטינאי חמישה שערים בכל המסגרות במדי אספניול.

שמועות

* "טיימס" מדווח כי קיליאן אמבפה, החלוץ הצרפתי של פריז סן ז'רמן, הודיע למועדון כי הוא דורש לעזוב בקיץ הבא. כזכור, לאמבפה חוזה עד 2022 והוא סירב כבר מספר פעמים לחתום על חוזה חדש. ריאל מדריד הוזכרה לא פעם כמעוניינת לצרפו.

* אולי הנס, אחד האנשים החזקים בבאיירן מינכן, התייחס לעתידו של טיאגו אלקנטרה ושפך מעט אור על חרושת השמועות: "הצענו לו חוזה נהדר אבל ברגע האחרון הוא שינה את דעתו. הוא ככל הנראה סיכם את תנאיו האישיים בליברפול או במנצ'סטר יונייטד. שתיהן לא הגישו הצעה והן מבלפות ומחכות לשבוע האחרון של החלון כדי להגיש הצעה זולה. באיירן חייבת להחליט האם היא רוצה לקחת חלק במשחק הזה או לעמוד על שלה ולשמור על השחקן".

* סרחיו רגילון הפך לאחד המגנים המבוקשים באירופה לאחר עונה גדולה כמושאל לסביליה. ב"אס" נטען שהוא עומד בפני דילמה גדולה – אם יסכים להצעתה של מנצ'סטר יונייטד ויחתום לארבע שנים הרי שהוא סוגר את הדלת על חזרה אפשרית למדי ריאל מדריד. בספרד נטען כי המגן מעדיף להיות מושאל עונה נוספת לסביליה וחושב שהפרויקט שלה שאפתני כמעט באותה המידה. במצב כזה, ב-2021 יוכל אולי לחזור לריאל. האנגלים, מנגד, מתכננים להציע 30 מיליון יורו עבורו.

קיליאן אמבפה | DAVID RAMOS/POOL/AFP via Getty Images

* רונאלד קומאן לוחץ על ברצלונה לצרף את מוחמד סלאח, כך לטענת "האקספרס". בדיווח נכתב כי אחד מחבריו הקרובים של המאמן טוען כי ההולנדי משוכנע שעם צירופו של המצרי ברצלונה תחזור לקדמת הבמה. במקביל, בספרד ממשיכים לדווח על כך שלארתורו וידאל, לואיס סוארס וראפיניה לא יהיה מקום בסגל ושבקרוב הם יעזבו. גם המגן ג'וניור פירפו לא מתוכנן להישאר וייתכן שיעבור לפיורנטינה.

* עוד לפי "אקספרס", מנצ'סטר יונייטד שוקלת לצרף את גארת' בייל לאור הכישלון בהחתמתו של ג'יידון סאנצ'ו, כאשר האנגלים הבינו שריאל מדריד מוכנה לשלם מחצית משכרו העומד על 600 אלף ליש"ט בשבוע. האנגלים מרוצים מכך שבייל הבהיר חד משמעית כי הוא רוצה לעזוב.

סרחיו רגילון, לוק דה יונג
סרחיו רגילון, לוק דה יונג | INA FASSBENDER/POOL/AFP via Getty Images

* לאחר מכירתו של אמיליאנו מרטינס לאסטון וילה, ארסנל מחפשת מחליף. על הכוונת של התותחנים נמצא שוערה של ברטנפורד, דויד ראיה (24). לפי "סאן", ארסנל מוכנה לשלם עשרה מיליון ליש"ט עבורו.

* ג'נארו גאטוסו, מאמן נאפולי, התייחס לעתידו של הבלם קאלידו קוליבאלי והבהיר: מכירתו תהיה לא זולה. "יש לקוליבאלי מחיר מבוקש מדויק מאוד, ואם המועדון לא יקבל את הסכום הזה – אז הוא לא יעזוב", אמר האיטלקי. בתקשורת המקומית מעריכים שמדובר בעניין של זמן עד שהוא יימכר לפריז סן ז'רמן או למנצ'סטר סיטי בעסקה סביב 75 מיליון יורו, כשבשלב זה השתיים מוכנות לשלם כ-65 מיליון יורו.

* לפי "90min", פרנק למפארד חושב שלאור ההחתמות הרבות של צ'לסי הקיץ, הקשר הצעיר קאלום הודסון-אודוי (19) צריך לעזוב בהשאלה כדי לשחק. אשתקד רשם האנגלי 33 הופעות, אך 20 מהן הגיעו מהספס

קאלידו קוליבאלי | SSC NAPOLI/SSC NAPOLI via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי