קבאני הציע את עצמו לברצלונה פעמיים, לאוטרו יגיע דווקא לריאל?

אדינסון קבאני
אדינסון קבאני | דני מרון

לפי "ספורט", החלוץ פנה לקבוצה של קומאן, והאם הבלאנקוס יבצעו את המחטף של הקיץ? וגם: רכש חדש ומרשים לסביליה, רגילון מתקרב למנצ'סטר יונייטד

(גודל טקסט)

רשמי

* רכש נהדר לסביליה: מרכוס אקוניה, המגן/קשר שמאלי בן ה-28 של ספורטינג ליסבון ונבחרת ארגנטינה הצטרף לאנדלוסים תמורת 10 מיליון יורו. הדבר מסיר את מועמדותו של סרחיו רגילון.

* יאן מ'ווילה, עזב את סנט אטיין שנקלעה לקשיים כלכליים ושחררה אותו בחינם לאולימפיאקוס. הקשר בן ה-30, שהיה נחשב לכישרון גדול בתחילת הקריירה ורשם 22 הופעות בנבחרת צרפת הבוגרת בין 2010 ל-2012, חתם על חוזה לשלוש שנים בקבוצה היוונית.

שמועות (14.9)

* אדינסון קבאני שסיים את חוזהו בפריז סן ז'רמן עדיין ללא קבוצה. לפי "ספורט" החלוץ האורוגוואי הציע את עצמו פעמיים לברצלונה במהלך הקיץ נוכחי. הספרדים שקלו את ההצעה וידעו שהחלוץ בן ה-33 וחצי יהיה שחקן זול יותר מלואיס סוארס אך החליטו לוותר לאחר שגילו כי דרש חוזה לשנתיים ושכר של תשעה מיליון יורו לעונה. החלוץ נקשר גם לבנפיקה ואתלטיקו מדריד.

* לפי "מארקה", בברצלונה מבינים שהקיץ יהיה כמעט בלתי אפשרי להחתים את לאוטרו מרטינס. על אף השיחות בין הצדדים אין התקדמות. אינטר מוכנה למכור את הארגנטינאי ב-90 מיליון יורו במקום 100 מיליון יורו, אך בארסה לא יכולה לעמוד בהוצאה הכלכלית הזו. גם העובדה שטרם הגיעו לסיכום עם לואיס סוארס על הפיצוי הכספי לא עוזרת בקידום העסקה.

* לפי "sportmediaset" החלוץ נמצא דווקא בדרך לריאל מדריד. הבלאנקוס, כך לפי הדיווח, הקדימו את ברצלונה והציעו מאה מיליון יורו לנראזורי – הצעה בלתי הפיכה. ריאל ניצלה את היחסים הטובים עם אינטר לאחר מכירתו של המגן אשרף חכימי ועקפה את בארסה. עוד נטען כי אינטר שמרה בזול על המשא ומתן כדי שברצלונה לא תעכב את העברתו של ארתורו וידאל. לאוטרו עשוי להרוויח שמונה מיליון יורו לעונה.

לאוטרו מרטינס
לאוטרו מרטינס | Ina Fassbender/Pool via Getty Images

* גוברות ההערכות שסרחיו רגילון יהפוך לשחקן מנצ'סטר יונייטד. המגן השמאלי הנהדר של ריאל מדריד ונבחרת ספרד, אשר הושאל בעונה הקודמת לסביליה, ירד מהפרק אצל האנדלוסים שרצו להשאירו אך לבסוף צירפו את אקוניה. השחקן בן ה-23 רוצה להצטרף לשדים האדומים והבלאנקוס דורשים עבורו 30 מיליון יורו וסעיף עתידי של קנייה בחזרה. כרגע, יונייטד לא מוכנה לשלם את הסכום הנ"ל.

* על רקע השמועות על מעבר אפשרי שלו לפריז סן ז'רמן, לוקאס הרננדז הבהיר: "אני ממשיך באיירן מינכן, יש לי חוזה לעוד ארבע שנים. אם גם השנה הבאה תהיה מאוד מסובכת מבחינתי – אעשה חושבים". שחקן הרכש היקר בהיסטוריה של הבווארים רשם 12 הופעות בלבד לא מעט בשל פציעות.

* ההעברה המפתיעה של הקיץ? לפי "Calciomercato", דייגו גודין קרוב לחתימה בקליארי לשלוש עונות. נראה שאינטר תשתתף בחלק ניכר משכרו של הבלם שהצטרף כזכור רק בקיץ. גודין רשם 36 הופעות במדי הקבוצה של אנטוניו קונטה.

לוקאס הרננדז
לוקאס הרננדז | CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images

* לפי "רדיו קטלוניה", ארתורו וידאל יעזוב רשמית את ברצלונה בשעות הקרובות. לפי הדיווח, הצ'יליאני ימריא בקרוב לאיטליה על מנת להשלים את מעברו לאינטר של אנטוניו קונטה.

* אסטון וילה מנהלת משא ומתן עם חלוצה של ליון, ברטרנד טראורה (25) כך לפי "BBC" הבריטי. האנגלים מקווים להחתים את החלוץ בתמורה ל-19 מיליון ליש"ט.

* איבן פרישיץ' סיים עונת השאלה מוצלחת בבאיירן מינכן עם שמונה שערים ועשרה בישולים, ועזב את המועדון. לפי "טלגרף", הקשר הקרואטי שכבר קושר בעבר למנצ'סטר ינייטד, עשו להגיע לאולד טראפורד. אולה גונאר סולשיאר מאבד תקווה בנוגע לאפשרות לצרף את ג'יידון סאנצ'ו. הקשר בן ה-31 לא נמצא בתוכניות של אינטר.

דייגו גודין
דייגו גודין. פרידה מהירה? | MARCO BERTORELLO/AFP/Getty Images

* ברניסלב איבנוביץ' בדרך לווסט ברומיץ', כך טען מאמן הקבוצה, סלבן ביליץ', לאחר ההפסד 3:0 ללסטר אתמול. "אני מצפה שהוא יהיה כאן מחר (היום), אבל אני לא יודע אם השתנו דברים ב-24 השעות האחרונות". הסרבי בן ה-36, ששיחק בעבר בצ'לסי, סיים את חוזהו בזניט סנט פטרסבורג.

* לוקאס ואסקס קיבל הצעה מפתה מקטאר ושוקל אותה בכובד ראש. קשר הכנף של ריאל מדריד מסיים את חוזהו בבירת ספרד ב-2021. במועדון יכבדו כל החלטה ולא יקשו עליו אם יחליט לעזוב. אשתקד שיחק 23 פעמים בלבד במדי הקבוצה של זינדין זידאן.

* גנואה רוצה לצרף את קשר ווסטהאם, ג'ק ווילשר, כך לפי "קוריירה דלה ספורט". הקשר שהצטרף לפטישים בהעברה חופשית ב-2018 לא הצליח לעמוד בציפיות. הוא רשם 16 הופעות ליגה בלבד בפרק הזמן הזה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי